Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit harrastaa?

Vierailija
09.11.2020 |

Mitä asiaa haluaisit harrastaa tai kokeilla, mutta et uskalla, pysty tai muuten vain ei ole mahdollista harrastaa kyseistä asiaa?

Itse olen jo pitkään miettinyt, että olisi kiva rakennella pienoismalleja pitkästä aikaa, mutta sekin on lopulta aikas kallista hommaa jos haluaa tehdä hienoja rakennelmia, aikaakin se vie paljon ja kestääkö meikäläisen hermot jos ei satukaan tulemaan näillä kätösillä niin hienoja malleja. Ja tilaakin ne pienoismallit sitten valmistuttuaan veisivät.

Terveisin Naispelko27

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maastopyöräily

Vierailija
22/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelua. Haluaisin ommella itselleni viktoriaanisia asuja, mutta mulla on jäänyt traumat peruskoulun käsityötunneista. En varmaan onnistuisi ymmärtämään kaavoja jne...

Rohkeasti vaan yrittämään! Se on helppoa sitten, kun sen osaa. 

t. ompelija, joka oli järkyttävän surkea koulun käsityötunneilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelua. Haluaisin ommella itselleni viktoriaanisia asuja, mutta mulla on jäänyt traumat peruskoulun käsityötunneista. En varmaan onnistuisi ymmärtämään kaavoja jne...

Mielenkiintoinen aihe, että alkaisit tekemään tuollaisia asuja, nehän ovat hirmuisen näyttäviä virityksiä, mutta voisi olettaa harrastuksen olevan melkoisen hinnakaskin. Asiaa voit kuitenkin ajatella niin, että nythän sinulla on kaikki aika opetella niitä kaavoja kun kukaan ei höngi niskaasi ja pakota sinua oppimaan, vaan voit ihan kaikessa rauhassa opetella ja lähteä sitä kautta toteuttamaan haavettasi.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
24/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitoluistelua. Taidan vaan olla liian vanha aloittamaan ihan kylmiltään, jotta en olisi nolo. :(

N26

Aloittelijaryhmistä löytyy myös 50-vuotiaita, mukaan vaan.

Jos tällaisia ryhmiä todella on niin menen ehdottomasti mukaan. Yritin aloittaa parissa tanssin alkeisryhmässä, joiden kuului olla aikuisten aloitusryhmiä, mutta vanhimmat ryhmäläiset olivat 15-vuotiaita. Ne eivät mielestäni olleet edes alkeisryhmiä... Ajattelin, että harjoittelisin pari vuotta koordinaatiota yms. tekniikkaa jotten isossa jäähallissa pistäisi ihan niin pahasti silmään aloittelijana. Minulla ei ole kyllä yhtään ylitaipuvat nivelet, mutta spagaatin saan juuri ja juuri. Harrastan myös musiikkia, joten rytmitajua sentään on, olisi mahtavaa oppia vielä luistelemaan, päästä esiintymään osana jotain muodostelmaluisteluryhmää ja ehkä jopa soolona. Olin mukana luisteluryhmässä alle kouluikäisenä, mutta harrastus jäi kun oli liian kallista tai jotain sellaista. Jotenkin olo on epäonnistunut aina jäätikönkin ohittaessa, toivoisin todella että voisin tämän haaveen vielä toteuttaa ja nauttia luistelusta.

N26

Vierailija
25/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skeittausta. Teininä ei ollut hyvälaatuista asvalttia lähistöllä ja pidin sitä vähän liikaa jännäpoikien hommana. Nyt asutaan skeittipuiston vieressä, mutta pelkään murtavani paikkani kokeillessa vanhana ja raihnaisena kolmikymppisenä. Lisäksi tuntuu pöhköltä sijoittaa varusteisiin, joista en tiedä, tulisiko käytettyä.

Vierailija
26/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjelentoa

Vierailija
27/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistooliammuntaa.

Vierailija
28/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffausta

Vierailija
29/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skeittausta. Teininä ei ollut hyvälaatuista asvalttia lähistöllä ja pidin sitä vähän liikaa jännäpoikien hommana. Nyt asutaan skeittipuiston vieressä, mutta pelkään murtavani paikkani kokeillessa vanhana ja raihnaisena kolmikymppisenä. Lisäksi tuntuu pöhköltä sijoittaa varusteisiin, joista en tiedä, tulisiko käytettyä.

Hommaa aluksi vaikka longboard. Sillä on helpompi pysyä pystyssä. Elitisti skeittarit saattaa tosin katsoa pahasti, mutta se on niiden ongelma :D

Vierailija
30/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimista mutta en kehtaa mennä uimahalleihin, koska olen läski. Ja pelkään aggressiivisia uimareita, joiden mielestä olen liian hidas.

Vierailija
31/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tylsästi hotjoogaa. Olisi kiva olla notkeampi ja vetreämpi. Kunhan on enemmän aikaa, niin sitten taas.

Vierailija
32/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimista mutta en kehtaa mennä uimahalleihin, koska olen läski. Ja pelkään aggressiivisia uimareita, joiden mielestä olen liian hidas.

Olisi kiva myös osata uida tyylipuhtaasti eri uimalajeja. Tuo on helppo toteuttaa menemällä uimakouluun.

Vierailija
33/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itämaistatanssia. Haluaisin olla hyvä siinä. Se on todella seksikästä.

Vierailija
34/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga, kuntosali, ryhmäliikuntatunnit. 

Matkustelua ei kai harrastukseksi voi sanoa, mutta se on tulevaisuuden haaveeni, ja haluaisin kirjoittaa sitten vaikka blogia. 

Vierailija
35/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaamista ja käsitöitä, vaatteista huonekaluihin. M41v

Vierailija
36/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitoluistelua. Taidan vaan olla liian vanha aloittamaan ihan kylmiltään, jotta en olisi nolo. :(

N26

Aloittelijaryhmistä löytyy myös 50-vuotiaita, mukaan vaan.

Jos tällaisia ryhmiä todella on niin menen ehdottomasti mukaan. Yritin aloittaa parissa tanssin alkeisryhmässä, joiden kuului olla aikuisten aloitusryhmiä, mutta vanhimmat ryhmäläiset olivat 15-vuotiaita. Ne eivät mielestäni olleet edes alkeisryhmiä... Ajattelin, että harjoittelisin pari vuotta koordinaatiota yms. tekniikkaa jotten isossa jäähallissa pistäisi ihan niin pahasti silmään aloittelijana. Minulla ei ole kyllä yhtään ylitaipuvat nivelet, mutta spagaatin saan juuri ja juuri. Harrastan myös musiikkia, joten rytmitajua sentään on, olisi mahtavaa oppia vielä luistelemaan, päästä esiintymään osana jotain muodostelmaluisteluryhmää ja ehkä jopa soolona. Olin mukana luisteluryhmässä alle kouluikäisenä, mutta harrastus jäi kun oli liian kallista tai jotain sellaista. Jotenkin olo on epäonnistunut aina jäätikönkin ohittaessa, toivoisin todella että voisin tämän haaveen vielä toteuttaa ja nauttia luistelusta.

N26

Kannattaa soitella alueesi luisteluseuroihin ja kysellä ja aikuisten ryhmistä. Osaavat neuvoa sopivan ryhmän valinnassa. Pääkaupunkiseudun ryhmät saattavat täyttyä nopeasti, joten kannattaa olla ajoissa ilmoittautumassa. Osa seuroista saattaa tarjota ilmaisen kokeilukerran. Rohkeasti vaan, siellä ei kukaan katso pahalla. :)

Vierailija
37/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itämaistatanssia. Haluaisin olla hyvä siinä. Se on todella seksikästä.

Ei se mitään seksikästä ole. Kantoja täristellään lattiaan kun perse heiluu jne.

Vierailija
38/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin maalaamisen pitkän tauon jälkeen uudelleen. Haluaisin myös rakentaa nukkekodin, sellaisen, johon laittaisin tapetit ja lattiat ym.

Vierailija
39/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä parisuhteessa. Ehkä ilman parisuhdettakin. Se vain on vaikeaa, koska minusta ei ole kukaan koskaan ollut kiinnostunut tuhon pisteeseen asti.

Surullista, mutta totta.

Vierailija
40/153 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitoluistelu, tanssi, baletti, pianon soitto, ratsastaminen, jokkis. Kaikki sellaisia mitä olisin lapsena halunnut harrastaa enkä saanut, koska maksaa rahaa.. vanhemmat eivät olleet köyhiä. Ehkäpä joskus tuo pianon soiton opettelu voisi olla mahdollista, paha nivelrikko estää muut.