Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei sitoudu tinderin takia enää?

Vierailija
09.11.2020 |

Onko tämä vain mun oma kokemus, vai onko tämä totta?

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko siihen sitten menee ennenkuin mies tietää ettei halua muita? Mullakin yks tinderistä ollu jo kuukausia joka ei halua erossa minusta mutta ei tee tästä virallistakaan? Miten kauan pitää odottaa? Tiedä kokemuksesta että jos jätän niin hän ei välitä mutta myöhemmin katuu ja vinkuu takaisin... Ärsyttää tämä. Hänkin on sanonut että miehillä vaikea näyttää tunteita mutta en jaksa...

Vierailija
22/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitoutua, jos vientiä on. Moni keskittyy uraansa ja naista saa Tinderistä.

Niin, ne top 10-miehet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne sitoutuvat jotka haluavat sitoutua. Muunlaisen kanssa et edes haluaisi olla loppupeleissä.

Tämä.

Minä olen aina tykännyt vain sitoutumishaluisista ja -kykyisistä miehistä. Niin tykkään edelleen. Tinderistä heitä löytää tehokkaasti, koska ympäriinsä paneskelevat paljastavat korttinsa suht. nopeasti.

Vierailija
24/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko siihen sitten menee ennenkuin mies tietää ettei halua muita? Mullakin yks tinderistä ollu jo kuukausia joka ei halua erossa minusta mutta ei tee tästä virallistakaan? Miten kauan pitää odottaa? Tiedä kokemuksesta että jos jätän niin hän ei välitä mutta myöhemmin katuu ja vinkuu takaisin... Ärsyttää tämä. Hänkin on sanonut että miehillä vaikea näyttää tunteita mutta en jaksa...

Mä tapailen kolmatta viikkoa miestä, joka poisti tinderinsä jo viikon jälkeen ihan oma-alotteisesti.

Pääseehän sinne aina takaisin, jos ei onnistukaan. En itse katselisi kovin pitkään tommosta kun itse keskityn vaan yhteen kerrallaan.

Vierailija
25/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitoutuvat kyllä, jos olet itse sitoutumisen arvoinen tasokas nainen

Tapasin tohtorimieheni tinderissä, kahdet treffit, poistettiin tinder ja alettiin seurustelemaan

Vierailija
26/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pankkialalta muutaman miehen, jotka tekevät pitkää päivää ja heitä ei todellakaan kiinnosta parisuhde. Heillä käy siivooja ja sitten Tinderistä haetaan seuraa tarvittaessa, tosin vakipano taitaa olla yleistä. 

Vierailija
27/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä olet miehelle 157:s kaato, kuten mies sinulle.

Vierailija
28/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat sitoutumisella? Monogaamisen parisuhteen aloittamistako?

Vierailija
29/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tapailen kolmatta viikkoa miestä, joka poisti tinderinsä jo viikon jälkeen ihan oma-alotteisesti.

Pääseehän sinne aina takaisin, jos ei onnistukaan. En itse katselisi kovin pitkään tommosta kun itse keskityn vaan yhteen kerrallaan.

Ja omaa Tinderiäsi et ole poistanut? 

Vierailija
30/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet enää sitoutuisivat tahtonsa läpiajaviin voimaantujiin?

Vain vapautensa menettääkseenkö?

Vierailija
31/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi sitoutua mieheen, joka haluaa ensisijaisesti vain panna mahdollisimman montaa naista? Tällainen mies saa aivan vapaasti keskittyää siihen unelmaansa, onnistuihan hän siinä tai ei.

Hyvä, että Tinder tarjoaa monille miehille ja naisille mahdollisuuden tavoitella maksimäärän panokavereita. Miksi nämä ihmiset pitäisi sitoa suhteisiin? Pelkkää pettymystähän se olisi molemmille osapuolille.

Vierailija
32/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ei ole enää aikoihin ollut mikään ihanne ja normi, kun sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Ja miehetkin saa valita, eikä pidä viedä sitä naista vihille kun on painanut tämän paksuksi, eäköön tasa arvo

Vierailija
33/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on seksiä varten. 

Vierailija
34/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole enää aikoihin ollut mikään ihanne ja normi, kun sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Ja miehetkin saa valita, eikä pidä viedä sitä naista vihille kun on painanut tämän paksuksi, eäköön tasa arvo

Suurin osa naisista saa pelkkää seksiä, suurin osa miehistä ei. Mikä tässä on tasa-arvoa?

Vierailija
35/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä nyt on kaikki ne palstan naiset, jotka väittävät koko sukunsa löytäneen miehet Tinderistä? 

Vierailija
36/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat sitoutumisella? Monogaamisen parisuhteen aloittamistako?

Voisiko joku vastata tähän? Mieluiten tietysti AP.

Vierailija
37/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on seksiä varten. 

Niin on parisuhdekin.

Vierailija
38/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin itseäni sitoutuvana. Yhtä olen yrittänyt vakuuttaa kohta pari vuotta. Tinderillä ei asian kanssa ole mitään tekemistä, en ole tinderissä, enkä pienellä ihmeellä mene.

Vierailija
39/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

missä nyt on kaikki ne palstan naiset, jotka väittävät koko sukunsa löytäneen miehet Tinderistä? 

Täällä yksi. 2 vuotta oltu yhdessä.

Vierailija
40/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa naisista saa pelkkää seksiä, suurin osa miehistä ei. Mikä tässä on tasa-arvoa?

Naisten kanssa pitää osata edetä epärehellisesti saadakseen sitä seksiä. Pari kukkaislupausta niin kuin eduskuntavaaleissa...