Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Nostetaan nyt tämäkin ikivanha vitsi
Pieni hiiri hännästä solmittuna. Pitää kivasti myös paikat puhtaana jos tampooni pettää. Toki pieni vikkelä nenänpää piristää myös tylsän kokouksen tai bussimatkan!
Mulla roikkuu siinä tampoonin logolappu. Olen kyllästynyt vastailemaan yleisissä saunoissa mitä merkkiä käytän.
Minä käytän Kalevala koruja. Tykkään suomalaisesta muotoilusta. Ja haluan aina koruillani olevan symbolinen tarkoitus.
Tällä hetkellä käytössä aivan ihana koru, sylkevä tyttö. Kuvastaa näin ajankohtaisesti metoo kampanjan mukaan, kuinka tytöt sylkevät siinä missä pojatkin, eikä tyttöjä ja meitä naisia saa kohdella eritavoin, saati ahdistella.
Toinen mitä tykkään käyttää on pisaroi riipus, se tuo kuukautisia kauniisti esiin. Myös Vanamo kuvastaa kauniisti kuin veripisaroita.
Lähde riipus, jo nimensä puolesta kuvastaa kauniisti naisten kuukautisia, nehän ovat elämän lähde.
Joo, mulla on Scaletrixin autorata.
Vuodenajasta riippuen. Juhannuksen aikaan sidon koivun, joulun aikaan kuusen. Ihana kantaa suomalaista luontoa mukana puun muodossa :)!
Siis siihenhä vois laittaa vaikka perhon!! Ja tehä sen omista vaginakarvoista:) Sairasta paskaa ihmiset XD
Semmonen punajuuren tupsun näkönen smaragdi.
Mä laitan naruun roikkumaan PORVOO kyltin.
Mulla roikkuu siinä Vartan 75Ah:n akku.
Minulla roikkuu sivellin ei tarvii kantaa erikseen vesivärejä mukana.
Minä oon alkanut kiinnittää siihen aina varalukulasit, kun vähän väliä hukkaan ne varsinaiset. Ja kun lukemisesta ei tuu nykyään mitään ilman laseja niin on kätevää kun on siellä varmassa tallessa aina toiset. Harmi vaan kun vaihdevuodet lähenee pelottavaa vauhtia, niin mihin sitä kohta enää koko tamppoonia tarvitsee ja mitä tekee sen jälkeen silmälasien kanssa?
Mä tein sellasen av-kyltin ja pistin sen roikkumaan.
Olis niin ihanaa kun vois koruilla koreilla. Oon raksahommissa ja yleensä siinä roikkuu levypaketti tai vasara. 😣
Luonnonvesissä pulikoidessa naruun kiinnittyy kätevästi ongenkoukku ja mato. Usein uinnin jälkeen saakin nauttia herkullista haukea lounaaksi! : ) joku tämän kikan olikin jo hoksannut.