Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?

Vierailija
28.02.2014 |

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

Kommentit (1663)

Vierailija
681/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippulukko

Vierailija
682/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kiinnittänyt naruun kaikilta kolmelta lapseltani saamani ylioppilaan äidin lyyrat. Kyllä kieltämättä saan välillä aika kateellisia katseita osakseni. Mutta se nyt vaan on meidän lahjakkaita akateemikkoja kasvattaneiden äitien osa. 

Vaihdevuosissa ollaan ja kohta loppuu menkat. Mahtaako kukaan tietää, voiko tamponia käyttää silti satunnaisesti uimahallikäynneillä? Tuntuu niin alastomalta ja vaatimattomalta ilman narua lyyrineen.

Akateemiset... Jepjep. Meillä on kaksi tohtoria. Pikkuisen ne hatut häiritsee uintia, mutta mitäpä ei statuksen eteen tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormushan se siinä tamponin narussa roikkuu. Jos se irtoaa niin aattelin ottaa naruun lävistyksen ja tatskan.

Vierailija
684/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme pröystäilyä, ajatelkaa meitä vanhempia naisia, jotka joutuvat katsomaan noita roikkuvia mauttomia rumuuksia!!!

Olen samaa mieltä, ja siksi ripustankin naruun itse maalamani akvarellin.

Vierailija
685/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kiinnittänyt naruun kaikilta kolmelta lapseltani saamani ylioppilaan äidin lyyrat. Kyllä kieltämättä saan välillä aika kateellisia katseita osakseni. Mutta se nyt vaan on meidän lahjakkaita akateemikkoja kasvattaneiden äitien osa.

Vaihdevuosissa ollaan ja kohta loppuu menkat. Mahtaako kukaan tietää, voiko tamponia käyttää silti satunnaisesti uimahallikäynneillä? Tuntuu niin alastomalta ja vaatimattomalta ilman narua lyyrineen.

Juu, kyllä voi, mutta tampomin naruakin voi käyttää ihan sellaisenaan, sen voi letittää kiinni alatupsuun. Juuri noin ripustan akvarellini näkyviin siihen naruun, tamponeja ken en enää muuten tarvitse.

Vierailija
686/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla roikkuu söpö hämähäkki ♡ Olen nimennyt sen Kyöstiksi.

Vierailija
687/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena laitan vaan värillisiä hamahelmiä, mutta hienompia juhlia varten mulla on sarja Swarovskin kristalleja.  Naistenhuoneessa esitellessäni ovat herättäneet välillä suurta kateutta. 

Vierailija
688/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat. 

En jumaliste käytä. Jos jollakin on niin tylsä elämä ettei muuta osaa tehdä kun kyylätä haarovälissä roikkuvaa tamponin narua niin se on sitten voi voi.

Vierailija
689/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on narun päässä koira. Tykkää uida ja sukeltaa, noutaa myös tarvittaessa irti plumpsahtaneen tamponin. Harjoitellaan samalla verijäljestämistä.

Vierailija
690/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin tamponinnarun tosi lyhyeksi ja sidoin siihen mistelinoksan. Ai että, kerrankin saa ukolta suukkoja sinne.

Vierailija
691/1663 |
28.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnittänyt naruun korin. Kauppa- ja kirjastoreissuilla aika kätevä!

Vierailija
692/1663 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite vahvistan alapääni lihaksia samalla ja oon laittanu siihen roikkumaan 32kg:n kahvakuulan ☺ suosittelen👌

Vierailija
693/1663 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en tietenkään laita tampoonin naruun mitään, mutta vähän vastaava niksi on mulla käytössä: kun olen pessyt ja kuivattanut kondomin käytön jälkeen, sirottelen pintaan karamellivärillä värjättyä leivinjauhetta. Se helpottaa rullaamista ja on kivan näköinenkin - ja monet tyttöystävät nauttii siitä kihinästä sitten seuraavassa käyttötilanteessa.

Vierailija
694/1663 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en tietenkään laita tampoonin naruun mitään, mutta vähän vastaava niksi on mulla käytössä: kun olen pessyt ja kuivattanut kondomin käytön jälkeen, sirottelen pintaan karamellivärillä värjättyä leivinjauhetta. Se helpottaa rullaamista ja on kivan näköinenkin - ja monet tyttöystävät nauttii siitä kihinästä sitten seuraavassa käyttötilanteessa.

Itsekkin miehenä koin tämän villityksen aluksi hieman hankalkalaksi, mutta löysin kaupasta tamppooneja joissa on sellainen asetin ja sen avulla on helppo tökätä tamppooni kakkoseen. Olen tosin hämmästellyt kun joillakin on aika isoja ja/tai painavia koruja. Voi tieteenki olla että miehillä on muutenki tila jalkojen välissä pienempi, kun siellä roikkuu jo valmiiksi tavaraa. Koruina olen käyttänyt erilaisia miehekkäitä pinssejä yms. killuttimia, kuten Harley Davidson sormusta. Uimahllissa ja muiden urheilu harrastuksieni parissa koruni ovat herättäneet ihastusta vaikkakin joidenki vanhoillisten mielestä kakkoseen ei pitäisi työntää mitään.

Olen miettinyt että sorvaisin töistä eräänlaisia buttplugeja joista roikkuisi kettinki, johon koruja voisi liittää. Löytyisikö täältä kiinnostuneita, jos tekisin koe erän. Ja mikä olisi plugille sopiva läpimitta jotta se pysyisi sisällä. Entäpä naiset? Vai liittyykö koru nimenomaan kuukautisiin.

Vierailija
695/1663 |
29.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin miehenä koin tämän villityksen aluksi hieman hankalkalaksi, mutta löysin kaupasta tamppooneja joissa on sellainen asetin ja sen avulla on helppo tökätä tamppooni kakkoseen. Olen tosin hämmästellyt kun joillakin on aika isoja ja/tai painavia koruja. Voi tieteenki olla että miehillä on muutenki tila jalkojen välissä pienempi, kun siellä roikkuu jo valmiiksi tavaraa. Koruina olen käyttänyt erilaisia miehekkäitä pinssejä yms. killuttimia, kuten Harley Davidson sormusta. Uimahllissa ja muiden urheilu harrastuksieni parissa koruni ovat herättäneet ihastusta vaikkakin joidenki vanhoillisten mielestä kakkoseen ei pitäisi työntää mitään.

Olen miettinyt että sorvaisin töistä eräänlaisia buttplugeja joista roikkuisi kettinki, johon koruja voisi liittää. Löytyisikö täältä kiinnostuneita, jos tekisin koe erän. Ja mikä olisi plugille sopiva läpimitta jotta se pysyisi sisällä. Entäpä naiset? Vai liittyykö koru nimenomaan kuukautisiin.

Itsekin olen nyt miesasiamiehenä tullut siihen tulokseen, että meillä uroillakin on oikeus haarovälimme koristeluun. H-D -sormusta käytin minäkin aikani anustappiini kiinnitettynä, mutta ajauduin varustelukierteeseen kohdatessani aina vain upeampia ja näyttävämpiä koristeita, joten nykyään käytän -55 Panheadiani full dresser-varusteissa jotta esim. liikenneruuhkan yllättäessä voin jatkaa matkaa kätevästi jonojen välistä cruisaillen vaikka Äkäslompoloon asti.

Koska kuljen yleensäkin kommandona, ei edes kalsareihin tarvinnut tehdä harrikan mentävää pikku reikää ja Leviksiini jatkoin napituksen taakse asti jotta käyttöönotto sujuu helposti. Pikkuisen se siellä pullottaa, mutta ei juuri enempää kuin muutenkaan.

Talvi- ja rospuuttoaikaan joudun toki liikenneturvallisuuden takia jättämään kaksipyöräisen kotiin, silloin käytän fiiliksen mukaan joko nelivetomönkijää tai moottorikelkkaa, veneillessä vesijettiä. Ja taas mennään!

Kiitos teille naisille, kun avasitte meille miehillekin aivan uuden ihanan tavan olla ylpeitä mieheydestämme ja samalla osoittaa solidaarisuutta vastakkaista sukupuolta kohtaan, onhan se näin jälkikäteen ajatellen ollut hirvittävän sovinistista että vain te joudutte roikottamaan säännöllisesti jalkovälissänne jotain niin epäesteettistä kuin koruton tamponinnaru. Respect!

Vierailija
696/1663 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen virkannut siitä Novitan uudesta heijastinlangasta uudet narut kaikkiin tamppooneihini. Näkyy kivasti hämärässäkin! Kannattaa kokeilla. Lanka on nyt tarjouksessa, koukku numero 4.

Vierailija
697/1663 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://cdn.trendhunterstatic.com/thumbs/designer-menstrual-accessories-…

Tilasin juuri tuollaisen alennusmyynnistä. Tamponi, jossa on koru valmiiksi. Nämä tulevat kyllä aika kalliiksi, kun joka käytön jälkeen pitää ostaa uusi. Pitäähän itseään joskus hemmotella :)

Vierailija
698/1663 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kätevämpi, jos leivinjauheella käsittelisi sen kondomin sisäpuolenkin? Tulisi samalla kivasti nostatusta kondomin sisällekin?

Vierailija
699/1663 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sattumoisin Etelä-Afrikasta hiilenpalan joka osoittautui timantiksi ja sydämenmuotoinen roikale roikkuu narun päässä. Siisitiä. 

Vierailija
700/1663 |
30.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla roikkuu tamppoonin narussa avaimet, syystä, että tampoonia vaihtaessa tulee  tarkistettua mahdollisimman usien onko ne varmasti tallessa.