Ihanaa, että mieheni suostuu käyttämään kondomia
ettei tarvitse itse toimia e-pillereiden tms luonnottoman kokeilun koekaniinina.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 12:03"]Itse käytän hormonaalista ehkäisyä, kun muuten olisi akne päällä ja saikkua 2-3 päivää kuukaudessa kuukautiskipujen takia. Akneen kokeilin Roaccutania. Niin kamala myrkky, että maksa-arvot meni aivan sekaisin ja iho vaan huonompaan kuntoon. Kipuihin kokeilin särkylääkkeitä. Ei auttanut. Onneksi on e-pillerit! Oli hieno tunne kun pillerieden aloittamisen jälkeen alkoi normaali elämä, ilman aknea ja kipuja. Kondomin käyttöä inhoa, onneksi on parisuhteessa niin ei tarvitse vaivautua käyttämään. Heikentää miehen tuntoa ja minun nautintoa. Kitka vähenee ja penis tuntuu muoviselta dildolta kondomin kanssa. Lateksi myös haisee kamalalta omaan nenääni. Laskeskelin, että e-pillerit tulee myös puolet halvemmaksi kuin kondomit, tällä seksimäärällä. Opiskeluaikana, kun seksiä oli enemmän, eivät rahat olisi riittäneet kortsuihin, kun pakollisten juttujen ja ruuan jälkeen rahaa jäi vain pari kymppiä.
En ymmärrä tätä lakanoiden likaantumisen valitusta. Ainakin omat lantiopohjalihakset on sen verran timmissä kunnossa, että vaikka hetkeksi jäisi sänkyyn seksin jälkeen halailemaan ja suukottelemaan, niin ei niihin lakanoihin mitään jää. Kävelen kylppäriin peseytymään ja pienellä alapääjumpalla saa melkeinpä kaiken pois niin ei pikkuhousuihinkaan mitään jää.
[/quote]
No minä ainakin saan odotella aamuyöhön saakka ennen kuin spermat alkaa valua pois, joten ihan turhaa peseytyä heti seksin jälkeen. Toki voi nukkua vaikka pyyhe haaroissa, mutta se on epämukavaa. Lisäksi se haju mikä spermasta lähtee seuraavana päivänä, on ihan kauhea ja pakko käyttää pikkuhousunsuojaa ettei joka paikka ole lähmässä. Joten suosimme kondomia :)
En pidä kortsuista. Käytän siis kapselia, kun sain veloituksetta. :D Kapseliin palaan myöhemminkin. Paras koskaan!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 11:05"]
Ei me ainakaan mitään sähelletä ja kondomia on käytetty jo 13 vuotta kun selvisi että en voi käyttää mitään hormonaalista ehkäisyä ja kuparikierukka ei myöskään sovi.
Mitä muuta luotettavaa ehkäisyä muka olisi tarjolla paitsi sterilisaatio.
Minä olen 4 raskautta kokenut ja 2 lasta olen synnyttänyt niin olisi miehen vuoro mennä "nips naps operaatioon" mutta ei halua niin ei tietenkään ole mikään pakko.
[/quote]
Miksi miehen vuoro mennä? Sterilisaatio onnistuu naisillakin tai molemmilla.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 10:45"]
Btw ainakaan noi meidän käyttämät kumit ei haise juuri millekään
[/quote]
Hyvä kun mainitsit merkin ja mallin niin muutkin voivat kokeilla.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 12:04"]
Onko kellään mennyt kortsu rikki?
[/quote]
Ei, mutta laukeamisen jälkeen sitten ulosvetovaiheessa ihan silkasta huolimattomuudesta johtuen on jäänyt sisälleni muutaman kerran...