Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
721/1663 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 KILON KÄsi paino

Vierailija
722/1663 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Kodin Kuvalehti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1663 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuupi volovon merkki.

Vierailija
724/1663 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä laitan aina polkupyörän narun päähän. Sillä on sitten mukava hilpaista hallilta kotiin kun on jo vähän niinkuin pyörän päällä valmiiksi.

Vierailija
725/1663 |
23.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
726/1663 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vittua täl sivul oikeesti keskustellaa XD näis jutuis ei oo mitää järkeä XD mikä teitä naisia vaivaa

Vierailija
727/1663 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TULKAA JOUKOLLA KATSOMAAN!!

Vierailija
728/1663 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonttu kirjoitti:

mitä vittua täl sivul oikeesti keskustellaa XD näis jutuis ei oo mitää järkeä XD mikä teitä naisia vaivaa

NO SITÄ JUST SIVUTEN,ÄLÄ NYT OO TOMMONEN?

Vierailija
729/1663 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan siihden vihdan. Muuten sen joku ottaa aina sillä aikaa kun olen saunassa. Kätsyä!

Vierailija
730/1663 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä Sylvi, eihän menkkojen aikana voi käydä uimassa. Tulehdusvaara suuri ja likaat muiden uintiveden.

Vierailija
731/1663 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Lompakon siihen laitan. Kuvastaa sitä mitä haen miehessä.

Vierailija
732/1663 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hyvin paljon mitä oon tekemässä. Jos esim. joku sunnuntai on kauppareissu vaan eikä muuta ihmeitä, niin mulla kulke vetolaukku mukana. Tosin pitää varmaan laitattaa pidennys kun mätsäis sit hiustenpidennyksiin ja muutenkin tylsä tollanen lyhyt naru vaik miten koristelis.

Oonki kokenut liian koristelun nykyään vievän koko idean tampoonin narusta. Oon joskus laittanut niitä hiustenpidennyksiä klipseillä naruun kiinni, kun haluun pitää homman suht naturellina. Haluun pystyä ilmaisemaan itseäni, naiseutta isommassa mittakaavassa ilman mitään veritimantteja. Luonnon matskua kiitos.

Parina päivänä viikossa mä yleensä haluun puhdistaa kotini ja lähiympäristön energian suitsukkeilla (Ebaysta saa halvalla). Oon sit yhdistänyt liikunnan ilon ja ton rituaalini sillä, että luonnollisesti poltan suitsukkeen kerrallaan narussa ja juoksen tai hölkkäilen tonne lähi-Siwalle ja takasin.

Mutta sit on aika pitkä kausi jolloin ei oikeen muuta voi kun lihaa roikottaa narussa jos mielii kuivalihaa saada. On se kyllä sen arvosta.

Ehkä kuitenkin useimmiten siinä roikkuu duunipäivää varten eväät. Ei haittaa vaikkei varsinaista ruokista kerkeis pitääkkään, kun nappailee vaan haarojen välistä apetta. Oon kyllä saanut vaan ja ainoastaan hyväksyviä katseita. Kyllä ihmiset on nykyään sen verran avarakatseisempia, että eivät kato alas päin vaikkei ookkaan koruja narussa.

Vierailija
733/1663 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kiinnitin naruun s-etukortin, kun unohtuu muuten niin usein ottaa mukaan kauppaan. Helppo vilauttaa sitten siinä kassalla. :-)

Vierailija
734/1663 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen punonut naruun Munsalan kansallispukuun sopivan pirtanauhan.

Vierailija
735/1663 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä mitä olen tekemässä. Ite oon kokenut käteväksi roikottaa mukana mukana Hiltiä. Tulee treenattua lihaksistoa ja kiristeltyä löystyneitä ruuveja sellasten eteen sattuessa. Kesäkuumalla oon tykännyt pitää mukana sellasta akkukäyttöstä tuuletinta, josta on sitten iloa myös kanssa ihmisille. Mainittakoon vielä, että näin syksyn tullen aion vaihtaa heijastimeen ja suosittelen sitä kyllä muillekin.

Vierailija
736/1663 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up provo

Vierailija
737/1663 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 kg levypaino

Vierailija
738/1663 |
20.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni sitoo aina kauppaan mennessä ostoskorin siihen niin on helpompi tehdä ostokset kun on molemmat kädet vapaana

Vierailija
739/1663 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tämä on tosi näppärää! Sen käytetyn voi sitten jättää roikkumaan kun on vaihtanut uuteen. Pieni väripilkahdus pimeään vuodenaikaan!

Vierailija
740/1663 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä solmin aina tamponin naruun vara-tamponin. Ihan vaan siltä varalta jos edellinen täyttyy tai toimii huonosti niin on hätävara siinä lähellä.

Joo tämä on tosi näppärää! Sen käytetyn voi sitten jättää roikkumaan kun on vaihtanut uuteen. Pieni väripilkahdus pimeään vuodenaikaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi