Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirpputorien kyseenalainen toiminta

Vierailija
09.10.2026 |

Onko oikein, että vain pistokoeluonteisesti tarkistetaan asiakkaiden kassit tai pyydetään ne jättämään pois ennenkuin mennään kirpputorille sisään tai pitäiskö säännön koskea kaikkia asiakkaita ?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa täyttä roinaa, jonka saisi ilmaiseksi antaa pois.

Itsekin ostin joskus jotain kulhoja. Vähän ihmettelin kassahenkilön ilmettä ja ajattelin, että mahtoivatkohan ne olla hänen itsensä myyntiin laittamia. Kotona otin kulhojen päälle teipatun pahvin pois ja yllätys olikin melkoinen, kun selvisi, että niillä oli peitetty kulhojen naarmut. Olen hyvin varma, että ne kulhot oli sen kassatyöntekijän loosista ja siksi hänen oli vaikea ilmettään pidätellä, kun hän tiesi, mitä sikaa ostin säkissä. Mutta en viitsinyt parin euron kulhoja palauttaa.

Vierailija
2/9 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ostin joskus jotain kulhoja. Vähän ihmettelin kassahenkilön ilmettä ja ajattelin, että mahtoivatkohan ne olla hänen itsensä myyntiin laittamia. Kotona otin kulhojen päälle teipatun pahvin pois ja yllätys olikin melkoinen, kun selvisi, että niillä oli peitetty kulhojen naarmut. Olen hyvin varma, että ne kulhot oli sen kassatyöntekijän loosista ja siksi hänen oli vaikea ilmettään pidätellä, kun hän tiesi, mitä sikaa ostin säkissä. Mutta en viitsinyt parin euron kulhoja palauttaa.

Opitko mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma poistuu kun hankkii lukollisia lokerikoita. Käyttäisin aina. Yhdellä kirppiksellä olen elämäni aikana nähnyt, yhdellä. Olen käynyt kymmenillä eri kirppiksillä. Ei haittaa jos pyydetään saada tarkistaa. Sopii minulle milloin vain mutta aika keskenkasvuista toimintaa on hiipiä selän taakse ja yrittää kurkkia laukkuuni. Jeesus miten amatöörimaista teinimeininkiä. No saivat kivan somepalautteen josta nakella niskojaan. Kasvakaa aikuisiksi ennen kuin perustatte yrityksen.

Vierailija
4/9 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisen ihmisen ei tarvitse tällaista kyseenalaistaa.

Vierailija
5/9 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen jälkeen mennyt ko. kirppikselle. En usko, että kassa olisi suostunut niitä teipattuja pahveja poistamaan siinä kassalla. Varsinkaan, jos olen oikeassa siinä, että ne olivat hänen omasta loosistaan. Hän olisi varmaan vain selittänyt, ettei hän voi niitä antaa poistaa, koska "joku" on ne sillä tavalla laittanut myyntiin.

Vierailija
6/9 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa huijaa kirppiksillä. Virheistä ei kerrota eikä näy hinnassa, niitä peitellään. Koska ei voi saada huonoa mainetta ja saatua rahaa ei voi menettää koska ei ole palautusoikeutta. Siksi mieluummin maksan enemmän ja ostan nettikirppiksiltä, kun voin jättää palautteen.

Vierailija
7/9 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen ihminen ei myöskään pelkää korteilla maksamista. 

Vierailija
8/9 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen ihminen ei myöskään pelkää korteilla maksamista. 

Ja tämä liittyi aiheeseen miten?

Vierailija
9/9 |
09.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen kirppiksellä ostamassa ATK-sälää. Ei siellä mitään tarkasteltu. Oli tosin erään srk:n kirppis eli luottavat ihmisiin. Lisäksi luulen jotta näppikset, webbikamerat ja hiiret ym roina ollut kauan myynnissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi