Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka käyttävät farkkuja myös kotona?

Vierailija
09.11.2020 |

Olenko jotenkin omituinen, kun en omista "oloasua" tai käytä lökäreitä sohvalla löhötessä, vaan olen kotonakin yleensä farkuissa tms. paremmissa vaatteissa? Ihan kuin olisin missä tahansa muualla. Lapsillani on myös sama tapa, vaikken sitä heiltä vaadikaan.

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
2/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Ulkovaatteita en käytä sisällä, ellei nyt satu joku kylään tulemaan. Olen pikkasen bakteerikammoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan tuo on ihan hyvä siltä kannalta ettei tule niin helposti röhnötettyä epäergonomisissa asennoissa, mutta olen itse niin mukavuudenhaluinen laiskiainen etten itse vaan pystyisi.

Vierailija
4/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI kukaan käyttäisi?

Epähygieenistä ja epämiellyttävää.

Jos kyseessä on halu pukeutua "siististi" tms. niin miksi kotivaatteiden pitäisikään olla epäsiistit? Mutta ulkovaatteet sisällä, juuei.

Vierailija
5/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin lapset tykkää olla farkuissa kotosallakin, mutta itse en. Voipa olla, että kaikki farkkuni ovat vähän liian kireitä, kun kiloja on tullut pari lisää, mutta farkut ovat pysyneet samoina.

Kesäisin tykkään kyllä olla siisteissä mekoissa kotonakin. Talvella ei sitäkään tule tehtyä, kun inhoan sukkahousuja.

Vierailija
6/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin lapset tykkää olla farkuissa kotosallakin, mutta itse en. Voipa olla, että kaikki farkkuni ovat vähän liian kireitä, kun kiloja on tullut pari lisää, mutta farkut ovat pysyneet samoina.

Kesäisin tykkään kyllä olla siisteissä mekoissa kotonakin. Talvella ei sitäkään tule tehtyä, kun inhoan sukkahousuja.

Ethän sinä kotona tarvitse sukkahousuja. Itsekin olen usein kotona hame päällä myös talvisin.

Vierailija
7/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä sopivia farkkuja enää enkä muutenkaan pukeudu enää epämukavasti. Käytän surutta liian isoja vaatteita, jos niissä on mukavampi olo kuin oikean kokoisissa. Tälläkin hetkellä minulla on 44/46-kokoinen teltta päälläni, en todellakaan ole tuon kokoinen oikeasti. Housut ovat tällaiset pehmeät, ei kollarit vaan siistimmät.

Vierailija
8/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himassa nakuna. Jos vieraita niin lököt ja t-paita. Oma tupa ja oma lupa.

Vierailija
9/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI kukaan käyttäisi?

Jos kyseessä on halu pukeutua "siististi" tms. niin miksi kotivaatteiden pitäisikään olla epäsiistit? Mutta ulkovaatteet sisällä, juuei.

Itse vaihdan vain puhtaat farkut jalkaan kun tulen kotiin, jjos ne tuntuvat likaisilta.

ap

Vierailija
10/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkää, et o epänormaalii olla farkuissa sisällä. :D Miul o kahdet pillifarkut ja yhdet normaalit pelkästään kotona oloo varten. :) M25

Vierailija
11/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä siksi en pidä "ulko"housuja kotona, eli joissa olen kaupungilla, koska pöpöt. toiseksi en enää mahdu mihinkään farkkuihini ni en pidä farkkuja ollenkaan :D :D

Vierailija
12/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI kukaan käyttäisi?

Miten saat farkuista ulkovaatteet?

Vierailija
13/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei istuta valealle sohvalle farkuissa.

Vierailija
14/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei istuta valealle sohvalle farkuissa.

Teillä ei varmaan pahemmin vieraita käy

Vierailija
15/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä kotona tarvitse sukkahousuja. Itsekin olen usein kotona hame päällä myös talvisin.

Onko älyssä puutteita, kun et ymmärrä, että toiset kokevat sisälämpötilat liian viileiksi olla hame päällä ilman sukkiksia?

Vierailija
16/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko älyssä puutteita, kun et ymmärrä, että toiset kokevat sisälämpötilat liian viileiksi olla hame päällä ilman sukkiksia?

Ainahan voi pukea jonkun villatakin- tai paidan jos tulee kylmä. 

Vierailija
17/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan voi pukea jonkun villatakin- tai paidan jos tulee kylmä. 

Tai ylipäätään pukeutua yläosastaan lämpimämmin

Vierailija
18/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat farkut koko ajan, miks vaatteita pitäis olla koko ajan vaihtelemassa?

En ymmärrä, tietty pesuun kun siltä tuntuu.

Vierailija
19/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti suurin osa suomalaisista käyttää. Esim. lapsuudenkodissanikin pönötettiin aina koko päivä niissä samoissa vaatteissa, joissa oli oltu töissä ja koulussakin, enkä tiennyt keteään muutakaan jotka muutoin toimisi, paitsi että saunapäivänä ehkä jäi kylpytakki päälle saunan jälkeen loppuillaksi.

Itse kyllä vaihdan pehmeisiin verkkareihin ja paitoihin nykyään heti kotiin päästyäni ja ulkoilutan myös koirat näissä pehmeissä kotivaatteissa. SÄilyy työvaatteet puhtaanakin pidempään.

Vierailija
20/106 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulen kotiin niin heitän yleensä ne ei-kotivaatteet ensimmäiseksi pois päältä. Myös rintaliivit.

Kotona olen yleensä pelkässä paitulissa tai jossain pehmeässä mekossa. Jos joku tulee käymään tai tulee vilu niin laitan leggingsit ja ison puseron tai tunikan. Ei sukkiksia, villasukat ovat mukavat.

Farkkuja en käytä kotona kuin harvoin, periaatteessa en lainkaan.

Asun yksin ja tuttavat tietävät tapani. Hekin saavat olla meillä niissä vaatteissa joissa on hyvä olla. Oman tyylinsä mukaisesti.

Minulla ei ole bakteerikammoa vaan mukavuudenhalu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi