Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmetyttää eräs asia koskien lihavia ihmisiä

Vierailija
03.03.2014 |

Minkä takia ne aina korostavat sitä, että ruokaa aina vaan "maistellaan"? Näkeehän sen jo kaukaa, että ei sellaiseen kuntoon mene pelkällä maistelulla. Miksei voi vain rehellisesti sanoa että veti kunnon mättöannoksen?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ihminen saattaa olla laihtunut viimeisen vuoden aikana vaikkapa 50 kiloa ja saattaa noudattaa hyvin terveellistä ruokavaliota. Ihmisen ulkomuotoa katsomalla et voi vielä päätellä mitään ihmisen senhetkisestä ruokavaliosta. Voit sen sijaan todeta, että jossain menneisyydessä lihava ihminen on syönyt enemmän kuin kuluttanut, mutta tuo menneisyys voi olla jo kauan sitten taaksejäänyttä elämää.

Vierailija
2/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on taas luettu Pipsan blogia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä olet tuollasen sanan saanut päähäsi?

Itse en syö isoja annoksia. Ravintolaannoksetkin ovat minulle liian isoja.

Sipsejä, kakkuja, leivoksia en syö.

Yhdestä pizzapaikan pizzasta syömme kaikki kolme (minä, mieheni ja 4v lapsi)

Vierailija
4/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen puhuu erittäin asiaa!

Vierailija
5/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et myöskään voi tietää nähdessäsi lihavan syömässä kuinka nälkäinen hän on ja kuinka kauan sitten viimeksi syönyt. Nimim. 8 viikkoa paastonnut, yhä lihava.

Vierailija
6/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin kaksi tukevaa persjalkaista Lidlissä. Hihnalle heitettiin suht tuhtia mättöä, siinä oli pakastepizzaa, limua, jätskiä, karkkia, keksiä, sipsiä, lihapiirakkaa, kaikkea prosessoitua paskaa. En ihan malta uskoa, että niitä oltiin aikeissa vain maistella. Ihon ja hiusten huono kunto yhdistettynä plussapallomaiseen vartalon malliin kertoi omaa tarinaansa pitempiaikaisen ravitsemuksen tasosta. AP:n pohdinnoissa lienee totuuden siemen.

Vierailija
7/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko elämässäsi muuta kuin toisten ihmisten läskit? Mones sadas aloitus "Läskit ja x"-teemasta tämä taas oli?

Vierailija
8/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä välillä vain maistelen ja välillä mätän. Anteeksi etten siinä samalla kun kerron maistelevani muista aina kertoa niistä mättämisistä. Katsos kun lihava voi joskus vaan maistella, ei me aina mätetä kaikkea mahdolllista suuhumme. Eikä me raportoida kaikkia syömisiämme muille. Joten jos kerron maistelevani niin se koskee vain sitä kertaa, ei kaikkia mun syömisiä menneisyydessä ja tulevaisuudessa. Jotenkin kuvittelisin ihmisten ymmärtävän tämän, mutta ihmeekseni se ei näemmä ole kaikille niin selvä juttu. 

Vierailija
9/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko niitä blogeja on lukea?

Vierailija
10/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihava sanoo aina vaan, että maistellaan, niin kyllä sen tietää, niin kauan kuin on yleisöä, maistellaan, sitten kun vieraat ovat poissa, syödään ja kunnolla.

Vierailija
11/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmettää tuo termi maistelu. Yhdistän sen siihen, että maistellaan vaikka hilloja, kutakin puoli teelusikallista, tai että maistellaan karkkia, yks karkki per lajike. Jos on kyse normiruoasta, niin ei sitä mitään maistella, vaan syödään. Itse olen normaalipainoinen, ja joskus syön vähän, joskus syön kunnon annoksen ja joskus ihan suoraan ahmin ruokaa, kun on ollut vaikka paska päivä duunissa. 

En ole koskaan kuullut kenenkään lihavan. laihan tai normipainoisen käyttävän maistella-termiä normisyömisestä, joten kyllähän tuo särähtää korvaan. Vai oliko tässä nyt sitten taas kyse jostain blogimässäyksestä, ja ap joku iki-kritisoija?

Vierailija
12/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö voi antaa ihmisten elää miten huvittaa? Mua ei liikuta toisten harrastamat maistelut tms.

Vierailija
13/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 18:46"]

Minkä takia ne aina korostavat sitä, että ruokaa aina vaan "maistellaan"? Näkeehän sen jo kaukaa, että ei sellaiseen kuntoon mene pelkällä maistelulla. Miksei voi vain rehellisesti sanoa että veti kunnon mättöannoksen?

[/quote]

Kyllä mun ylikilot on rehellisesti tullut ryyppäämällä ei syömällä. 

Vierailija
14/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:04"]

[/quote]

[/quote]

Ja kerrot muille, että ruokaa vain maistelet?

Hyvä hönö :)

Vierailija
15/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:06"][quote author="Vierailija" time="03.03.2014 klo 20:04"]

[/quote]

[/quote]

Ja kerrot muille, että ruokaa vain maistelet?

Hyvä hönö :)

[/quote]

Siiderit ja muut lihottavat kyllä huomaamatta. Itse lopetin juomisen tuon takia.

Vierailija
16/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitataanko tällä kirjoituksella nyt Pipsaan ja siihen kuinka se taas vähät välitti kun se ap siellä blogissa neuvoo miten pitäisi laihduttaa.

Vierailija
17/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen läski ja mulla on läskejä kavereita enkä ole kenenkään kuullut puhuvan maistelusta (enkä minkään muunkaan painosten) paitsi silloin kun ihan oikeasti maistellaan (esim. jossain juhlissa, jossa on niin vähän ruokaa, ettei kehtaa kuin maistella tai jos ruoka on niin epämääräisen oloista, että ei uskalla kuin maistella).

Vierailija
18/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista tapahtuu, eiköhän selityksenä ole se, että monet ylipainoiset joutuvat olemaan normaalipainoisten edessä puolustuskannalla syömistensä suhteen. En kyllä ole koskaan kuullut kenenkään puhuvan noin, mutta tuo on mielestäni päivänselvä selitys asialle.

Vierailija
19/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonauran.

Vierailija
20/28 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tuossa nyt on niin ihmeellistä? jos hoikka bloggaaja maistelee niin ei välitä mutta jos lihava niin johan tuli kauhea poru kun sehän tietenkin valehtelee!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi