Onko tää Reino Nordin joku tangoprinssi?
Kommentit (650)
Reinohan on Reino tossujen kehittäjä. Hän on keksinyt ja luonut ne tunnetut Reinot ja Ainot. Aino nimi tulee hänen ensimmäisen tyttöystävänsä mukaan. Jota sittemmin petti, mutta sille toiselle ei tainnut tehdä nimikko tossuja...?
Nordinin Reino oli ainakin vielä pari vuotta sitten Kauvatsalla puutyöopettajana. Lankku-Aapeliksi kutsuttiin, kun oli hoikkaakin hoikempi, pelkkää luuta ja nahkaa. Hiljainen, arka reppana.
Muistelen vanhoja kouluaikoja, kyllä käy vieläkin Reino Nordinia sääliksi.
, johon siivooja laittaa nimensä 'Olen siivonnut tämän hytin, toivottavasti viihdytte jne' ja siinä oli allekirjoituksena muistaakseni Reino Nordin.
sehän on mun serkkujen pappa Tampereelta. Asuu siinä kissanmaalla, Tayssin kupeessa. Niissä vanhoissa puurivareissa. Intohimonen Tapparanmiäs.
Satuhäät-ohjelmassa. Siinä missä oli se kamalan rääväsuinen wt-morsian ja hiljainen hissukka-sulho. Oliko se pari nyt jostain Tyrnävältä? Eihän sitä kirkkojuttua näytetty paljon, mutta se oli jotenkin ihan ufo se Reino. Puhui ihan puuta heinää ja sähläsi niissä kirkkoharjoituksissa suunapäänä. Flirttaili anopin kanssa.
Ettekö sen vertaa tiedä. Onhan siitä jo 30 vuotta kun lähti maiti dakseihin, mutta oli aikanaan kyllä kuuluisa, että pitäis kyllä jopa av-mamman tietää. sellainen raamikas kaveri, namskis!
tämä pitää paikkansa. Tai ainakin muisti kuvani mukaan, oli niin hämärä valaistus siellä Utra-pubissa kun vanhoissa kotimaisemissa talvilomalla kävin.
Totuus on se, että Nordinin Reiska on meidän lähipubin suosittu karaokeisäntä ke ja pe-la täällä Joensuun Utrassa.
Sai turpiinsa Mäkelän Jompelta, mun rinnakkaisluokan pahikselta. Mutta siitä on jo aikaa.Oli aika kauan sairaslomallakin, mutta sinne se reppana palasi taas.
Nordinin Reino oli ainakin vielä pari vuotta sitten Kauvatsalla puutyöopettajana. Lankku-Aapeliksi kutsuttiin, kun oli hoikkaakin hoikempi, pelkkää luuta ja nahkaa. Hiljainen, arka reppana.
Muistelen vanhoja kouluaikoja, kyllä käy vieläkin Reino Nordinia sääliksi.
vuosina 1982- jotain, kun serkkuni oli siinä koulussa ja näytelmäkerhossa. Reino esitti joulujuhlissa kahtena vuonna paimenta.
Vai oliko sitä ennen vai sen jälkeen? Mä en nyt muista tuota. Vai oliko vaan niin haalea tyyppi, ettei erottunut kulisseista enkä koskaan huomannut? Olin nimittäin noina vuosina juurikin Kauvatsalla, en toki koulussa vielä, mutta kävin usein kummitätini luona siellä. Ja joulujuhlissakin.
Oli Kauvatsan koulun näytelmäkerhon puheenjohtaja vuosina 1982- jotain, kun serkkuni oli siinä koulussa ja näytelmäkerhossa. Reino esitti joulujuhlissa kahtena vuonna paimenta.
Se joka ei oikein ikinä pärjännyt muissa kuin piirikunnallisissa, mutta jonka joku sukulainen oli se Kalervo Kummola, joka johti silloin Hiihtoliittoa. Ja eikös siihen liittynyt jotain dopingjuttujakin? Kuka muistaa?
tangoprinssi
näyttelijä
seiskan risteilyisäntä
ohjaaja
presidenttiehdokas
ex-julkkis
tenavatähti
siivooja
eskariope
personaltrainer
romun kerääjä
tamagotchi-liikemies
abc:n työntekijä
tangomarkkinoiden yleisössä
outi heiskanen-nimisen miehen lapsi
vahtimestari
tossujen kehittäjä
puutyöopettaja
serkkujen pappa
satuhäät-pappi
nhl-jääkiekkoilija
saanu turpaansa
ollut tv-näytelmässä
näytelmäkerhon puheenjohtaja
mäkihyppääjä
---
missä vit*n vaiheessa se on viel kerenny pettää!?!?!?!?!?!?!?
on plastiikkakirurgi. Varma tieto, teki meinaan mun tissit. Toisesta tuli pikkuisen isompi, mutta ei sitä huomaa ellei katso tosi tarkasti.
Noh, annan pari esimerkkiä:
Tankorinssillä on takahuone keikanjälkeisiä vosuja varten..
Risteilyisännällä on oma hytti...
Personal trainerithän on kaikki panokeppejä..
Puutyöope osaa parruttaa...
Kiekkoilija ehtii kisamatkoilla..
Siivojallakin on taukotilansa ja siivouskohteen sohva öisin..
jne. jne.
Onhan noita tilaisuuksia ;)
Siiri Nordin oli kuuminta hottia noin vuosikymmen takaperin. Reino on sen veli.
listasta puuttui
koko kansan vittupääpetturikyrpä, se se oikeasti on
tangoprinssi
näyttelijä
seiskan risteilyisäntä
ohjaaja
presidenttiehdokas
ex-julkkis
tenavatähti
siivooja
eskariope
personaltrainer
romun kerääjä
tamagotchi-liikemies
abc:n työntekijä
tangomarkkinoiden yleisössä
outi heiskanen-nimisen miehen lapsi
vahtimestari
tossujen kehittäjä
puutyöopettaja
serkkujen pappa
satuhäät-pappi
nhl-jääkiekkoilija
saanu turpaansa
ollut tv-näytelmässä
näytelmäkerhon puheenjohtaja
mäkihyppääjä
---
missä vit*n vaiheessa se on viel kerenny pettää!?!?!?!?!?!?!?
Tallinnassa vahtimestarina. Hintelä mies, jäin mieleen, kun ihmettelin sopivuutta vahtimestariksi. Vai sekoitanko nyt, mikäs sen Tiina Jylhän miehen nimi on?