Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Jonkun kivan makramee-työn ajattelin väkertää. Punaisesta langasta tietty.
Balenciagan avaimenperä. Tyyliä leidit, tyyliä...
Mä leivon aina pipareita rejällä valmiiksi, kun menkat meinaa alkaa, niin riittää sit niitä koristeiksi. Kukaan ei huomaa mitään kun tuijottaa vain sitä piparia.
Kun menkat loppuu niin ne piparit voi sit syyä tai nuolla pelkät kuorrutteet päältä.
En käytä enää koruja. Laitan öljyvärimaalauksen roikkumaan, se on muotia nykyisin
korvaan narun metalliketjulla ja laitan siihen avainnipun ja lompakon
Yleensä laitan laminoidun heippalapun, uimahalleissa kun valtaosa, varsinkin saunassa, ei noudata kylpyetikettiä. On ohjeet hyvin näkyvillä. Muulloin anopilta saatu kameekoru, ajattoman tyylikäs.
Karvaiset, vanhat naiset uimahallissa - ennen koronaa - eivät saaneet silmiään irti koristeistani. Sitten tajusin miksi: He olivat varmasti kaikki jo vaihdevuosi-iän ylittäneitä ja kateellisina miettivät menneitä vuosia, jolloin vielä pitivät koristeita omissa tamponinnaruissaan. Istahdin arvokkaasti lauteille, pyysin löylyä lisää ja rupesin lukemaan laminoitua lempikirjaani, jonka olin kiinnittänyt kultaketjulla tamponin naruun.
Just alotin tekemään uusia koruja kevättä varten. Teen yhden pajunkissoista ja toisen sellasen tosi nätin, missä on rairuohoa ja tipuja ja sit joko kinder- tai mignonmuna. En ole ihan varma alkaako menkat jo palmusunnuntaina, mut ajattelin varautua. Luulen, että tolle pääsiäiskorulle tulee enemmän käyttöä.
Onko kellään ollut viime aikoina huonoja naruja tampooneissa? - sellaisia, jotka rispaantuvat päästä niin, että koristukset saattavat pudota? Jouduin anoppilassa konttaamaan pitkin lattioita, kun naru yhtäkkiä petti ja kalleudet kierivät mikä minnekin.
Voiko vappuna laittaa ihan vaan ilmapallon, vai onko se jotenkin nolo yksinään? Kun en ehkä haluais laittaa serpentiiniä, jos sattuu sateinen sää.
Hei Eihän Uimaan saa mennä Kuukautisten aikana .
Vierailija kirjoitti:
Hei Eihän Uimaan saa mennä Kuukautisten aikana .
Meinaatko että kaikki naispuoliset kilpauimarit pitää varhaisteini-iästä asti viikon tauon treeneissä?
Minulle riittää pieni timanttiriipus, tykkään yksinkertaisista koruista.
Itse ostan vain ja ainoastaan tamppooneja joissa on musta naru. Ne eivät juurikaan erotu karvoituksen seasta.
En käytä tamppooneja. Geishakuulat ajaa saman asian eikä tule unohdettua lantionpohjalihasten treeniä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko vappuna laittaa ihan vaan ilmapallon, vai onko se jotenkin nolo yksinään? Kun en ehkä haluais laittaa serpentiiniä, jos sattuu sateinen sää.
Mun mielestä voi. Jos haluaa lisää säpinää siihen palloon, niin onhan noita vaikka minkä muotoisia ja värisiä. Tosin itselleni tuli mieleen, että olisi hauska laittaa lisäksi semmoinen kapea, paperinen rulla, jonka saa puhaltamalla suoraksi. Mikä sen nimi mahtaakaan olla?
Vierailija kirjoitti:
Itse ostan vain ja ainoastaan tamppooneja joissa on musta naru. Ne eivät juurikaan erotu karvoituksen seasta.
Siis etkö käytä siinä mitään koristeita????
Isoa tekok*rpää. On hyvät v*ttulihakset millä roikottaa.