Terveisiä Ruotsista! Täällä sitä nyt ollaan sotaa paossa.
Kommentit (48)
:D mistäs sää sit haluisit puhua:D tästä venäjä-ukraina tilanteesta vai:D?
vaikka tää ketkun aloitus on varmaan läppä niin pieni välikysymys? Pelkäättekö oikeasti? Toivottavasti ette oo vielä ehtineet myydä omaisuuttanne,talojanne, autojanne ja irtisanoneet työpaikkaanne meinaa mahtaa tulla aika kalliiksi ostaa kakki uusiks kun huomaatte ettei mitään sotaa tulutkaan :D
Juu tere tulemast lappii vaa kaikki:D
No hei, ei pelätä. Ei kai täällä kukaan tosissaan kirjoita, ap:kään? terv. 8 ja 15
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:10"]
kiitos näistä päivän nauruista, en kestä teitä:D
saman tien voisitte kaikki muuttaa afrikkaan savimajaan niin oisitte kaikki turvassa varmasti. Kuinkahan monta keskustelua saatte vielä aikaan tästä Venäjä-Ukraina tilanteesta, alkaa menemään jo naurettavaksi. Kannattaa ehkä seuraavaks opiskella sitä Venäjää ja lukea niiden uutisia sieltä oikeasti.
Huoh. Onneksi mulla on Venäläinen mies joka oikeasti tietää miten ne asiat siellä ovat:)
[/quote]
Huoh. On aika hyvä veto tulla tällaiseen ketjuun uhoamaan, että tietää miten asiat on. Taidat ymmärtää varsin hyvin sarkasmia.
T:Se, joka hamstrasi niitä vanukkaita
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:25"]
On viestejä hävinnyt. Olisi kiva kuulla mikä niissä oli vikana?
[/quote]
KGB asialla
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 01:10"]
kiitos näistä päivän nauruista, en kestä teitä:D
saman tien voisitte kaikki muuttaa afrikkaan savimajaan niin oisitte kaikki turvassa varmasti. Kuinkahan monta keskustelua saatte vielä aikaan tästä Venäjä-Ukraina tilanteesta, alkaa menemään jo naurettavaksi. Kannattaa ehkä seuraavaks opiskella sitä Venäjää ja lukea niiden uutisia sieltä oikeasti.
Huoh. Onneksi mulla on Venäläinen mies joka oikeasti tietää miten ne asiat siellä ovat:)
[/quote]
Voi sinä onnellinen! Ootteko miehesi kanssa ajatellut perustaa sellaisen chindlerin listan? Meitä apua tarvitsevia täällä Suomessa olis nyt tosi paljon. Miehesi venäläisenä ja sinä kytköksinesi venäläiseen mieheen varmastikin auttaisi meitä monia, joita pelottaa.
Meidän perhe ainakin olisi kiinnostunut moisesta palvelusta näinä pelottavina aikoina.
Kyllä mä ymmärrän huumoria ja sarkasmia ja vittuilua ja vaikka mitä. Tämä on hauska keskustelu :Dmutta miksi yhdestä aiheesta pitää tehä noin mijoona aloitusta?
Venäjä ei aloita sotaa. Venäjä ei hyökkää suomeen mutta siellä ukraissa monikaan asia ei tällä hetkellä hyvin ole joten olkaa onnellisia, että olette tääl suomessa :D
menppäs siitä sitten syömään niitä vanukaitta,namnam:)
menen nukkumaan ennekuin kuolen nauruun:::)
Kah. Mistä uutisesta iltalehdistä tämä nyt sota syttyy-meiniki oikeen lähti?!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 02:27"]
спокойной ночи!!!!!
[/quote]
Vähemmällä huutamisellakin tulee hyvän yön toivotus selväksi, kiitos.
Miksi vain Ruotsiin? Itse lähdin samantien Hawajin lähelle autiolle saarelle. Kaikki tarvittava on mukana, eli mies, tölkkiruokaa ja repullinen täysiä akkuja iPhoneen ja iPadiin. Ai niin ja tietysti meikit, jos tänne sattuu eksymään merirosvoja, niin onhan se hyvä näyttää nätiltä.....
Ei hitto, tajuttiin just että purkinavaaja jäi kotiin. Apua!! :S
-36
Huh kyllä oikeasti rankkaa, kun ei pääse nukkumaan. Mutta ei voi mitään, pakko päivystää, kun ei ole varaa lähteä Ruotsiin.
Älä mene Malmöön. Levoton city jossa voi joutua ammutuksi. Myös Tukholman isoista lähiöistä kannattaa pysyä poissa, jos haluat säilyä siellä hengissä. Turha kuvitella, että niistä homoista olisi avuksi, jos tulee vaaratilanteita. Siksi kandee pitää käsiveskassa ainakin pippurisumutetta iltaisin ulkona liikkuessasi.
Mä puolestani oon ajatellut mennä naisten maanpuolustuskurssille. Onhan tätä maata pidettävä pystyssä ja puolustettava, jos niin kävisi, että sellaiseen olisi tarvetta.Tällä hetkellä sellaisesta ei kuitenkaan ole merkkiäkään.
Voi ap, olet niin onnekas kun pääsit lähtemään jo nyt! Meillä on öisin päivystysvuorot, jääkaappi hamstrattu täyteen tonnikala- ja ananassäilykkeitä, niistä mies ja lapsetkin elävät. Laukuton pakattu, pääsemme pakenemaan sukulaisten luo Islantiin torstaina.
Islanti on just se oikea kohde kaikille jotka pakoa suunnittelee, hyvin eristäytynyt pikku maa jonne Venäjä tuskkn nyt ensimmäiseksi hyökkää. Meidän perhe saa kyllä vähän etumatkaa siitä, että rikas, lapseton sukulaispariskunta asuu Reykjavikin laitamilla hulppeassa kartanossa, jssa on pohjoismaiden ainoa viinitarha. Meidän perheellä onkin heidän lahjoittamansa jahtialus, johon kuuluu sauna ja poreamme. Sillä me kahdessa päivässä öpurjehdimme Reykjavikiin, säilykkeiden kanssa tottakai.
Tehkääpä perässä, mammat!
Se on kyllä kätevää kun mullakin on venäläinen mies. :) Hällä ei itseasiassa ole edes Suomen kansalaisuutta.