Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet ei sitoudu tinderin takia enää?

Vierailija
09.11.2020 |

Onko tämä vain mun oma kokemus, vai onko tämä totta?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole enää aikoihin ollut mikään ihanne ja normi, kun sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Ja miehetkin saa valita, eikä pidä viedä sitä naista vihille kun on painanut tämän paksuksi, eäköön tasa arvo

Suurin osa naisista saa pelkkää seksiä, suurin osa miehistä ei. Mikä tässä on tasa-arvoa?

Naisten kanssa pitää osata edetä epärehellisesti saadakseen sitä seksiä. Pari kukkaislupausta niin kuin eduskuntavaaleissa...

Juuri tuollaisia kaltaisiasi tapauksia yritän vältellä. Panosovellus ja vaihtuvat suhteet eivät kiinnosta minua, mieluummin olen selibaatissa. Seksiä saisin halutessani, olen tänä vuonna jakanut useamman kerran pakkeja, kun haluan jotain syvällisempää suhdetta ja sitoutumista. Rehellisesti sanoen en ole niin paljon innostunut kenestäkään aikoihin, että haluisin parisuhteen, mutten halua irtoseksiäkään. En ole koskaan ollut Tinderissä enkä menekään, parissa muussa deittisovelluksessa olin (mutten ole ollut enää vuosiin).   T. Nainen 48 v.

Tinder on panosovellus vain jos sitä käyttää siihen. Itse poistin vaan lipevät ja seksiä hakevat. Siitä se on helppo, matchin poisto vaan, ei tarvitse pakkeja antaa kun ei miellytä.

Irtoseksini olen hakenut ihan muualta.

En tiedä ketään kuka käyttäisi Tinderiä muuhun kuin panoseuran hakemiseen. Vakavampi seura haetaan muualta.

Ravintelistako?

Vierailija
82/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies haluaisi sitoutua tinderhoidon kanssa?

Koska mies on itsekin tinderhoito eikä mikään peräkammarin neitsytpoika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole enää aikoihin ollut mikään ihanne ja normi, kun sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen. Ja miehetkin saa valita, eikä pidä viedä sitä naista vihille kun on painanut tämän paksuksi, eäköön tasa arvo

Suurin osa naisista saa pelkkää seksiä, suurin osa miehistä ei. Mikä tässä on tasa-arvoa?

Naisten kanssa pitää osata edetä epärehellisesti saadakseen sitä seksiä. Pari kukkaislupausta niin kuin eduskuntavaaleissa...

Juuri tuollaisia kaltaisiasi tapauksia yritän vältellä. Panosovellus ja vaihtuvat suhteet eivät kiinnosta minua, mieluummin olen selibaatissa. Seksiä saisin halutessani, olen tänä vuonna jakanut useamman kerran pakkeja, kun haluan jotain syvällisempää suhdetta ja sitoutumista. Rehellisesti sanoen en ole niin paljon innostunut kenestäkään aikoihin, että haluisin parisuhteen, mutten halua irtoseksiäkään. En ole koskaan ollut Tinderissä enkä menekään, parissa muussa deittisovelluksessa olin (mutten ole ollut enää vuosiin).   T. Nainen 48 v.

Tinder on panosovellus vain jos sitä käyttää siihen. Itse poistin vaan lipevät ja seksiä hakevat. Siitä se on helppo, matchin poisto vaan, ei tarvitse pakkeja antaa kun ei miellytä.

En tiedä ketään kuka käyttäisi Tinderiä muuhun kuin panoseuran hakemiseen. Vakavampi seura haetaan muualta.

En ole nähnyt syytä lähteä tapaamaan randomia jolta todennäköisesti saisi sysipaskaa seksiä sovelluksen kautta kun livenäkin tapaa ihmisiä jotka voi hetkessä todeta miellyttäviksi. Ehkä sieltä hakee seksiä ne jotka ei muuten saa.

MInä olen löytänyt vakiseksiseuran Tinderistä. En käy missään ulkona, joten Tinder oli helpompi. 

Ensin kirjoiteltiin ja sitten soiteltiin, ja lopulta mätsäsi kaikki tosi hyvin. Nyt ollaan sekstailtu jo kaksi vuotta. 

Vierailija
84/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä sivua jankattu, ja kukaan ei ole edes määritellyt, mistä puhutaan. Uskomatonta.

Ilmeisesti aviomies materiaali miehistä. Volvo, omakotitalo, noutaja ja pari mukulaa.

Ei kuulosta houkuttelevalta. Ei ihme ettei sellaisia miehiä löydy kun harva nainenkaan taitaa tuota haluta.

Vierailija
85/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei pärjää yksin joten kyllä ne lopulta sitoutuu kun viettää tarpeeksi aikaa yksin jossain pikku yksiössä. Sitten ne alkaa räplätä Tinderiä.

Vierailija
86/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä sivua jankattu, ja kukaan ei ole edes määritellyt, mistä puhutaan. Uskomatonta.

Ilmeisesti aviomies materiaali miehistä. Volvo, omakotitalo, noutaja ja pari mukulaa.

En minäkään tuota tinderistä löytänyt. En kyllä hakenutkaan koska auton merkillä ei väliä, mies jolla omakotitalo, koira ja lapset taas turn off.

Toisaalta ehkä olisikin voinut löytää mutta en esim asumismuotoa keneltäkään kysynyt.

Vierailija
87/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta houkuttelevalta. Ei ihme ettei sellaisia miehiä löydy kun harva nainenkaan taitaa tuota haluta.

Ajattele! Palstamiesten suurin pelko on raskaudella keplottelevat naiset. Syntyvyyslukemat kertoo ihan toista.

Vierailija
88/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin myötä kriteerit on todella korkealla.

Omalla kohdallani kesti kauan, että vastaan tuli nainen, jonka kanssa halusin jotain vakavampaa.

Ei ole pakko tyytyä jos on vaihtoehtoja tarjolla. Täydelliseen voi sitten panostaa kunnolla.

Vierailija
89/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderin myötä kriteerit on todella korkealla.

Omalla kohdallani kesti kauan, että vastaan tuli nainen, jonka kanssa halusin jotain vakavampaa.

Ei ole pakko tyytyä jos on vaihtoehtoja tarjolla. Täydelliseen voi sitten panostaa kunnolla.

Eikö ihmiset ilman tinderiäkin toimi noin?

Muutenkin vähän ristiriitainen viesti, kesti kauan löytää se jonka kanssa halusi vakavaa mutta sitten kuitenkin oli paljon vaihtoehtoja joista voisi valtaka vakavaa.

Vierailija
90/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt syytä lähteä tapaamaan randomia jolta todennäköisesti saisi sysipaskaa seksiä sovelluksen kautta kun livenäkin tapaa ihmisiä jotka voi hetkessä todeta miellyttäviksi. Ehkä sieltä hakee seksiä ne jotka ei muuten saa.

MInä olen löytänyt vakiseksiseuran Tinderistä. En käy missään ulkona, joten Tinder oli helpompi. 

Ensin kirjoiteltiin ja sitten soiteltiin, ja lopulta mätsäsi kaikki tosi hyvin. Nyt ollaan sekstailtu jo kaksi vuotta. 

Eli kuten kirjoitin. Et seuraa muualta saisi.

Vierailija
91/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitoutuisin heti kun löytäisin sellaisen naisen joka sitoutuisi myös minuun. Ei ole tässä 4v aikana sinkkuillessa vielä löytynyt.

M38

Vierailija
92/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei miehet sitoudu, ei johdu Tinderista.

Se johtuu niistä naisista joita on nykyisin tarjolla.

He eivät kelpaa siihen, mitä mies sitoutumiselta etsii.

Faktoja 👏

Ei muuta kuin lisää tatuointeja ja huomioväriä hiuksiin siskot!

Vierailija
93/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei miehet sitoudu, ei johdu Tinderista.

Se johtuu niistä naisista joita on nykyisin tarjolla.

He eivät kelpaa siihen, mitä mies sitoutumiselta etsii.

Faktoja 👏

Ei muuta kuin lisää tatuointeja ja huomioväriä hiuksiin siskot!

Yhtälainen oikeus miespolvella on kasvattaa masua, anteeksi massaa ;)

Vierailija
94/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vmp taas. Menee pois tindereistä oikeaan elämään. Ei normaalit ihmiset ole netin varassa.

Vierailija
95/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hiljattain Tinderiin profiilin, johon kirjoitin suoraan, että olen ikisinkku ja etsin elämänkumppania. Kuvistani näkee nopeasti, että olen nuori, raitis ja urheilullinen. Arvioitin kuvani ja profiilini vielä useammalla kolmannella osapuolella, jotta en tekisi mitään tyypillisistä virheistä. Toistaiseksi ei ole tullut vielä yhtään matchia. Jotenkin en usko, että joskus vielä tärppää, mutta eipä tässä maailmantilanteessa ole muitakaan tapoja tavata naisia.

Vierailija
96/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein hiljattain Tinderiin profiilin, johon kirjoitin suoraan, että olen ikisinkku ja etsin elämänkumppania. Kuvistani näkee nopeasti, että olen nuori, raitis ja urheilullinen. Arvioitin kuvani ja profiilini vielä useammalla kolmannella osapuolella, jotta en tekisi mitään tyypillisistä virheistä. Toistaiseksi ei ole tullut vielä yhtään matchia. Jotenkin en usko, että joskus vielä tärppää, mutta eipä tässä maailmantilanteessa ole muitakaan tapoja tavata naisia.

Monella lukee: urheilullinen sinkku ja terveelliset elämäntavat. Nyt hei jotain omaperäisempää!

Vierailija
97/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itehän siis löysin kihlattuni tinderistä että en voi samaa sanoa. Siellä pari muutakin olisi halunnut parisuhteeseen kanssani, mutta en ollut kiinnostunut.

Vierailija
98/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vmp taas. Menee pois tindereistä oikeaan elämään. Ei normaalit ihmiset ole netin varassa.

hmm. Minkäköhän ikäinen olet? Ja onkohan sinulla tuttuja ollenkaan? Meinasin aluksi lauko että oletko syntynyt 50 luvulla, mutta samalla tajusin että kaikki noi vanhemman sukupolven edestajat myös netistä metsästävät kaverinsa.... Joten joko olet alta 25v tai sitten et omaa ystäviä..

Vierailija
99/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella lukee: urheilullinen sinkku ja terveelliset elämäntavat. Nyt hei jotain omaperäisempää!

Miksi pitäisi olla omaperäinen? Ei erikoisuudentavoittelu ole mikään itseisarvo. Kyllä kaikista ihmisistä löytyy lähempää tarkasteltuna jotain kiinnostavaa.

Vierailija
100/136 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synteettistä estrogeeniä ei poisteta jätevesistä... Eikä muitakaan lääke jäämiä. Tämä oli minulle jonkinmoinen yllätys. Miksie vihreät hoida tätä hommaa kuntoon vai onko homous siellä toivottu luontovaikutus?

Ostakaa kotiin suodattimet

Ei kohta kukaan tee lapsia täällä