Miehet ei sitoudu tinderin takia enää?
Onko tämä vain mun oma kokemus, vai onko tämä totta?
Kommentit (136)
Itselle kävi niin, että tapasin tinderin kautta naisen, joka sanoi etsivänsä elämänkumppania kuten minäkin. Kemiat kohtasi ja muutama viikko alussa oli jotain huumaavaa, luulin oikeasti löytäneeni sen oikean.
Pian ääni muuttuikin kellossa, ja daamia alkoi "ahdistaa". Oli myös todella ilkeä ja kylmä minua kohtaan, aivan eri ihminen mihin tutustuin. Sellainen väärällä tavalla räväkkä nainen kuoriutui korean ulkokuoren alta.
Lopulta selvisi, että täysin sitoutumiskammoinen ihminen, vaikka oli ollut naimisissakin. Koko elämänsä oli pettänyt kaikkia kumppaneita, kertoi sen itse. Tinderiä oli käyttänyt koko sen olemassaolon ajan, ja muutaman kuukauden välein aina uusi mies sieltä. Näyttävä ja upearunkoinen nainen, saa sänkyynsä kenet tahansa.
No korkealta ei onneksi pudonnut, mutta kytkintä oli nostettava. Mutta osaa ne naisetkin valehdella siitä, mitä ovat mahdollisesti elämässään haluamassa.
Antaapa ajan kulua, koitetaan kevään korvilla uudestaan. On siellä meitä normaalejakin ihmisiä..onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko siihen sitten menee ennenkuin mies tietää ettei halua muita? Mullakin yks tinderistä ollu jo kuukausia joka ei halua erossa minusta mutta ei tee tästä virallistakaan? Miten kauan pitää odottaa? Tiedä kokemuksesta että jos jätän niin hän ei välitä mutta myöhemmin katuu ja vinkuu takaisin... Ärsyttää tämä. Hänkin on sanonut että miehillä vaikea näyttää tunteita mutta en jaksa...
Tiedätkö miten hankala miehille on ylipäätään saada sieltä seuraa? Hän pitää sinua varalla ja tydyttää tarpeensa suhun, siinä kaikki.
Me going my own way, saa tulla kysymään, mutta tuskin teitä kiinnostaa.
yllä, juuri näin.
Olen 185cm, komea, siisti, mukava, rauhallinen, lihaksikas/atleettinen, tupakoimaton, alkoa vähän käyttävä, talouteni hyvin hoitava, itsevarma mies.
Tinderistä saan pareiksini vain sellaisia naisia joita en kehtaisi esitellä kavereilleni. Heitä voin käydä joskus puutteessa kerran laittamassa, mutta siihen se jää.
Saatte siis minulta silloin tällöin seksiä, mutta ette muuta, sorry.
M33
Vierailija kirjoitti:
Itselle kävi niin, että tapasin tinderin kautta naisen, joka sanoi etsivänsä elämänkumppania kuten minäkin. Kemiat kohtasi ja muutama viikko alussa oli jotain huumaavaa, luulin oikeasti löytäneeni sen oikean.
Pian ääni muuttuikin kellossa, ja daamia alkoi "ahdistaa". Oli myös todella ilkeä ja kylmä minua kohtaan, aivan eri ihminen mihin tutustuin. Sellainen väärällä tavalla räväkkä nainen kuoriutui korean ulkokuoren alta.
Lopulta selvisi, että täysin sitoutumiskammoinen ihminen, vaikka oli ollut naimisissakin. Koko elämänsä oli pettänyt kaikkia kumppaneita, kertoi sen itse. Tinderiä oli käyttänyt koko sen olemassaolon ajan, ja muutaman kuukauden välein aina uusi mies sieltä. Näyttävä ja upearunkoinen nainen, saa sänkyynsä kenet tahansa.
No korkealta ei onneksi pudonnut, mutta kytkintä oli nostettava. Mutta osaa ne naisetkin valehdella siitä, mitä ovat mahdollisesti elämässään haluamassa.
Antaapa ajan kulua, koitetaan kevään korvilla uudestaan. On siellä meitä normaalejakin ihmisiä..onneksi.
Kuulostaa prikulleen samalle kuin edeltäväni, ei kyllä tinderistä.
Vierailija kirjoitti:
yllä, juuri näin.
Olen 185cm, komea, siisti, mukava, rauhallinen, lihaksikas/atleettinen, tupakoimaton, alkoa vähän käyttävä, talouteni hyvin hoitava, itsevarma mies.
Tinderistä saan pareiksini vain sellaisia naisia joita en kehtaisi esitellä kavereilleni. Heitä voin käydä joskus puutteessa kerran laittamassa, mutta siihen se jää.
M33
Joku syyhän siihen on jottei kauniit sporttimimmit vilkaisekaan sua päin.
Vierailija kirjoitti:
yllä, juuri näin.
M33
Naisten voitto, jälleen kerran. Saavat seksiä komealta, itsevarmalta mieheltä. Mies puolestaan joutuu panemaan naisia, joita ei pidä arvoisinaan ;-DDD
Vierailija kirjoitti:
yllä, juuri näin.
M33
Tällaisen panopupujen vuoksi, ne ei niin kauniit naiset, luulevat saavansa komean, pitkän miehen suhteeseen. Eivätkä tyydy omaan tasoon. Niinpä niiden tasoiset, tavismiehet jää yksin. Tinder on syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein hiljattain Tinderiin profiilin, johon kirjoitin suoraan, että olen ikisinkku ja etsin elämänkumppania. Kuvistani näkee nopeasti, että olen nuori, raitis ja urheilullinen. Arvioitin kuvani ja profiilini vielä useammalla kolmannella osapuolella, jotta en tekisi mitään tyypillisistä virheistä. Toistaiseksi ei ole tullut vielä yhtään matchia. Jotenkin en usko, että joskus vielä tärppää, mutta eipä tässä maailmantilanteessa ole muitakaan tapoja tavata naisia.
Mutta mikä sinusta tekee kiinnostavan ja millaiselle naiselle? En olisi sinkkuna kiinnostunut miehestä sen perusteella, että hän on ikisinkku ja etii elämänkumppania. En senkään perusteella, että hän olisi ollut ikäiseni. Täysraittius olisi ollut itselleni jopa turnoff, samoin liikaurheilullisuus. Mutta ennen kaikkea tuossa, mitä kerroit, ei ollut yhtään mitään sellaista, mikä olisi herättänyt juuri minun kiinnostukseni.
Olisitko sinä esimerkiksi ollut se mies, jonka kanssa olisin voinut matkustella ympäri maailmaa? Kävellä Suomen läpi tai ainakin tehdä viikonloppuisin patikointiretkiä ja keitellä nokipannukahveja? Olisitko ollut se, joka myös rakastaa koiria? Olisitko ollut se, joka tykkää lukea ja keskustella lukemastaan, kenties lukea minulle iltaisin ääneen? Olisitko tykännyt katsella yhdessä uuden aallon eurooppalaisia elokuvia ja/tai osallistua filkkareille? Käydä klubeilla kuuntelemassa live-musiikkia ja/tai soittaa itse jotain instrumenttia?
Miksi miehet eivät kerro, mikä heissä on sitä, mikä heissä olisi kiinnostavinta? Haaveet, harrastukset, vapaa-ajan vietto, erikoiset kiinnostuksen kohteet... Niillähän se kiinnostus herätetään, ei sillä että on sinkku ja haku päällä.
Miksikö? Siksi että pitää olla ensin pitkä ja komea , että noilla muilla olisi mitään väliä.
Ok. Sitten ei liene muuta mahdollisuutta kuin odottaa, että kehitetään joku pituuskasvua lisäävä lääke aikuisille miehille ja hoitaa kauneus(komeus)leikkauksilla loput.
Käytännössä kyllä. Eli ei ole ihan pian näköpiirissä. Mutta oikeasti miehen lyhyys on niin iso trauma, että se pitäisi kasvuiässä kasvuhormoonilla hoitaa siten, että tulisi vähintään se 175cm. On ihan tahallista miehen tuhoamista jättää hoitamatta tällainen seikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet? Vai tasokkaimmat panomiehet?
Minun kokemus on että naisille ei kelpaa parisuhteen perässä olevat miehet kun "kipinää ei ole".
Naiset itse kelpuuttavat vain kipinämiehet eli itseään tasokkaammat panomiehet, siksi sinulle tulee tunne että "miehet" eivät halua sitoutua.
No eikö tuo ole luonnonlaki? Kuka nyt b-luokan geenit haluaa jälkeläiselleen. Naisen keholle lisääntyminen on aikamoinen työ, joten on normaalia olla erittäin valikoiva sen suhteen minkätasoisen miehen jälkeläistä alkaa kohdussaan kasvattaa.
Ei naisen keho vaadi suurituloista akateemista miestä.
Ihmisen ajalle on nykyään niin helpolla kaikkea mielenkiintoista tekemistä, että parisuhteelle huonommin aikaa. Toisekseen taloudellisesti tai sosiaalisesti pariutuminen ei ole pakollista, joten sitäkin kautta paine pariutua on pienempi. Kun omaan matala libidon, niin työ, lapset, harrastukseni ja kotini täyttää elämäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yllä, juuri näin.
M33
Joku syyhän siihen on jottei kauniit sporttimimmit vilkaisekaan sua päin.
Olisiko se ettei tuossa miehessä ole mitään miksi hänen kanssaan haluaisi seurustella. Ne kauniit sporttimimmit jos haluavat vain seksiä saavat sitä muualta, ei tarvitse tinderiä siihen ja sen riskejä siitä että vastassa voikin olla mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yllä, juuri näin.
M33
Naisten voitto, jälleen kerran. Saavat seksiä komealta, itsevarmalta mieheltä. Mies puolestaan joutuu panemaan naisia, joita ei pidä arvoisinaan ;-DDD
Miksei voida miettiä? Ei kauniiden naisten tarvitse huolia. Sääli vähemmän kauniita mitkä ottaa suoranaisia naisvihaajia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yllä, juuri näin.
M33
Tällaisen panopupujen vuoksi, ne ei niin kauniit naiset, luulevat saavansa komean, pitkän miehen suhteeseen. Eivätkä tyydy omaan tasoon. Niinpä niiden tasoiset, tavismiehet jää yksin. Tinder on syöpä.
Ettäs kehtaavat! :D
Saahan tavismiehet kaunottaria. Niillä vain säilyy täysi oikeus pyytää siitä korvausta. Korvauksen avulla ohitat muut ehdokkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet? Vai tasokkaimmat panomiehet?
Minun kokemus on että naisille ei kelpaa parisuhteen perässä olevat miehet kun "kipinää ei ole".
Naiset itse kelpuuttavat vain kipinämiehet eli itseään tasokkaammat panomiehet, siksi sinulle tulee tunne että "miehet" eivät halua sitoutua.
No eikö tuo ole luonnonlaki? Kuka nyt b-luokan geenit haluaa jälkeläiselleen. Naisen keholle lisääntyminen on aikamoinen työ, joten on normaalia olla erittäin valikoiva sen suhteen minkätasoisen miehen jälkeläistä alkaa kohdussaan kasvattaa.
Ei naisen keho vaadi suurituloista akateemista miestä.
Miehen elin tuntuu vaativan hintalapulla varustettua naista.
Oletko siis valmis luopumaan kivi-intohimostasi ja tuosta toisesta, mitä en edes ymmärrä, parisuhteessa?
Jos yrität miellyttää mahollisimman monia, on todennäköistä ettei kukaan kiinnostu. Ja jos kiinnostuu, niin kiinnostus lakkaa, kun persoonallisuutesi/intohimosi/harrastuksesi paljastuu (esim. itselleni metsästys olisi ollut välitön syy lopettaa yhteydenpito).
Tottakai oman intohimon kertominen karsii porukkaa. Mutta kun niillä karsiutuneilla ei ole mitään merkitystä. Ei metsästävän miehen kannata yrittää luoda loppuelämän suhdetta vegaaninaiseen, joka ei tulisi ikinä elämään metsästävän miehen kanssa (varmuuden vuoksi muistutan jälleen, että nyt puhutaan esimerkeistä, ei harrastuksista ja niiden paremmuudesta tai huonommuudesta sinänsä).