Miehet ei sitoudu tinderin takia enää?
Onko tämä vain mun oma kokemus, vai onko tämä totta?
Kommentit (136)
Mua vähän naurattaa tämä premissi, että mikä muka on sit sitoutumisen "tasoinen" ja "arvoinen" nainen? Siis kyllä se loogisesti menee omassakin päässä näin, mutta silti en ymmärrä. Tuntuu, että mikään ei riitä...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole enää aikoihin ollut mikään ihanne ja normi, kun sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Ja miehetkin saa valita, eikä pidä viedä sitä naista vihille kun on painanut tämän paksuksi, eäköön tasa arvo
Suurin osa naisista saa pelkkää seksiä, suurin osa miehistä ei. Mikä tässä on tasa-arvoa?
Naisten kanssa pitää osata edetä epärehellisesti saadakseen sitä seksiä. Pari kukkaislupausta niin kuin eduskuntavaaleissa...
Heh, millä vuosisadalla sinä elät?
Näyttää ne vappusataset, yms edelleen toimivan🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ei ole enää aikoihin ollut mikään ihanne ja normi, kun sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Ja miehetkin saa valita, eikä pidä viedä sitä naista vihille kun on painanut tämän paksuksi, eäköön tasa arvo
Suurin osa naisista saa pelkkää seksiä, suurin osa miehistä ei. Mikä tässä on tasa-arvoa?
Naisten kanssa pitää osata edetä epärehellisesti saadakseen sitä seksiä. Pari kukkaislupausta niin kuin eduskuntavaaleissa...
Hih hih, ihan tällä vuosisadalla...ei ole tarvinnut ilman olla.
Miksi mies haluaisi sitoutua tinderhoidon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ne vappusataset, yms edelleen toimivan🤔
Ehkä joillakuilla. Suurin osa kuitenkin arvostaa rehellisyyttä, avoimuutta, kohteliaisuutta ja kiinnostuneisuutta.
Kyllä siihen on syynä nainen ihan itse, etten heidän kansaa sitoudu.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan ne miehet tuntuu haluavan sitoutua, itse en vaan naisena tahdo, vaan halua nauttia vapaasta elämästä, sillä parivuosikymmentä kestänyt nuoruudenliittoni oli melko ankea ja nyt haluan valita milloin, millaista ja kenen miehen seuraa milloinkin haluan.
Miehet oikein tyrkyttää itseään Tinderissä ja usein pettyvät, jos ihan kiva tapailu ei ole minun puoleltani suurta rakkautta.
Minulla sama kokemus tinderissä. Kauheasti miehet ihastui ja oli ihanaa ja vaikka mitä.
Akat kun antas vasta häiden jälkeen tarvis ihmetellä tätä nykymenoa kun kaikkia pitää ensin kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylpeiletkö sillä, ettet saa kuin valehtelemalla? :-o
Minulla on ollut sinkkuvuosinani keskivertosuomalaisnaista enemmän seksikumppaneita, koska en näe mitään syytä, miksi pitäisi olla ilman seksiä vaikka ei löytäisi miestä, joka on parisuhdemateriaalia. Yhdenkään miehen ei ole tarvinnut antaa "kukkaislupauksia", pikemminkin päinvastoin, sänkyyn on päätynyt miehiä, joiden kanssa on molemmin puolin tiedetty, että nyt on kyse vain hauskanpidosta.
Naisen kannattaa tehdä muksu panomiehen kanssa ja alkaa sitten suhteeseen kivan miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
missä nyt on kaikki ne palstan naiset, jotka väittävät koko sukunsa löytäneen miehet Tinderistä?
Ei nyt koko suku mutta useat tutut. Tässä olen koko ajan ja luen huvittuneena ketjua.
Ellen ihastu toiseen, niin lopetan jutun. Paha siinä sitoutua. Ennemmin aikainen lopetus kuin kitkutella.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kannattaa tehdä muksu panomiehen kanssa ja alkaa sitten suhteeseen kivan miehen kanssa.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Että parhaat geenit jatkuu
Tinder miehet ehkä ei sitoudu mutta kyllä itse olen oikeasti sitoutumassa. Ja vietän aikaani toisissa deittipalveluissa.
Joten väitteesi voi pitää paikkaansa Tinder miehistä.
Eikai kukaan kunniallinen mies ole tinderissä.
Kolme sivua jankkausta, eikä kukaan ole onnistunut kertomaan, mitä sitoutumisella edes tarkoitetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuollaisia kaltaisiasi tapauksia yritän vältellä. Panosovellus ja vaihtuvat suhteet eivät kiinnosta minua, mieluummin olen selibaatissa. Seksiä saisin halutessani, olen tänä vuonna jakanut useamman kerran pakkeja, kun haluan jotain syvällisempää suhdetta ja sitoutumista. Rehellisesti sanoen en ole niin paljon innostunut kenestäkään aikoihin, että haluisin parisuhteen, mutten halua irtoseksiäkään. En ole koskaan ollut Tinderissä enkä menekään, parissa muussa deittisovelluksessa olin (mutten ole ollut enää vuosiin). T. Nainen 48 v.