Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
901/1663 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostan vain ja ainoastaan tamppooneja joissa on musta naru. Ne eivät juurikaan erotu karvoituksen seasta.

Siis etkö käytä siinä mitään koristeita????

En tietenkään. Ei kuitenkaan erottuisi let it be -pusikostani.

Vierailija
902/1663 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko vappuna laittaa ihan vaan ilmapallon, vai onko se jotenkin nolo yksinään? Kun en ehkä haluais laittaa serpentiiniä, jos sattuu sateinen sää.

Mun mielestä voi. Jos haluaa lisää säpinää siihen palloon, niin onhan noita vaikka minkä muotoisia ja värisiä. Tosin itselleni tuli mieleen, että olisi hauska laittaa lisäksi semmoinen kapea,  paperinen rulla, jonka saa puhaltamalla suoraksi. Mikä sen nimi mahtaakaan olla? 

Se on vappupilli. Tässä tapauksessa v***upilli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
903/1663 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko vappuna laittaa ihan vaan ilmapallon, vai onko se jotenkin nolo yksinään? Kun en ehkä haluais laittaa serpentiiniä, jos sattuu sateinen sää.

Mun mielestä voi. Jos haluaa lisää säpinää siihen palloon, niin onhan noita vaikka minkä muotoisia ja värisiä. Tosin itselleni tuli mieleen, että olisi hauska laittaa lisäksi semmoinen kapea,  paperinen rulla, jonka saa puhaltamalla suoraksi. Mikä sen nimi mahtaakaan olla? 

Se on vappupilli. Tässä tapauksessa v***upilli...

* totaalireps 

Vierailija
904/1663 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen viiden kilon levypaino.

Vierailija
905/1663 |
20.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jojo tamponikoruna. Kätevästi saa reisilihaksille harjoitusta kun kassajonossa tai bussia odotellessa voi jojotella.

Vierailija
906/1663 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee alapeukkua kun hehkutan kuukuppia tamppooniketjussa.. :( Mutta sitäkin voi koristella mitä ei monet tiedäkään! Kesäisin sidon tuulikellon sen antenniin, ja jouluna käytän himmeliä tunnelmaa tuomaan.. Moni onkin kehunut kuinka kauniilta tuulikellon kilkatus kuullostaa, tai kuinka helman alta pilkottava himmeli on tuonut joulun tunnelmaa kaamoksen keskelle! Ja nyt pääsiäisen aikoihin maalaan sen samalla kun pääsiäismunatkin ja kiinnitän antenniin muovitipuja ja sulkia :)🐣

Vierailija
907/1663 |
21.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahvakuula. Seksilihakset saa samalla treeniä.

Vierailija
908/1663 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
909/1663 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan lähdössä Kanarialle eli nyt roikkuu tilanteen pakottamana siinä Juhla Mokkaa paketillinen

Vierailija
910/1663 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan lähdössä Kanarialle eli nyt roikkuu tilanteen pakottamana siinä Juhla Mokkaa paketillinen

🤣🤣😂🤣😂 voi jestas! Oikein hyvää lomamatkaa teille! Mulle tuli mieleen se ruisleipä ja salmiakit! Ne pitääkin muistaa ite laittaa seuraavalle matkalle!

Tämä on hauskin ketju ikinä. Vaipat täytyy laittaa, ettei mee pissat housuun näitä lukiessa!

Vierailija
911/1663 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajan hengessä ja siellä roikkuu Reissumies paketti. Ostin kaikkia värejä jotta voin vaihtaa joka kerta erivärisen ettei kelleen tuu pahamieli.

Vierailija
912/1663 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romuttamolle menneestä teini-corollasta pelastetut karvanopat. Ihan vain siksi, kun miehilläkin on karvanopat haaroissa.

913/1663 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole moista koskaan kuullut ! Onko vitsi ?

Kyllä minulla on se naru pysynyt uimapuvun sisällä

Vierailija
914/1663 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Enpä ole moista koskaan kuullut ! Onko vitsi ?

Kyllä minulla on se naru pysynyt uimapuvun sisällä

Luuletko, että av:lla olisi 46-sivuinen keskustelu jostain vitsistä?

Vierailija
915/1663 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilkkuva heijastin

Vierailija
916/1663 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kuulakärkikynää, koska mä oon julkkis, joku pyytää aina nimmaria. Ennen mulla oli tussi mutta se jätti veteen semmosen mustan juovan kun uin sammakkoa. Uimavalvoja huomautti.

Mun kaverilla on pelastusrengas ihan vaan varmuuden vuoksi.

Vierailija
917/1663 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin nyt heijastimen, kun on niin pimeää ulkona.

Kesällä pidän kokoontaitettavaa sateenvarjoa kun ei koskaan tiedä jos sattuu satamaan.

Vierailija
918/1663 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hervotonta, makeat naurut tällekin päivälle:D :D :D

Äläs nyt, osa näistä tyypeistä on ihan tosissaan!

Vierailija
919/1663 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette usko miten montaa tyyppiä on Norppa-aiheiset tamponinnarukorut meillä nähtävillä Av-palstan lukijamatkalla Saimaaseeseen. Nyt osa vaihtanut jo bling- korut, kun pikkujouluaika. Oikea joulu, sit bling-bling korut. Onneksi avväki on niin suvaitsevaista ja hyväntuulista. Muuten tuntisin itseni ihan alastomaksi... N60

Vierailija
920/1663 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sillin näköinen uistin.