Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: ONKO JOKU TAPAUS JÄÄNYT TÄLTÄ PALSTALTA ERITYISESTI MIELEESI?

Vierailija
08.03.2014 |

Ei viestiä.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuileva sectiolääkäri oli hulvaton, samoin perseiset kädet. 

Naapuriini muutti romaani tms. oli aika hauska myös, samoin se golitsi-ketju.

Murun toilailuja en alussa seurannut, mutta kun erehdyin yhden ketjun lukemaan, huomasin pian että olin lukenut ne kaikki ja kohta tajusin että mietin välillä että mitähän sille taas kohta käy. =D

Psykomamma on tietysti oma lajinsa, siitä ei olekaan kuulunut pitkään aikaan mitään?

Vierailija
82/118 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksi OTSIKKO, joka saa minut repeämään nauruun joka kerta sen nähdessäni, itseasiassa jo pelkkä otsikon ajattelu aikaansai naurunhörötyksen äsken. Siinä on jotakin niin maagisen huvittavaa ja "asiallista", että mielikuvitukseni lähtee laukkaamaan. En ole muistaakseni edes lukenut kunnolla ketjua, mitä nyt joskus muinoin nopsaan etusivua silmäillyt. Nyt on varmaan pakko.. Eli VAKAVISSAAN, ETUPYLLYSTÄ :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen epäillen ihmetellyt, että ovatko nämä kaikki aloitukset oikeasti eri ihmisten tekemiä. Minusta kun niissä on lähes kaikissa sama tyyli. Sellainen häiriintynyt ja hysteerinen pissisteini tulee mieleen eikä suinkaan mikään äiti-ihminen.

Vierailija
84/118 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ovat jääneet mieleen kaikki rikostapaukset, jotka on selvitetty av - palstalla ennen murhainfoa - jopa ennen poliisia. Tekijät, uhrit, motiivit, sukulaiset, asuinpaikat, fb - sivut nämä kaikki on selvitetty yhden päivän aikana. Väitän, että jossain poliisin tutkimuksissa on käytetty av - palstaa hyödyksi, kun on haettu johtolankoja rikoksen selvittelyyn. Ainakin se yksi eläinrääkkäystapaus jäi mieleen. Siinä kolmen (?) nuoren porukka rääkkäsi hengiltä koiran. Tapaus oli selvitetty saman päivän aikana, ja nuorille melkein ehdittiin antaa "tuomio" palstalaisten "karhuryhmän" puolesta. 

Hauskin juttu koskaan oli se kun henkilö oli tyrmistynyt työkaverinsa liiallisesta alapääkarvoituksesta. Ohjeet miten kertoa tästä hienotunteisesti olivat ihan parasta!

Vierailija
85/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger-jankkaaja.

Vierailija
86/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sulkee nyt kone ja pysyä pois täältä....ei ollu ku 2 keskustelua joista en ollu kuullukkaa.

Vierailija
87/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tosi tuore palstalla mutta se yksi joka jankkasi, että menee ravintola hääjuhlaan ilman rahaa. Eräs taas mollasi kybällä makaronilaatikkoa.

Vierailija
88/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää muualle jankkaamaan homeopatiasta, ääliöt!

Vierailija
89/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi uskomattomimmista oli vastaus, jossa joku oli ollut synnärillä 3pv syömättä/ miehen tuomien eväiden varassa kun kukaan ei kertonut missä on ruokala ja milloin on ruoka-ajat. Eikä kirjoittaja ollut voinut kysyä, oli niin loukkaantunut kun ei kukaan kertonut.

Vierailija
90/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minttu Vettenterä. Hänen syytään jouduin palstan imaisemaksi ja koukkuun. (Sitä ennen en ollut edes käynyt tällä viha-rakkaus -sihteen aiheuttavalla roskasaitilla :D )

Vierailija
91/118 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi inhottavimmista provoista(?!) mikä on jäänyt mieleeni, oli se "pariskunta" jotka hokivat että naisen tyttären (en muista tarkkaan) pitää kutsua naisen uutta miestä isäksi, vaikka lapsella oli biologinenkin isä. Niissä ketjuissa oli aika sairaita juttuja..

Vierailija
92/118 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stella80

Vierailija
93/118 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

narsissimies ja hoito-ohjeet

perheenisiä vonkaavat vapaat kassat

pentagrammi-instagrammi-johan af gran-keskustelu

pettämiskeskusteluihin tulee aina joku vajaalääkityksellä oleva mamma huutamaan capslockit päällä näkemyksiään.

Vierailija
94/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaltainen, nastola, vauvasatanen, lops, lops, lops..

uusimpia vanukasmies, hakaristikikkeli..

Sitten oli joku pihiketju, ja siitä jäi mieleen erään herran saunassa olevat muovituolit, kun lauteita ei raaskinut rakentaa.

Vierailija
95/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laminoitu Bmi-taulukko anopilta lahjaksi miniälle. Ei ollut ketju itsessään, vaan oli bastaus ketjussa 'kamalimmat lahjat ikinä'. Koin ääretöntä myötätuntoa ko. lahjan saajaa kohtaan, mutta silti nauratti ihan hirveesti se typerä anoppi.

Vierailija
96/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 12:43"]Nainen joka matkusti muistaakseni Turkuun vakoilemaan miestään kun epäili tätä pettämisestä. Viestiketju oli pitkä kun vaimo viestitteli puhelimella av:lle ja kertoi miten viikonloppu eteni. Seurasin ketjua koko illan, vaimolla oli valepuvut ja kaikki. En kyllä muista miten se juttu päättyi vai paljastuiko jopa provoksi...

[/quote]

http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/1429520/aion_varjostaa_miestani

Vierailija
97/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntee Reinon. Yksi parhaita ketjuja koskaan!

http://www.vauva.fi/keskustelu/1587040/ketju/onko_taa_reino_nordin_joku_tangoprinssi

Vierailija
98/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusipaaval... -mentaja?

Vierailija
99/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 17:37"]

Minttu Vettenterä. Hänen syytään jouduin palstan imaisemaksi ja koukkuun. (Sitä ennen en ollut edes käynyt tällä viha-rakkaus -sihteen aiheuttavalla roskasaitilla :D )

[/quote]

Aivan samoin minulla! Nyt pyörin täällä lähes joka päiva ja huolestuttavan monta tuntia päivässä. :D Olen onnistunut riitelemään monien kanssa niin uskonnoista (vaarallista roskaa) kuin vapaaehtoisesta lapsettomuudestakin (olen ylpeä vela - vaikka tuota sanontaa en ollut kuullut ennen kuin sen tältä palstalta luin). Tosin on sanottava, että moniin kommentteihini näistä kahdesta, kuten lukemattomista muistakin kommenteistani eri aiheista, olen saanut mahtavat määrät yläpeukutuksia. Olen siis ristiriitainen henkilö: toiset tykkää, toiset ei. Sama pätee muuten myös tosielämässäkin. :D

Vierailija
100/118 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun aloittaja oli anoppilassa ja lasten oli tarkoitus jäädä sinne isovanhempien luo hoitoon kun ap:lla ja hänen miehellään oli menoa. Isovanhemmat olivatkin häipyneet muistaakseni saunailtaan josta ap:n mies oli suuttunut ja yhtäkkiä koko perhe olikin hotellissa jonne anoppi sieltä saunaillasta laittoi viestejä. Se oli huippuketju ja parasta viikonloppuillan viihdettä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi