Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitä mä teen!?

Vierailija
05.03.2014 |

Oon ihan kamalan mustasukkanen! Mun mies on intissä ja menee aina välillä johonkin kerholle juomaan ja sit siitä ei kuulu mitään (tekstataan aina) :S mä tuun tosi pahalle päälle ku ajattelen et siäl on jotai intti tyttöjä! -.- tavallaan luotan mieheeni, mutta tulee aina tunne et kiva ku se tulee viikolopuks ja oikee sitä suukotan ja hellin ja annan ja sit se oiski ollu jonku toisen kanssa...

Eli mitä ihmettä mä teen tä mustasukkasuuden kans! Mies ei oo ikinä antanu syytä mustasukkasuuteen. Vaiks seki on kyl mustasukkanen... En haluu riidellä tai ottaa asiaa puheeks ku ymmärrän et se haluu irrotel ja muuta ku on siäl intissä... Enkä haluu erota, mut en haluu mitää epäterveellistä suhdettakaa.. Auttakaa kiltit, mitä teen?? :S

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jop 31 oli 21 ja 28 :)

Vierailija
22/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se paska. Se ei tajuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä voi käsittää millee pääsisin yli erost! Ollaa kummatki katkastu välit kavereihi eikä mul ainakaa oo ketään muuta... siit en tiä et kui läheisii noi intti kaverit on, ei luulis kovi läheisii oleva ku melkei kaikki toisilt paikkakunnilt et yhteyde pito inti jälkee vaikeet? En tiedä...

ap

Vierailija
24/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haittaa kirjotusvirheet sain selvää kyllä :)

Ap

Vierailija
25/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

menet äidin sohvalle makaamaan kuukaudeksi... Niin jouduin ite tekemään... jos on pakko päästä yli erosta, niin kyllä se onnistuu. Pääasia että hengittää ja syö ja nukkuu. T.21

Vierailija
26/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii onneks äidin sohva on lähellä kun asun vielä vanhempien kanssa... en silti haluu erota! Kai se ois ees puhelinnumeroo vaihtanu jonku tytö kans jos ois siäl joku kiinnostava? Tai jotai ! Haluun tietää jos se pettää :(

Ap

Vierailija
27/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ain perjantain niinku pikku lapsi karkkikaupas ku se tulee ja se tiuskii tai o välinpitämätön ku on niin väsyny aina... miks se ei voi olla sellane ku sillo ku tavattii!!!

Ap taaas....

Vierailija
28/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

For your love im sorry, for your pain dont worry, everything fades away

Vierailija
29/43 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää vain oppia luottamaan. Ainaisella kyttäämisellä ja epäilemisellä ajat loppujen lopuksi miehesi pettämään tai vähintään eroamaan susta.

Ei sitä pettämistä kannata pelätä, luota mieheesi, rakasta häntä täysillä ja ole onnellinen!

Vierailija
30/43 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se käytännössä tapahtuu? On varmaan itsestään selvää, että mulla on tosi huono itsetunto... :S

Vierailija
31/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat rakastamaan itseäsi, siitä se lähtee. =)

Kukaan muu ei ole miehesi mielestä sua kauniinpi, hauskempi tai parempi sängyssä. Sä olet se ykkönen! Usko pois.

Vierailija
32/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan multa! Mä veikkaan, että olen maailman mustasukkaisin ihminen, tai siis olin. Minulle käännekohta oli raskaus. Tajusin silloin, että mitäs helvettiä mä oikein olen niin hysteerinen? Tajusin sen, että mies on minun kanssani koska olen minä, ja ei todellakaan tekisi tyhmyyksiä, vain saadakseen harrastaa seksiä toisen kanssa. En minäkään tekisi mitään satuttaakseni häntä.. Luotan nyt kyllä mieheeni, mutta valehtelisin jos väittäisin olevani "parantunut".

Vierailija
33/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän sinulla on mahdollisuuksia vehdata toisten kanssa. 

Vierailija
34/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun pitää tehdä? Sun pitää kasvaa aikuiseksi.

Vierailija
35/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä käteen

Vierailija
36/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä käteen

Vierailija
37/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä, ihan itkettää ku jotenki tosi paha olo tän takii ! En haluu ikin menettää miestäni ja voi olla että ikävä tekee tän mustasukkasuuden viä pahemmaks! Onneks saan mieheni kotiin kesäkuussa :D

Ap

Vierailija
38/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä mun mies hyväksy sitä et menisin baarii jos se on esim kii viikoloppuna... ja 7 oon kovaa vauhtia kasvamassa mut se matka on kovin pitkä :P

Ap

Vierailija
39/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän toi pettäminen on niin tätä päivää,joka tuutissa jauhetaan siitä,eikös vasta ollu lööpeissä niistä inttimuijista miten antaavat vekotinta siellä liinavaatevarastossa melkein jokaiselle,ota vaan puheeks ja sano suorat sanat,jos ei tepsi,ni ukko vaihtoon,tosin ei se aina vaihtamalla sen paremmaks muutu.

Vierailija
40/43 |
06.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii on tätä päivää ja mies on kertonu ku siällä sen kanssa samaan aikaan on tullut ja samaan 'koulutukseen' mennyt tyttö on pannu jonku intti miehen kanssa ja samassa tuvassa näytelly tissejä netissä... mun mies kuulemma nukku sillo ku se joutu yöl päivystäjäks ja ku siitä sille sanoin tyylii et kiva et oot puol alastoma tytö kans samas tuvas ni alko puoliks huutaa ku nyt jo vittuillaa ku hän nukku eikä kiinnostanu se tai se ku ne muut katto koneel pilluja.... luottamus ei kun kasvaa... ja sit se kertoo ku muut sen kaverit pettää muijiaan ku käy iltalomilla tai viikoloppusin... mietin vaa et miks mun mies ois erillaine eikä muka muut kiinnosta!