Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
961/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppitonnin rolex roikkuu tossa

Vierailija
962/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kansalaisopistossa viime talvena tamponin narun koristelu- kurssi. Ohjaajana oli artesaani, puuseppä Anu Sappi. Taisi olla talven suosituin kurssi, harmitti vaan sitten kun koronatilanne paheni ja jouduttiin askartelemaan etänä. Eihän voi olettaa että kaikilla on kotona sorvi ja hiomakone. Minä tein itselleni tuulikellotyylisen korun. On aika kiva kun meillä kotona on boho-kausi nyt menossa. Oon itse jo aiemmin tehnyt sellaisen unisiepparikorun, mitä pidän öisin. Miehelle ehdin tehdä jouluyllätykseksi hänen anustappiinsa veikeän kulkuskorun. Kaikki ihailivat sitä kun se kuoriutui miehen paketista, oli todellinen ylläri ja kiersi kädestä käteen ihastusten kera, meillähän oli oikein vanhanaikainen sukulaisjoulu.

Oliko tuolla Anulla joskus nettikauppa? Ihan muka muistelen että olisi ollut facessa mainos, jossa kuvassa semmoiset luonnonvalkeat pikkarit, puuhelminauha ja sellainen puinen hirvikoru. Joku muurahaispesä siellä kuvan taustalla? En mene vannomaan kun tästä on varmaan vuosia. Kaupan nimi oli joku ASAP tai nimikirjaimet jotenkin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klapikone ja betonimylly

Vierailija
964/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen pieni, muovinen, erästä halla-ahoa esittävä esine. Saa haistella v...ua.

Vierailija
965/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ompelukone. Tulee samalla jumpattua paikkoja. Ei tule virtsankarkailua vanhempana. 

Vierailija
966/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on erivärisiä muliinilankoja että teen naruihin makrameeta. :) Kun tyttö oli pieni niin pujoteltiin yhdessä hamahelmiä. Nättejä tuli mutta käytössä tuntui koko ajan, että painaa reisiä. Jos narun nosti sivuun niin sitten nivunen ärtyi. Mutta nuo muliinilangat on ihania ja tuntuu silkkiseltä.

Vierailija
967/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkikellon käpy-punnus

Vierailija
968/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilän hääkuva on roikkunut vuodesta 2015 saakka. 

Vierailija
969/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskainta tuossa hommassa on se kun ne narut on niin lyhyet. On kyllä mennyt monta iltapuhdetta kun olen alkanut jatkamaan naruja. Ostan yleensä pari pakettia kerralla ja jatkan narut.

Tää! En tiedä onko mulla jotenkin pitkä emätin tai jotakin, mutta narut jää tosi lyhyiksi. Vissiin en ole ainoa. Tamponimerkistäkin vähän riippuu. Mä jatkoin naruja joskus leikkaamalla toisen niistä naruista tamponin juuresta poikki, kun heti tulee tuplasti mittaa. Mutta en jaksais aina askarrella ja pelottaa, että jos se jäljelle jäävä naru ei sitten kestäkään.

Rippiristin ketjulla olen kans joskus jatkanut narua kun piti luonnon helmassa vaihtaa ja sain vaan kaverilta lainatamponin. Siis pujotin sen ketjun siitä narun silmukasta ja suljin lukon.

Tässä palstasta on ihan parasta, että täältä saa niin hyviä vinkkejä omaan arkeen!

Vierailija
970/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karhupumppu roikkuu aina mukana. 

Vierailija
971/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kansalaisopistossa viime talvena tamponin narun koristelu- kurssi. Ohjaajana oli artesaani, puuseppä Anu Sappi. Taisi olla talven suosituin kurssi, harmitti vaan sitten kun koronatilanne paheni ja jouduttiin askartelemaan etänä. Eihän voi olettaa että kaikilla on kotona sorvi ja hiomakone. Minä tein itselleni tuulikellotyylisen korun. On aika kiva kun meillä kotona on boho-kausi nyt menossa. Oon itse jo aiemmin tehnyt sellaisen unisiepparikorun, mitä pidän öisin. Miehelle ehdin tehdä jouluyllätykseksi hänen anustappiinsa veikeän kulkuskorun. Kaikki ihailivat sitä kun se kuoriutui miehen paketista, oli todellinen ylläri ja kiersi kädestä käteen ihastusten kera, meillähän oli oikein vanhanaikainen sukulaisjoulu.

Oliko tuolla Anulla joskus nettikauppa? Ihan muka muistelen että olisi ollut facessa mainos, jossa kuvassa semmoiset luonnonvalkeat pikkarit, puuhelminauha ja sellainen puinen hirvikoru. Joku muurahaispesä siellä kuvan taustalla? En mene vannomaan kun tästä on varmaan vuosia. Kaupan nimi oli joku ASAP tai nimikirjaimet jotenkin päin.

Oli joo, sehän perusti sen silloin vanhempien vapaalla. Siellä kurssillakin toi esiin niitä sen oman kaupan tuotteita. Minun mielestä vähän liikaakin. ASAP Se tosiaan oli, sehän on keskittynyt ihan tän menstruaatioaiheen ympärille se kauppa, sen lisäksi että Anu on taiteilija niin hän pitää myös niitä menstruaatioretriittejä. Niihinkin oli ihan omat voimakorunsa. En tiedä, pitäis niin kaikessa olla mukana, mutta mäkään en vaan aina jaksa.

Vierailija
972/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on erivärisiä muliinilankoja että teen naruihin makrameeta. :) Kun tyttö oli pieni niin pujoteltiin yhdessä hamahelmiä. Nättejä tuli mutta käytössä tuntui koko ajan, että painaa reisiä. Jos narun nosti sivuun niin sitten nivunen ärtyi. Mutta nuo muliinilangat on ihania ja tuntuu silkkiseltä.

Laita talkkia reisiin, niin on paljon helpompaa. Kokeiltu on!

Vierailija
973/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AsseressA kirjoitti:

Marccu kirjoitti:

Miehenä en tietenkään laita tampoonin naruun mitään, mutta vähän vastaava niksi on mulla käytössä: kun olen pessyt ja kuivattanut kondomin käytön jälkeen, sirottelen pintaan karamellivärillä värjättyä leivinjauhetta. Se helpottaa rullaamista ja on kivan näköinenkin - ja monet tyttöystävät nauttii siitä kihinästä sitten seuraavassa käyttötilanteessa.

Kokeileppa seuraavan kerran samariinia, se kihisee vieläki enemmän!

Tai entäs sitä poksuvaa raetta.. mitä se on mitä jonkun jätskitikun päällä joskus oli? Se vois antaa kunnon sävärit!

Vierailija
974/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo ihan yleistä? Tyttöystävälläni ei ole moisia ikinä ollut.

Nykyään kaikilla taitaa olla jokin koriste, uimarannalle ensikesänä pyörimään niin huomaat kuinka makeita ne ovat luonnossa

Vierailija
975/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaikilla taitaa olla jokin koriste, uimarannalle ensikesänä pyörimään niin huomaat kuinka makeita ne ovat luonnossa

Nytkin jos uskaltaa etelänrannoille, niin siellä ainakin bongaa varmasti! Talvilomalla käytiin miehen kanssa kylpylässä ja vähänkö harmitti, kun menkat teki jonkun ihme heiton aikataulussa eikä sattuneetkaan lomaviikolle. Joskus oon kyllä sortunut feikkaamaan, kun on ollut kiire päästä esittelemään uutta korua... *guilty*

Vierailija
976/1663 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli joo, sehän perusti sen silloin vanhempien vapaalla. Siellä kurssillakin toi esiin niitä sen oman kaupan tuotteita. Minun mielestä vähän liikaakin. ASAP Se tosiaan oli, sehän on keskittynyt ihan tän menstruaatioaiheen ympärille se kauppa, sen lisäksi että Anu on taiteilija niin hän pitää myös niitä menstruaatioretriittejä. Niihinkin oli ihan omat voimakorunsa. En tiedä, pitäis niin kaikessa olla mukana, mutta mäkään en vaan aina jaksa.

Kiitti vinkistä! Taidan huvikseni liittyä postituslistalle.

Vierailija
977/1663 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nytkin jos uskaltaa etelänrannoille, niin siellä ainakin bongaa varmasti! Talvilomalla käytiin miehen kanssa kylpylässä ja vähänkö harmitti, kun menkat teki jonkun ihme heiton aikataulussa eikä sattuneetkaan lomaviikolle. Joskus oon kyllä sortunut feikkaamaan, kun on ollut kiire päästä esittelemään uutta korua... *guilty*

Höpsö. Nyt kyllä narraat. Eikö vaan oo metkaa, et ennen lomareissu oli pilalla, jos menkat sattui samaan aikaan? Ja nyt tämän tamponinnarukoruvallankumouksen jälkeen suorastaan suunnittelee niin. Voimaannuttavaa, että me saatiin tämä. Edellinen sukupolvi sai e-pillerit, vai oliko jo sitä edellinen? Riippuu palstalaisten iästä.

Tää on kyl niin ketjujen parhautta. Ja miten opettavaista niille, jotka eivät koruista muka olleet kuulleetkaan. Samat ei varmaan edes pakasta makaroninkeitinvettä saati pese jauhenlihaa... huoh.

Ei mulla muuta ollu

Vierailija
978/1663 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun vähemmistöön ja hameen allani on tilaa hieman isommille koristeille tamponin narussa. Papukaijani tykkää katsoa häkistään 55" televisiosta Frendejä kaupassa käydessäni.

Vierailija
979/1663 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sidon siihen kesällä ankkurin. 

Enpähän ui liian syviin vesiin. 

Vierailija
980/1663 |
24.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on muuten aina silmälasit hukassa, niin kuljetan silmälasikoteloa tamponinnarussa. Kätevä vaihtaa aurinkolasit/tavalliset lasit. Tallessa pysyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi