Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet voi puhua tunteistaan

Vierailija
23.03.2024 |

Mutta ei heikkouksistaan. Ei ole miehistä semmoinen. Naiset voi itkeä niin paljon kuin huvittaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasias omien heikkouksien myöntäminen ja niiden kohtaaminen on asia mistä se kehitys nimenomaan tulee. Oli mies tai nainen. 

Mä en oo varma mitä sä hait takaa tolla puhumisella, mä oon siitä samaa mieltä, että sellanen ylenpalttinen omien asioiden huuteleminen ei oo hyvä asia, sellanen myötunnon hakeminen. Se on heikkoutta ja uhriutumista. 

Mutta kyllä niistä voi puhua jos haluaa. 

Vierailija
2/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi ap katsoa kummisedän illalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies puhuu tunteistaan ja näyttää heikkoutensa on todella hyvä keino kartoittaa kaikki naiset. Ei naiset oikeasti semmoista miestä kelpuuta minkä naiset sanoo kelpuuttavansa

Vierailija
4/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasias omien heikkouksien myöntäminen ja niiden kohtaaminen on asia mistä se kehitys nimenomaan tulee. Oli mies tai nainen. 

Mä en oo varma mitä sä hait takaa tolla puhumisella, mä oon siitä samaa mieltä, että sellanen ylenpalttinen omien asioiden huuteleminen ei oo hyvä asia, sellanen myötunnon hakeminen. Se on heikkoutta ja uhriutumista. 

Mutta kyllä niistä voi puhua jos haluaa. 

Ihmisenä kehittyminen ja itsensä tunteminen alkaa juurikin siitä, että tunnistaa omat heikkoutensa ja vahvuutensa.

Se on usein raskasta ja monet tarvitsevat yleensä jopa asian aloittamiseen ulkopuolista apua, koska ei meidän kulttuurissa ole totuttu omista heikkouksista ääneen puhumaan.

Omat heikkoudet ovat muuta kuin tunteita, vaikka ne nostattavat tunteita: turhautumista, vihaa, häpeää. Omiin heikkouksiin kuuluu mm. sosiaalisia, psyykkisiä ja fyysisiäkin ominaosuuksia.

Omat heikkouteni ovat impulsiivisuus ja sosiaaliset taidot. Onnekseni resilienssin kehittäminen, turhautuneisuuden purkaminen liikuntaan ja sosiaalisten taitojen kehittäminen on auttanut minua kovastikin. Ilman sitä kokisin edelleen häpeää, turhautumista sekä jopa eräänlaista massiivis-agressiivista käyttäytymismallia yhdessä järeän sarkasmin kanssa edelleen.

Ja kyllä, en ole aina ollut kovin miellyttävä ihminen eikä ollut mukavaa myöskään olla minä.

Vierailija
5/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää tee sitä virhettä että paljastaisin tunteeni kenellekään. Tulee vaan puukko selkään.

Vierailija
6/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oottanut et mies puhuis tunteistaan mut sanoo et on mies, ei puhu tunteista.

Ei puhu toki myös heikkouksistaan.

Vierailija
7/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies puhuu tunteistaan ja näyttää heikkoutensa on todella hyvä keino kartoittaa kaikki naiset. Ei naiset oikeasti semmoista miestä kelpuuta minkä naiset sanoo kelpuuttavansa

Itse en kyllä kelpuuttaisi kovanaamaa, jolta pitäisi omakin todellinen, herkkä ja haavoittuvainen itseni piilottaa.

Vierailija
8/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Isot pojat on taas neuvoneet tahallaan väärin ja nauraa teidän selän takana. Mikään ei ole sen vahvempaa, kuin näyttää heikkoutta. Mitä vahvaa siinä muka on, ettei ikinä sano halujaan ja ajatuksiaan ääneen? Siihen pystyy ihan kuka tahansa. 

N30

Vierailija
9/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Isot pojat on taas neuvoneet tahallaan väärin ja nauraa teidän selän takana. Mikään ei ole sen vahvempaa, kuin näyttää heikkoutta. Mitä vahvaa siinä muka on, ettei ikinä sano halujaan ja ajatuksiaan ääneen? Siihen pystyy ihan kuka tahansa. 

N30

Ja mitä järkeä sellaisen ihmisen kanssa olisi elämänsä jakaa? Eihän toista edes tunne, jos tämä ei kerro/näytä, mitä tuntee ja ajattelee. Mikä ylipäänsä on vaihtoehto? Yrittää miellyttää toista? Tyhjää elämää.

Vierailija
10/10 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä ei tehnyt mitään muuta kuin puhui tunteistaan, joista suurin osa oli negatiivisia. Kun millään muulla ei olisi merkitystä.