G: ONKO JOKU TAPAUS JÄÄNYT TÄLTÄ PALSTALTA ERITYISESTI MIELEESI?
Kommentit (118)
Yksi äiti jolla oli vanhemmuus järkyttävän hukassa. Kertoi että hänen paras kaverinsa oli 15-vuotias poikansa, jolle äiti voi kertoa kaikki asiansa. Pojalla oli itsetuhoisuutta mistä syystä poika nukkui äidin kanssa samassa sängyssä ja isä oli siirretty olohuoneen sohvalle nukkumaan.Ahdistavaa miten ihmiset voi olla noin pihalla.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:21"]2,20 neliön talo. Olen ikuisesti katkera siitä, että ketju poistettiin. Muistaako joku muu sen?
[/quote]
:DDDD mikä toi oli xD
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:10"]
Homeopatiahömppä. Ala-arvoista tosin eilen/tänään, kun väitti olevansa kuolemansairas ja etsivänsä homeopaatteja. Ugh, miten inhottavaa ihmisten manipulointia!
[/quote]
En tuomitsisi tätä. Minä olen luontaishoidoista saanut oikeasti vaivoihini apua!
Sinun ei tarvitse uskoa tuollaiseen, mutta älä sitten lyttää jos muut uskoo ja järjen nimissä haluavat hoitaa itseään kyseisellä hoitomuodolla. Vakavissa tapauksissa tietysti aina oikealle lääkärille. Mutta on meillä myös lääkäri-homeopaatteja. Ja niin on paljon muissakin maissa, on myös muissa maissa paljon käytetty hoitomuoto.
Elämässä on asioita, paljon, joita ei voi selittää järjellä, mutta ne toimii silti tai niitä tapahtuu silti. Tälläistä on vaan elämä.
On siis hyvä, että on olemassa erillaisia ketjuja luontaislääketieteenkin hoitomuodoista, että ihmisten ei tarvitse aina uskoa että se ainut hoitomuoto on se länsimainen lääketiede.
T. ap
Ps. tännehän on mukavasti tullut vastauksia. :)
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:28"]
Homeopatiahömppä. Ala-arvoista tosin eilen/tänään, kun väitti olevansa kuolemansairas ja etsivänsä homeopaatteja. Ugh, miten inhottavaa ihmisten manipulointia!
[/quote]
En tuomitsisi tätä. Minä olen luontaishoidoista saanut oikeasti vaivoihini apua!
Sinun ei tarvitse uskoa tuollaiseen, mutta älä sitten lyttää jos muut uskoo ja järjen nimissä haluavat hoitaa itseään kyseisellä hoitomuodolla. Vakavissa tapauksissa tietysti aina oikealle lääkärille. Mutta on meillä myös lääkäri-homeopaatteja. Ja niin on paljon muissakin maissa, on myös muissa maissa paljon käytetty hoitomuoto.
Elämässä on asioita, paljon, joita ei voi selittää järjellä, mutta ne toimii silti tai niitä tapahtuu silti. Tälläistä on vaan elämä.
On siis hyvä, että on olemassa erillaisia ketjuja luontaislääketieteenkin hoitomuodoista, että ihmisten ei tarvitse aina uskoa että se ainut hoitomuoto on se länsimainen lääketiede.
T. ap
[/quote]
Jottei nyt kukaan jäisi epätietoisuuteen, niin homeopatia on huijausta ja huiputusta.
Av:n menneiden vuosisatojen/tuhansien aloitukset, kruunun jalokivenä Mungo-Jeesus-viesti.
natsikikkeli= nainen paljasti miehensä salaisuuden, kikkeliin tatuoidun hakaristin. sitten paljastui, että ei ollutkaan salaisuus, sen oli nähnyt aika moni jyväskylän ralleja myöten. seuraavaksi uhkailtiin koirilla. natsipariskunta sai aika kylmää kyytiä av-mammoilta. oli hauskaa!
vanukasmies, telakoituminen saunaillassa, mammalla meni vettä römpsään huvipuiston laitteessa, kyykkyvatkausketju... :D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 13:14"]
Tämä.
http://www.vauva.fi/keskustelu/117640/ketju/alyttominta_mita_mies_on_sanonuttehnyt_synnytykses
Nauroin niin että meinasin tukehtua :D
[/quote]
Sama vastaus :D Ja kaiken huipuksi (jos tämä nyt on se vuosia, vuosia vanha ketju), kerroin tästä työkaverilleni päiväkodissa ja kerroin naurusta ulvoen parhaimman jutun, jonka oli ketjuun lisännyt eräs kätilö. Myös työkaveri alkoi nauraa ihan räkänä ja sai naurun lomasta vaivoin sanottua, että se oli hänen miehensä, joka hiihteli kaarimaljat jaloissa, sininen kengänsuojus päässä (ei sentään leikkauskaapu väärinpäin yllään). Vieläkin alkaa naurattaa.
Vaimo kertoi että mies oli laivalla saanu sukupuolitaudin likaisista lakanoista.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:33"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 14:28"]
[/quote]
T. ap
[/quote]
Jottei nyt kukaan jäisi epätietoisuuteen, niin homeopatia on huijausta ja huiputusta.
[/quote]
Eli sinä et pysty hyväksymään ERILLAISIA hoitomuotoja ja myös luontaislääkintää? vaikka itse tuossa pyrin tulemaan myös sinua vastaan ja pyysin ettet tuomitsisi, vaikka et itse haluaisi siihen uskoakkaan tai hoitaa luontaishoidoilla itseäsi ollenkaan, vaan ainoaan sillä ainoalla ja oikealla länsimaisella lääketieteellä. ;)
Jospa tämä asetelma joskus hajoaisi... mutta tuskin. Kuvailin siinä ensimmäisessä vastauksessani kaiken jo niin hyvin, että en voi enää paremmin vastata tai sanoa.
Kananpalat ja vanukkaat. Ja huoltoasemilla istuvat miehet.
Laulu "Kuuden vuoden kuuliaisuus" jäisten broilerien päällä seisten saa vieläkin kylmät väreet aikaan. Onneksi pääsin paikalle!
Muutaman vuoden takaa ketju, jossa anoppi näki pihalla kikkeleiden näköisiä otuksia. Olisivatko olleet lumikkoja? Voisiko joku ihana mitenkään kaivaa tätä esille? Oli ihan mahtava!!!
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 12:39"]
Alliisa ja Tempakka. Kauan sitten.
[/quote]
Muistan kanssa. Ovat tänä päivänä eronneet, ja molemmat lapset asuvat toisella, ja toinen taistelee oikeudesta saada nähdä lapsia. Kummallista musta tässä on se että tämä toinen ei edes yritä taistella sen puolesta että sais elää edes sen oman biologisen lapsensa kanssa. Sillä on muuten uusi lapsi, jonkun miehen kanssa, I guess. :-)
Petteri Jussila joka kuoli onnettomuudessa ja täällä oltiin ekoina raportoimassa.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 12:54"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 12:47"]Muru
[/quote]
Muru mainitaan av:llä säännöllisesti. Olen täällä uusi. Kertokaa nyt joku että kuka tai mikä se muru on.
[/quote]
Laita googleen "kuka on muru" niin löydät monta ketjua aiheesta.