Kuka seuraa blogeja?
Kuinka wt täytyy olla, että lukee jotain huonolla suomella virheellisesti kirjoitettua blogia???
Kommentit (9)
Sorry, en ottanut tätä kielitaidottomana huomioon.
ap
Samalla periaatteella pitäisi laittaa korvat kiinni kun joku puhuu huonoa suomenkieltä. Luen mieluummiin mielenkiintoista ja ymmärrettävää huonoa suomenkieltä kuin muka nokkelaaja sisältököyhää hyvää suomenkieltä. Kun josatkin syystä sen hyvän suomenkielen taidon kanssa ei näy tulevan mukana hyvää blogin kirjoitustaitoa.
Kuka mistäkin kiinnostuu. Suurin osa "plokisteista" on täysiä tyhjäpäitä. Tämä oli vain minun vaatimaton mielipiteeni, joka ei edusta mitenkään koko nettikansan arvoja. Totuus on kuitenkin.
Ja ap oli tämä 5:nen, olin niin kiihkoissani et jäi pois. (ps. tämä oli tällaista läpändeerusta, ei kirjakieltä).
Blogisti = tubettaja, molemmilla sama toiminta yläkerrassa. Toisaalta blogisti ei pistä itseään likoon.
Jaa, itse seuraan sarjakuvablogeja, kun en muotijuttuja yms. jaksa. Siellä on ihan hyvää viihdettä ollut :)
"Tehkääpä siis juttutoiveita osoitteeseen kirsikka.saana.rules@gmail.com, niin me vastaillaan ja toteutetaan toiveenne. :) laita viestiin myös, kummalle juttutoive on osoitettu!"
http://kirsikkajasaana.blogspot.com
Ihana blogi!
Luen ulkomaalaisten blogeja enemmän.