Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
En usko että nuo miesten jutut on luultavasti valhetta, mutta aloin miettimään että jkoin kultaketju tms. voisi olla kaunis, kuinka kiinittäisitte sen.
Metsien prinsessa kun olen niin ripustan siihen pihlajanmarjatertun tai männynkävyn.
Viimeksi laitoin uimahalliin Michael Kors -laukun mukana tulleen laukkukorun. Käy tamponikoruna paremmin kuin hyvin, ja on muuten luxus. Kysyipä vielä yksi nuorempi nainen saunassa, mistä näitä saa.
Muutkin brändit käy hyvin, mutta MK on minun lemppari.
Mulla siinä roikkuu Kärppien kausikortti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla siinä roikkuu Kärppien kausikortti.
VITTU REPESIN :DDDDDDDDD
Mää on ripustanut siihen pajavasaran niin pysyy vasara talessa vaimolla ja on aika siistin näköinenkin
Joulupaketeista jäi kiharaisia naruja .Niistä näppärästi solmii erilaisia rusetteja ja solmukkeita.Narun väriä voi vaihtaa asun ,tilanteen tai mielialan mukaan.Ekoloogistakin.
En roikota siinä mitään korua, vaan varauimapukua, jos ensimmäinen osuu vaikka vessan lattiaan.
Siis Whaat!! Mikä ihmeen tampax ja koru? Joo, tiedän että olen takapihan Martta maalta. Olen kuitenkin jo 30v, mutta pakko kysyä mikä ihmeen tampaxi? Seurasin kirjoituksianne jonkin aikaa ja tajusin että puhutte menkoista... Mulle on kuitenkin isä antanut meidän puuveneen tapin ja sano et tää on nykyaikaa kun mulla ei noi viinipullon korkit pysy. Niiden kanssa ei voi nauraa tai aivastaa kun lentäävät samointein pois. No, mä olenkin nyt naapurin Siirin luona kun meillä ei toi ATK jostain syystä enää toimi. Meiltä puuttuu joku antenni tai jotain. Mut Siiri onneksi neuvoi tän teidän kirje ketjun. Mut noi korut kuulostaa niiiin ihanalta!!! Isä ois minusta halunnu poikaa ja siksi kai mä joudun pitämään siin tapin päässä roikkumaan työkalupakkia.. Meillä kun on laituri, navetta, traktoria ja peltikattoja. Isä sanoo et mulla on niin ripeet kintut ja ehdin paikalle niin nopsaan. Mut oikeesti tytöt, oon niin kade! Voisko joku myydä mulle vaikka nyt vähän käytetyt tampoksit vai mikä se nyt oli ja jonkun korun...? Ja jos joku viel kertois et mikä uimahalli? Meil on vaan halli noille poimureille....
Tähtisadetikku roikkui vuoden vaihtuessa.
Avaimet, ne on muuten aina hukassa.
Aika kirkonkylämeininkiä. Vilkkuvat LED-helmet on mannermainen tapa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on siinä narun päässä koristeena roikkumassa vain pieni pahvinen Lipton-lappu, joskus vaihtelun vuoksi Earl Grey.
Mä vaihdan uuden Prinsessa-teelapun aina joka aamu. Siitä saa sit samalla jonkun viisauden/ohjeen koko päivälle. Jätän käytetyn tamponin teelappuineen ja runoineen jonnekin näkyville yleiseen vessaan muidenkin naisten luettavaksi.
Uimahallista tultua juon kupillisen klooriveriteetä. Suosittelen! Tekee hyvää vastustuskyvylle.
No menkkojen aikaan uimaan mennessä on aina roikkunut uimarengas mukana, tuntuu turvallisemmalta uidakin:)
Tästä vastauksesta ansaitsisit pokaalin! :D \o/
Leijonakoru. Kaiken uhallakin.
Mä ripustan hain karkottimen, etelän vesillä polskiessa. Peittää veren hajun. Ei ole kertaakaan purtu... ja miehiltäkin saanu olla rauhassa.
Meilläpäin täällä lapissaa kiinnitän tamppooniin kahdeksan siperianhuskyn valjakon ja istahdan itse rekeen kyytiin ja käydään vähän vetämässä pitkin metsiä. varsinki raikastavaa tässä iässä ku kuumia aaltoja tulee niin saa vähän raitista ilmaa pillukin.