Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiinas tattoo

Vierailija
04.03.2014 |

Onko kokemuksia Tiinas tattoosta? Paikka Lahdessa.

Portfolion kuvat näyttää hyviltä omaan silmään.

Mites hinnat? ( Hinnalla ei ole kyllä merkitystä, kunhan hyvää tulosta saa. :D )

Oletteko olleet tyytyväisiä palveluun ja lopputulokseen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 09:05"]

Onko kokemuksia Tiinas tattoosta? Paikka Lahdessa.

Portfolion kuvat näyttää hyviltä omaan silmään.

Mites hinnat? ( Hinnalla ei ole kyllä merkitystä, kunhan hyvää tulosta saa. :D )

Oletteko olleet tyytyväisiä palveluun ja lopputulokseen?

[/quote]

Vierailija
2/18 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää katsomassa kuvia. Mitä tykkäätte? Minusta taitava

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tutun ottamia kolmea tatuointia on katsellut, niin tosi tökeröitä. Ääriviivat epätarkkoja tatuoinnit muutenkin rumia ja ihmeellisesti toteutettuja. Realistiset pahimpia.

Vierailija
4/18 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.03.2014 klo 18:06"]

Käykää katsomassa kuvia. Mitä tykkäätte? Minusta taitava

[/quote]

Vierailija
5/18 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloo mainostaa vauva.fissä.

Vierailija
6/18 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tökeröä jälkeä näyttäis jättävän, lienee aika uusi alallaan..

Jättäisin kyllä väliin.

Vierailija
7/18 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelijana tyly ihminen oman yhden kerran kokemuksen mukaan. Jälki kai ihan ok, parempiakin lahdesta löytyy.

Vierailija
8/18 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kuullut kanssa tuosta Tiina tympeydestä ja tylyydestä tässä pariin otteeseen. Hyviä kokemuksia on Other Side Tattoosta, tekevät todella hyvää työtä.

Vierailija
9/18 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiinalla on ihan hullut jonot. Olen aina asunut Lahdessa ja Tiina on jo vanha tekijä ja on monesti esim. naisten ykkösvalinta. Jonot siis keskivertoa pidemmät. Mutta itse suosittelen Custom X. Paljon laadukkaampaa jälkeä, laadukkaat tilat Lahdessa. Sinnekin on jonoa, koska on nykyään ehkä vieläkin suositumpi kuin tiina's tattoo, mutta customiin kannattaa jonottaa..

Vierailija
10/18 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin Tiina on tympeä? Vai vaan hiljainen?

Mielummin olen hiljaisen tatuoitavan luona, joka ei läpätä kokoaikaa kun itse kärvistelee kivusta.

En minä sinne seurustelemaan mene.

Vierailija
11/18 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin noi valokuvien ihmisistä tehdyt tatuoinnit on todella oudon näköisiä. En ikinä antaisi tuon tasoisen piirtäjän tatuoida itseeni. Mittasuhteet on ihan väärät noissa kaikissa. Varmaan jonkun tribaalin tai kukkajutun tekee ihan hyvin.

Vierailija
12/18 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoista tehdyt tatskat oli aika kauheita, muut ihan hyviä. Eli ei ainakaan kannata mennä tatuoimaan vauvansa kuvaa tonne :-)

Vierailija
13/18 |
05.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.03.2014 klo 13:41"]

Kuin Tiina on tympeä? Vai vaan hiljainen?

Mielummin olen hiljaisen tatuoitavan luona, joka ei läpätä kokoaikaa kun itse kärvistelee kivusta.

En minä sinne seurustelemaan mene.

[/quote]

Olen käynyt kysymässä tatuointiasiaa hänen luonaan, oli tosi töykeä, sellainen vähän ylimielisen ja ärtyneen oloinen (hänellä ei ollut asiakasta sillä hetkellä). En todellakaan mennyt hänelle, mulle hnkilökemiat on tärkeitä. Menin Otherside Tattoon Tonylle, ihan huipputyyppi ja tekee upeita kuvia! On tuossa Hellsink-ohjelmassakin tatskaajana.

Vierailija
14/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kokemusta. 2 kuvaa ottanut. Eikä ollenkaan tympeä, vaikka alkuun hiljainen ja vaisu. Puhelias ja kiva tyyppi, kun vauhtiin pääsee. Työtulos hyvää ja hinta kohdillaan. Ei niitä kuvia tosta vaan raapaista.

t. Jaana

Vierailija
15/18 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi nuo piirretty ja sarjakuvatyyppiset kuvat ihan hyviltä, mutta kaikki noi realistiset oli aika karseita.

Vierailija
16/18 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites hänen hinta politiikka?

Vierailija
17/18 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tatuoinnin olen Tiina's tattoolla käyny otattamassa, jälki hyvä- ei siinä valittamista, mutta kun olin aikaa varatessa kysynyt hinnan, jotta osaan varautua, niin työn päätteeksi nostikin hintaa sovitusta ja samaa olen muiltakin kuullut, ettei ole sovitussa hinnassa pysytty... Toiste en ole enää mennyt vaan löytänyt jonkin toisen hyvän tekijän, jolta saa selkeän hinnan aikaa varatessa ja ei tule maksivaiheessa yllätyksiä, että hinta nousisi sovitusta...

Vierailija
18/18 |
26.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden tatuoinnin olen Tiina's tattoolla käyny otattamassa, jälki hyvä- ei siinä valittamista, mutta kun olin aikaa varatessa kysynyt hinnan, jotta osaan varautua, niin työn päätteeksi nostikin hintaa sovitusta ja samaa olen muiltakin kuullut, ettei ole sovitussa hinnassa pysytty... Toiste en ole enää mennyt vaan löytänyt jonkin toisen hyvän tekijän, jolta saa selkeän hinnan aikaa varatessa ja ei tule maksivaiheessa yllätyksiä, että hinta nousisi sovitusta...

Myös itselle jäi hieman sellainen fiilis, että tympeähkö verrattuna muihin, joilla olen käynyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän