Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mä teen!?

Vierailija
05.03.2014 |

Oon ihan kamalan mustasukkanen! Mun mies on intissä ja menee aina välillä johonkin kerholle juomaan ja sit siitä ei kuulu mitään (tekstataan aina) :S mä tuun tosi pahalle päälle ku ajattelen et siäl on jotai intti tyttöjä! -.- tavallaan luotan mieheeni, mutta tulee aina tunne et kiva ku se tulee viikolopuks ja oikee sitä suukotan ja hellin ja annan ja sit se oiski ollu jonku toisen kanssa...

Eli mitä ihmettä mä teen tä mustasukkasuuden kans! Mies ei oo ikinä antanu syytä mustasukkasuuteen. Vaiks seki on kyl mustasukkanen... En haluu riidellä tai ottaa asiaa puheeks ku ymmärrän et se haluu irrotel ja muuta ku on siäl intissä... Enkä haluu erota, mut en haluu mitää epäterveellistä suhdettakaa.. Auttakaa kiltit, mitä teen?? :S

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 on ap =)

Ap

Vierailija
42/43 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu se siellä mitään petä. Järki käteen nyt taas saatana, toihan on ihan normaalia poissaolevaisuutta raskaan viikon jälkeen. Be realistic.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

What, ootte katkassu välit kavereihin? Miksi?! Ei IKINÄ pidä jättää ystäviä parisuhteen vuoksi!!!

Aika selvä homma että se pettää tai ainakin tekis niin jos tulis mahdollisuus. Mutta ajattelet vaan että se on sen moka, se siinä menettää. Pettäminen ei johdu susta eikä sun pidä siitä ottaa itseesi, pettäjä on idiootti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi