Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka pitkään olleet kotiäiteinä ja nauttineet siitä? :)

Vierailija
30.12.2013 |

Itse olen ollut nyt 11v kotiäitinä, ja edelleen tulen olemaan. Mikä ihanampaa, kuin olla lasten kanssa kotona eikä tarvitse ratjata hoitoon ja olla erossa lapsista. Lapset ovat tasapainoisia ja rauhallisia, silti sosiaalisia ja reippaita. :)

Muita samanhenkisiä äityleitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 9 vuotta, ja nautin todella. Mutta sitten kun kuopuskin meni kouluun alkoi tuntua tylsältä joten palasin työelämään.

Vierailija
2/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityleitä? Voi oksennus. Kai sulla on paituli päällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jäin kohta 11 vuotta sitten ensimmäiselle äitiyslomalleni ja sen jälkeen en ole enää kodin ulkopuolella töitä tehnyt. Ensin olin 5,5 vuotta kotona omien lasten kanssa ja sen jälkeen aloin perhepäivähoitajaksi. Jos omia olisi ollut enemmän kuin kaksi, olisin toki ollut pelkästään omienkin kanssa pidemmän ajan kotona. Tulottomana se ei kuitenkaan olisi onnistunut, joten hyvä kompromissi oli aloittaa pph:n työt. Paras työ ikinä ja saa hoitaa lisäksi omat koululaiset siinä sivussa =)

Vierailija
4/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ollut 9 vuotta ja nauttii. Minustakin mukavaa jättää perhe aamulla kotiin rauhassa heräämään. Ei tarvitse pienten herätä klo 6 aamulla päiväkotia varten.

Aika lailla olemme joutuneet sopeuttamaan elämäämme yhden aikuisen tuloille sopivaksi, mutta uskon sen olevan sen arvoista.

Vierailija
5/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ollut just kohta 10 vuotta kotona, joista ensin kuusi hoitovapailla ja nyt viime vuodet sijaisäitinä. En miellä itseäni kotiäidiksi, sillä tienaan kuussa ihan kilpailukelpoisen palkan, mutta jotain samaa kuitenkin on. viihdyn kotona, omat lapset jo koulussa, mutta heistä on kivaa, kun ei tarvitse tyhjään kotiin tulla. Sijaislapsilta se ei edes onnistuisi.

Vierailija
6/6 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kotiäitinä nyt 10,5v. Onpas muuten kiva, että on muitakin, jotka on olleet näin pitkään :) Olen kokenut itseni usein jotenkin "oudoksi". Kuopuskin nyt ekalla koulussa, joten vielä enempi jotkut katsoo nenän vartta pitkin, mutta katsokoot :)

Olen kyllä nauttinut todella paljon. Aion jatkaakin kotona. Ei tosiaan kiire täältä minnekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi