Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun menette töistä kotiin niin mitä ensimmäisenä teette kotona?

Vierailija
06.03.2014 |

Lepäättekö vai rupeetteko heti tekemään jotain? Siivoamaan tai ruokaa laittamaan. Vai katsotteko tv:tä vai ootteko koneella?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

riisun ulkovaatteet, laitan kulkuluvat ja avaimet kaappiin, juon kenties drinkin. Sitten juttelen miehen kanssa,pestään kädet ja käydään syömään ryokaa, jonka mies on valmistanut.

Vierailija
62/87 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen enimmäkseen yövuoroa.Aamulla työvaatteet naulakkoon,lämpimään suihkuun kun paikat jumissa 12 tunnin istumisen jäljiltä.Sitten pieruverkkarit jalkaan,jääkaapille ja syömään sohvalle ja telkku auki.Katson syödessä päivän aikana tallennetut sarjat esim.Sydänmailla (ihan huippu) ja Salkkarit yms..Täydellä mahalle nukkumaan ja ylös viimeistään klo 15.Sit lenkille ja yöks töihin

Tätä jatkunut koht 11 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkovaatteet pois ja vessaan, sitten käsien peseminen. Kauppakassin sisältö jääkaappiin ja osa jos on niin pakasteeseen. Otan tietenkin vaatteet pois ja laitan nk kotivaatteet. Keittiön ikkuna auki. Kysyn pojalta onko nälkä ja yleensä on ja alan tekeen ruokaa. Sitten netti auki, pyykit kenties koneeseen. Ei väsytä vasta n 23.00

Vierailija
64/87 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaan siiderin ja asetun koneelle surffailemaan. 

Vierailija
65/87 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapsutan ja suukotan kissat ja vaihdan rennommat vaatteet :)

Vierailija
66/87 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:41"]

Kauppakassin purku (jos olen käynyt), korut pois, vaihdan kotivaatteet päälle, samalla vaihdan lasten ja miehen kanssa kuulumiset. Istahdan hetken ja alan sen jälkeen laittaa ruokaa. 

Bussissa/ ratikassa olen jo ehtinyt olla omissa oloissani, lukea vähän jne. 

[/quote]

Miksiköhän tähän tuli alapeukutus?

Ketju on mun mielestä kiinnostava ja on mahdoton keksiä mitään kriittistä kommentoitavaa muiden itselleen hyviksi havaitsemista arkirutiineista.

Vierailija
67/87 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä en kans ymmärrä, miksi näitä alapeukutetaan.  On kiva lukea näitä ja onhan se nyt eri asia, jos tulee töistä aamulla klo 9 tai illalla klo 21.  Ja myös sinkkuihmiset varmaan toimivat erilailla kuin perheelliset.

Vierailija
68/87 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan vaatteet rennompaan, pesen meikit pois ja rasvaan naaman. Jos tulen suoraan salilta käyn suihkussa. Sitten kokkaan jotain nopeaa, syön, datailen ja katson sarjoja koneelta. 

Vierailija
69/87 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännän tortut ja vedän käteen.

mies 44 v

Vierailija
70/87 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään lasten ulkovaattet pois lattialta,vaihdan kotivaatteet. Sitten alan laittamaan ruokaa tai siivoamaan keittiötä.

Vierailija
71/87 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakassin purku (jos olen käynyt), korut pois, vaihdan kotivaatteet päälle, samalla vaihdan lasten ja miehen kanssa kuulumiset. Istahdan hetken ja alan sen jälkeen laittaa ruokaa. 

Bussissa/ ratikassa olen jo ehtinyt olla omissa oloissani, lukea vähän jne. 

Vierailija
72/87 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään "kaavaa", tilanteen mukaan toimin.

Vierailija
73/87 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ole syönyt kaupungilla, teen tai lämmitän ruokaa ja vaihdan kuulumiset miehen kanssa. Sitten tyypillisesti lenkki, harrastuksia, ystävien tapaamista tai rentoutumista. Mitä nyt haluaakaan loppupäivänä tehdä. Jos edellinen ilta on venähtänyt, saatan ottaa myös nokoset.

Vierailija
74/87 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:46"]

Jos en ole syönyt kaupungilla, teen tai lämmitän ruokaa ja vaihdan kuulumiset miehen kanssa. Sitten tyypillisesti lenkki, harrastuksia, ystävien tapaamista tai rentoutumista. Mitä nyt haluaakaan loppupäivänä tehdä. Jos edellinen ilta on venähtänyt, saatan ottaa myös nokoset.

[/quote]

Missä välissä teet kotityöt?

Vierailija
75/87 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hampaat, puen yöpaidan, käyn vessassa ja menen nukkumaan.

Vierailija
76/87 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kädet ja käyn suihkussa (pyöräilen työmatkat, ympäri vuoden).

Vierailija
77/87 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kakalle, koska en uskalla käydä töissä.

Vierailija
78/87 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on niin kauan kun olin töissä kodin ulkopuolella, etten muista. Mutta jos joudun käymään jossain asioilla, aina kotiin tultua vaihdan vaatteet, käyn vessassa ja pesen kädet, laitan ruokaa ja istun koneelle lukemaan verkkolehtiä ja av:ta! :D

Vierailija
79/87 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen suoraan nukkumaan (yötyö).

Vierailija
80/87 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen kacalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi