Miehet ei sitoudu tinderin takia enää?
Onko tämä vain mun oma kokemus, vai onko tämä totta?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitoutua, jos vientiä on. Moni keskittyy uraansa ja naista saa Tinderistä.
Niin, ne top 10-miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne sitoutuvat jotka haluavat sitoutua. Muunlaisen kanssa et edes haluaisi olla loppupeleissä.
Tämä.
Minä olen aina tykännyt vain sitoutumishaluisista ja -kykyisistä miehistä. Niin tykkään edelleen. Tinderistä heitä löytää tehokkaasti, koska ympäriinsä paneskelevat paljastavat korttinsa suht. nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko siihen sitten menee ennenkuin mies tietää ettei halua muita? Mullakin yks tinderistä ollu jo kuukausia joka ei halua erossa minusta mutta ei tee tästä virallistakaan? Miten kauan pitää odottaa? Tiedä kokemuksesta että jos jätän niin hän ei välitä mutta myöhemmin katuu ja vinkuu takaisin... Ärsyttää tämä. Hänkin on sanonut että miehillä vaikea näyttää tunteita mutta en jaksa...
Mä tapailen kolmatta viikkoa miestä, joka poisti tinderinsä jo viikon jälkeen ihan oma-alotteisesti.
Pääseehän sinne aina takaisin, jos ei onnistukaan. En itse katselisi kovin pitkään tommosta kun itse keskityn vaan yhteen kerrallaan.
Sitoutuvat kyllä, jos olet itse sitoutumisen arvoinen tasokas nainen
Tapasin tohtorimieheni tinderissä, kahdet treffit, poistettiin tinder ja alettiin seurustelemaan
Tiedän pankkialalta muutaman miehen, jotka tekevät pitkää päivää ja heitä ei todellakaan kiinnosta parisuhde. Heillä käy siivooja ja sitten Tinderistä haetaan seuraa tarvittaessa, tosin vakipano taitaa olla yleistä.
Tinderissä olet miehelle 157:s kaato, kuten mies sinulle.
Mitä tarkoitat sitoutumisella? Monogaamisen parisuhteen aloittamistako?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko siihen sitten menee ennenkuin mies tietää ettei halua muita? Mullakin yks tinderistä ollu jo kuukausia joka ei halua erossa minusta mutta ei tee tästä virallistakaan? Miten kauan pitää odottaa? Tiedä kokemuksesta että jos jätän niin hän ei välitä mutta myöhemmin katuu ja vinkuu takaisin... Ärsyttää tämä. Hänkin on sanonut että miehillä vaikea näyttää tunteita mutta en jaksa...
Mä tapailen kolmatta viikkoa miestä, joka poisti tinderinsä jo viikon jälkeen ihan oma-alotteisesti.
Pääseehän sinne aina takaisin, jos ei onnistukaan. En itse katselisi kovin pitkään tommosta kun itse keskityn vaan yhteen kerrallaan.
Ja omaa Tinderiäsi et ole poistanut?
Miksi miehet enää sitoutuisivat tahtonsa läpiajaviin voimaantujiin?
Vain vapautensa menettääkseenkö?
Miksi kukaan haluaisi sitoutua mieheen, joka haluaa ensisijaisesti vain panna mahdollisimman montaa naista? Tällainen mies saa aivan vapaasti keskittyää siihen unelmaansa, onnistuihan hän siinä tai ei.
Hyvä, että Tinder tarjoaa monille miehille ja naisille mahdollisuuden tavoitella maksimäärän panokavereita. Miksi nämä ihmiset pitäisi sitoa suhteisiin? Pelkkää pettymystähän se olisi molemmille osapuolille.
Parisuhde ei ole enää aikoihin ollut mikään ihanne ja normi, kun sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Ja miehetkin saa valita, eikä pidä viedä sitä naista vihille kun on painanut tämän paksuksi, eäköön tasa arvo
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole enää aikoihin ollut mikään ihanne ja normi, kun sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Ja miehetkin saa valita, eikä pidä viedä sitä naista vihille kun on painanut tämän paksuksi, eäköön tasa arvo
Suurin osa naisista saa pelkkää seksiä, suurin osa miehistä ei. Mikä tässä on tasa-arvoa?
missä nyt on kaikki ne palstan naiset, jotka väittävät koko sukunsa löytäneen miehet Tinderistä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat sitoutumisella? Monogaamisen parisuhteen aloittamistako?
Voisiko joku vastata tähän? Mieluiten tietysti AP.
Vierailija kirjoitti:
Tinder on seksiä varten.
Niin on parisuhdekin.
Pitäisin itseäni sitoutuvana. Yhtä olen yrittänyt vakuuttaa kohta pari vuotta. Tinderillä ei asian kanssa ole mitään tekemistä, en ole tinderissä, enkä pienellä ihmeellä mene.
Vierailija kirjoitti:
missä nyt on kaikki ne palstan naiset, jotka väittävät koko sukunsa löytäneen miehet Tinderistä?
Täällä yksi. 2 vuotta oltu yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista saa pelkkää seksiä, suurin osa miehistä ei. Mikä tässä on tasa-arvoa?
Naisten kanssa pitää osata edetä epärehellisesti saadakseen sitä seksiä. Pari kukkaislupausta niin kuin eduskuntavaaleissa...