Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Lumiukko ja lintulauta sitten pyhäisin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, käytän yleensä sidettä.
hei siteen käyttäjät,olisiko jollain vinkkejä siteen koristeluun?
2020-luvulla on käytössä voimaannuttavat tarrat: Carpe Diem! Tummat naiset menee taivaaseen Blondit menee minne vaan!!! Tai: Sinäkin kelpaat!
Keräsin loppukesästä luonnosta askartelutarvikkeita.
Ajattelin ihan heinätupsu- ja käpyasetelmaa.
Joulun alla saa ukko mennä kaivamaan puolukan tai mustikan varpuja, laitan ne maljakkoon ja kun ovat nupullaan, teen kauniin tuoksuvan tamponikorun myös tyttärelle ja siskolle.
Ihan liikutun siitä kauneudesta!
Joku miehistäni ei ollut kuullutkaan tamponinnarukoruista, voitteko kuvitella? Väitti ihan kirkkain silmin, etteivät aiemmat naiset käyttäneet, MITÄH? Onkohan sokea vai onkohan sillä naisia ollutkaan, olihan se peiton heiluttelukin vähän niin ja näin...
Suuttui melkein, kun myöhästyimme juhlista sen takia, kun valitsin niin kauan korua.
Korviksista ja kaulaketjuista ei olisi ollut milläskään.
Muita?
Onko kelleen sattunu mitään näin tyrmäävää???
Kiva askarrella taas vapuksi uusia koruja. Tulee niin keväinen olo💕
Kirkon menoja varten hommasin kirkonkellot siihen naruun kumea on ääni kelloissa
Mulla on kierrätystyyliin tyhjät tonnikalapurkit ja maitotölkit. Siitä voi kätevästi kauppareissulla vielä halutessa kierrätykseen. Vink vink!
Laitan roikkumaan teepussin ja Liptonin logon.
Vierailija kirjoitti:
Joku miehistäni ei ollut kuullutkaan tamponinnarukoruista, voitteko kuvitella? Väitti ihan kirkkain silmin, etteivät aiemmat naiset käyttäneet, MITÄH? Onkohan sokea vai onkohan sillä naisia ollutkaan, olihan se peiton heiluttelukin vähän niin ja näin...
Suuttui melkein, kun myöhästyimme juhlista sen takia, kun valitsin niin kauan korua.
Korviksista ja kaulaketjuista ei olisi ollut milläskään.Muita?
Nyt kyllä narraat, höpsö😄
Pääsiäismunista tuli kivoja muovileluja
Kokeilin pajunkissoja, olis niiin somat ja luonnonpukaiset. Ei kyl pysy. Seuraavaks koklaan männynkäpyjä😉
Blondie kirjoitti:
Kokeilin pajunkissoja, olis niiin somat ja luonnonpukaiset. Ei kyl pysy. Seuraavaks koklaan männynkäpyjä😉
* luonnonMukaiset...
Että mä ällöön tota välisyöttöä
Luonnonpukaset on ihan ku peräpukamat...
Tulevan vapun kunniaksi mulla on punaisia ilmapalloja ja serpentiiniä kiehtovina asetelmina.
Mies käski laittaa huiskan, mutta se kahisee ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Korviksista ja kaulaketjuista ei olisi ollut milläskään.Muita?
Missä takapajulassa se mies elää??!!
Ei ole kuullut tamponinnarukoruista!
Anna mun kaikki kestää!
Vierailija kirjoitti:
Vain WT:t käyttää näkyviä koruja. Itse pidän hillitystä tyylistä, ja siksi käytänkin ihan vain simppeliä rusettia joka sopii uimapukuni väreihin.
WT: t ?????
Vierailija kirjoitti:
Tulevan vapun kunniaksi mulla on punaisia ilmapalloja ja serpentiiniä kiehtovina asetelmina.
Mies käski laittaa huiskan, mutta se kahisee ikävästi.
Varo, ettei liika helium lennätä sinua taivaan tuuliin.
Mulla on lyyra-lakki yläpäässä, lyyrakorut tamponinnarussa. On ihanaa, kun menkat sattuu just Vappuna.🎈🎈🎈😲🙃
Marccu kirjoitti:
Miehenä en tietenkään laita tampoonin naruun mitään, mutta vähän vastaava niksi on mulla käytössä: kun olen pessyt ja kuivattanut kondomin käytön jälkeen, sirottelen pintaan karamellivärillä värjättyä leivinjauhetta. Se helpottaa rullaamista ja on kivan näköinenkin - ja monet tyttöystävät nauttii siitä kihinästä sitten seuraavassa käyttötilanteessa.
Kokeileppa seuraavan kerran samariinia, se kihisee vieläki enemmän!
Innostuin tampooninnarukoristeista niin, että käytän nyt jatkuvasti tampooneja, vaikka olen jo vaihdevuosi-iässä. Vapuksi suunnittelin Ukrainan lippua tekstillä Slava Ukraine. Tämä vappu on tärkeää aikaa tälle kannanotolle. Mieheni ihastui ideasta niin paljon, että aikoo vappuna käyttää hänkin tamppoonia. Tietysti kakkosessa. Narun hän koristelee sinisillä ja keltaisilla ilmapalloilla.
Mä kun oon N60, enkä enää tarvi tamponeja, niin mistä voisin hankkia tamponinnaruja? Missä niitä myydään?