Naismainen sisustus ja miehet
Esimerkkinä tämän blogistin koti. Kaunista ja tyttömäistä, tulee mieleen nuoren sinkkunaisen koti. Mutta eikö näillä blogistien miehillä ole minkäänlaista omaa makua mitä kotiinsa haluaa vai haluavatko hekin makuuhuoneeseen pelkkään roosaa ja valkoista?
Minäkin olen innostunut sisustamisesta mutta kyllä meillä yhdessä tehdään päätökset, onhan koti myös mieheni. Ja hän ei halua liian naisellista ja hempeää kotiimme vaikka muuten olenkin saanut aika vapaat kädet kotimme suhteen. Miten teillä muilla?
En vaan voi kuvitella tuollaiseen prinsessakotiin miestä..
Kommentit (216)
Mun miehelle on aidosti ihan sama miten on sisustettu. Kunhan ei tarvitse varoa mitään ja kalusteet on mukavia ja käytännöllisiä. Miehelläni ei ole erityisemmin värisilmää myöskään. Kun sisustus on minun hommaani,on mies hankkinut meille grillin, tv-laitteet ja sen sellaista. Itse en ymmärrä niistä mitään ja minä henkilökohtaisesti en näe eroa 800 euroa maksavassa grillissä tai 100 euroa maksavassa grillissä, kunhan saan hyvää ruokaa eteeni :) Ei molemmilla parisuhteen osapuolilla tarvitse olla mielipidettä kaikkeen, meillä minulla on mielipide sisustukseen ja esim. kukkaistutuksiin, miehellä sen sijaan grillin valinta ja elektroniikka on kiinnostuksen kohde.
Ja on meillä yhteisiäkin juttuja sitten lisäksi.
Kuitenkin, meillä on nykyisessä kodissa mm. vaaleansininen tapetti makuuhuoneessa, vaaleanharmaa kimaltava (!!) tapetti "työhuoneessa", beige hennosti hohtava tapetti olohuoneessa ja eteisessä. Mies on ollut oikein tyytyväinen.Lisäksi meillä on paljon vaaleanpunaisia yksittäisiä juttuja, esim. seinäkello, viltti jne. Itse rakasta vaaleanpunaista. Mies tuskin edes huomaa, minkälainen viltti meillä on sohvalla.
Seuraavaan kotiin tosin laitan tummasinisen makuuhuoneen, sellaisen oikein syvän unen tummansinisen ja "paksun", sekä tummanruskeat puulattiat tulee koko taloon ja valkoiset ikkunanpuitteet. Vähän sellaista amerikkalaista tyyliä siis. Olen saanut rohkeutta käyttää värejä.
Vähän ot, mutta 18 kuvaa noista samoista siideripulloista?!? Pikkusen eri kulmasta joo, mutta silti, 18 kuvaa???
Eiköhän ne miehet yleensä naisen tahtoon alistu ;)
Miellättekö Kalastajan vaimon sisustuksen sekä naiselle ja miehelle sopivaksi? Itse miellän.
Tuo ap:n linkkaama kieltämättä on naisellinen. Muutenkin nuo kokovalkoiset sairaalakodit on jotenkin... Kodit on asumista varten! Tuolla talossa ei näy kyllä elämisen merkit :(
Eihän tämä koti ole ees kokovalkoinen?!
Miun mies pistää kaikkeen vastaan ):
Mie oon ainakin paaaaljon tyttömäisempiä nähnyt pitsiunelmineen.
Eikö jokainen saa asua sellaisessa talossa kuin halua!?
Meillä mies rakennutti siivekkeen omaksi tilaksi. Meidän makkarimme on valko-beige-vaaleansininen. Omassa tilassaan miehellä koko seinän kokonen televisio, kaiuttimet ja iso sohva. Sen on sisustanut itse, makkarin sain minä :-)
Jokainen huolehtikoon omasta kodista niinkuin itse haluaa (:
Minä en näe kyllä yhtään hautaustoimistoa :D mielenkiintoisia blogeja kaikki.