Verisuonia supistava lääke raskaana
Voiko verisuonia supistava lääke raskausaikana aiheuttaa niin pahan hapenpuutteen sikiölle, että se aiheuttaa aivovaurion (esim cp vamman)???
Kommentit (26)
Lisään vielä ettei vauvasi missään nimessä ole ollut hapetta neljää päivää, todennäköisesti lääke ei ole vaikuttanut mitenkään.
Kysyisin vielä sinulta vastaaja 18, 22 ja 23. Oletko terveydenhuoltoalalla toissa, vai miten tunnut tietävän noin kovin hyvin :D?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 20:43"]
Kysyisin vielä sinulta vastaaja 18, 22 ja 23. Oletko terveydenhuoltoalalla toissa, vai miten tunnut tietävän noin kovin hyvin :D?
[/quote]
Lääkäri
Mulle sanoi lääkäri ettei satunnaiskäytöstä ole raskauden aikana haittaa jos allergiaoireet on tosi pahat.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 20:06"]
Kiitos vastaaja 18. Uskallanko olla varma asiasta... Joku sanoi minulle että esim tupakka supistaa suonia enemmän ja nekin saavat kuitenkin ihan terveitä lapsia. Mutta silti pelottaa. Mielikuvissa vaan näen kuinka vauva on ollut neljä päivää hapetta. Neuvolasta eivät osaa sanoa oikeastaan mitään... olen jo soittanut sinnekin.
[/quote]
Pahimmillaan huono istukan verivirtaus hidastaa kasvua, neljässä päivässä et ole saanut vahinkoa aikaan. Ole huoleti.