Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Fressistä (erityisesti Tampereen alueella)?

Vierailija
13.02.2014 |

Olen miettimässä itselleni sopivan kuntokeskuksen jäsenyyden hankintaa, ja tällä hetkellä Fressi vaikuttaa lupaavimmalta sekä palvelujensa, hintansa että sijaintinsa suhteen. Asun Tampereella, joten Tampereen keskustan ja Sykkeen Fressit kiinnostaisivat erityisesti.

Millaisia kokemuksia teillä on Fressistä? Vai olisiko joitain muita suosituksia Tampereen alueelta? Haluan sekä ryhmätunteja että kuntosalin samalla maksulla.

Kiitos avusta! :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan!

Vierailija
2/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin suositella lämpimästi Sykettä, todella iso sali, paljon ryhmäliikuntatunteja, naisille oma sali, uusitut tilat ja ihana henkilökunta :) Tutustumaan pääsee ilmaiseksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös suosittelen Fressi-kompleksia, Sykkeellä on todella hyvä sali (lämmittelylaitteista iso plussa!), Fressillä taas huiput tuntiohjaajat (tosin osa ohjaa myös Sykkeellä). Sykkelle myös tulossa infrapunasauna, joten se myös on kiva lisä! Käy ihmeessä tutustumassa, netinkin kautta saat otettua yhteyttä ja ilmaisia tutustumiskertoja :)

Vierailija
4/13 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntokeskus fressin toiminta on kyseenalaista. Työntekijät joutuvat tekemään ilmaista työtä, ja tunneista, joista palkkaa saa, palkka on surkea. Työntekijöitä ei arvosteta pätkääkään. Työilmapiiri on todella kireä ja johtoportaassa on todella paljon ongelmia. Älkää ikinä menkö sinne töihin, niin säästytte paljolta pahalta.

Vierailija
5/13 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis fressi on ihan surkee !!!!! Huono palkka ja saa aina selvitellä ku ei makseta mitä pitäny jne. Esimiehet ei ohjeista eikä anna koskaan hyvää palautetta. Työntekijät stressaantuneita ja alipalkattuja

Vierailija
6/13 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa teettävät Fressin remontteja vissiin halpatyövoimalla. Kaverit piikaa lattioita ilman asianmukaisia suojauksia. Ei kuulo-, silmä- tai hengityssuojaimia. Pölyt leviää myös ympäristöön, koska aluetta ei ollut eristetty mitenkään. Hyvinvointikeskus... 

Vierailija
7/13 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan? :)

Vierailija
8/13 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Tampereella asuessani sekä keskustan että Sykkeen Fressissä ja voin suositella. Hyvä valikoima Les Mills -tunteja + Fressin omat tunnit ja hyvät aikatauluvaihtoehdot, koska kaksi keskusta. Treenaamaan pääsee melkein milloin vain, koska molemmat ovat kulkukortilla joka päivä auki 5-23. Molemmista löytyy myös lapsiparkki, tosin niistä ei ole itselläni kokemusta. Syke on myös erittäin iso, joten kaikkia laitteita ja painoja löytyy useita kappaleita, eikä tarvitse jonotella. Sykkeen monista lämmittelylaitteista löytyy myös pieni tv-ruutu, pelejä ja internetmahdollisuus. Molemmissa siistit suihkut ja saunat, Sykkeellä lisäksi myös höyrysauna. Jäsenyys tosin sitoo melko paljon ja kuukausimaksu melko kallis kuten muissakin jäsenyyssaleilla. Itsellä oli 12 kk sopimus, ja irtisanoin sen 1 v ja 4 kk jälkeen, koska muutin muualle.

Vierailija
9/13 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sykkeen Fressistä en tiedä, mutta keskustassa tilat olivat minun makuuni vähän nuhjuiset. Siis ryhmäliikuntasalissa muovimatto lattiana, ei paras mahdollinen materiaali. Myöskään ryhmäliikuntaa noin yleensä ei ollut minulle tarpeeksi/sopivaa. En myöskään halua käydä kylmällä salilla, niin sekin oli syynä etten jäänyt jäseneksi.

Jos taas salia käyttää itsenäiseen treeniin ja haluaa käydä esimerkiksi aikaisin aamulla tai myöhään illalla jne. niin varsin kilpailukykyiset hinnat.

Vierailija
10/13 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän tampereen sykkeen salista todella paljon!!mutta ylöjärven fressiin en itse suosittele !! Pieni ja ahdas paikka! Ryhmäliikuntoihin oikein mahdu käymään ja itse koin asiakaspalvelun huonoksi !!

Vierailija
11/13 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fressi tekee vielä härskimpiä työsopimuksia kuin nollatuntisopimukset. Fressi teettää työntekijöillään työtä ilmaiseksi, eli Fressi on aito orjatyökeskus. Tehdessään fressin kanssa työsopimuksen, työntekijät laitetaan tekemään ilmaiseksi fressin markkinointia ja ohjaamaan fressin asiakkaita ilmaiseksi. Kuukausitulot ovat täydet 0 euroa, eli fressillä on Suomen edullisimmat palkat!

Toimeentulo 0 eurolla on mahdotonta, ja kurjuus vaan jatkuu, jos irtisanoutuu eikä saa heti muualta töitä. Joutuu työkkärin karenssiin, eli tulot 0 euroa kuukaudessa jatkuvat.

Nollatuntisopimukset ovat todellakin työelämän syöpä: https://www.jhl.fi/blogi/nollatyosopimus-on-tyoelaman-syopa/. Ja fressin orjatyötouhu on sitäkin pahempaa.

Jos haluat kurjuuden maksimointia, niin mene Fressille töihin!

Ja Fressin asiakas: tiedätkö, että sinua palvelevat Fressissä orjat...

Yksityisen sektorin liikunta-alan villiä viidakkoa: https://yle.fi/uutiset/3-8252556

Vierailija
12/13 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea, pettymys, liity helpost, mutta eroon et paase millaan.

Vierailija
13/13 |
01.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Leppävaaran Fressi ainakin parhaimpia saleja missä oon käynyt (vertailukohtana n. yli 10 salia pk-seudulla).

Siellä on hyvä ja positiivinen henki ja tilaa kaikille. :)