Millaisia koruja käytätte tamponin narussa?
Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Kommentit (1663)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 15:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 02:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.02.2014 klo 13:18"]Jos mulla on menkat kun käyn kylpylässä tai uimahallissa, niin laitan aina tamponin naruun jonkun sievän korun tai punon naruun puuhelmiä. Se naru on muuten niin ruma ja kun se näkyy sellaisenaan, niin huomio kiinnittyy vain siihen että mulla on menkat.
Mä sidon siihen mun cadillacin hinausköyden, on aina apu lähellä, kun se jää rahan painosta mäkeen...
terkuin neljäs yö/ hoitsu
Hoitajilla huonot palkat? :)
Up
Miten niin?!
Mä laitan 10 kg:n kahvakuulan, ni tulee samalla treenattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis niin ihanaa kun vois koruilla koreilla. Oon raksahommissa ja yleensä siinä roikkuu levypaketti tai vasara. 😣
Mitä levyjä sulla on? Jos on harviaisia LP-levyjä niin olisin kiinnostunut.
Lähinnä kipsilevyjä. Joskus vaneria. Kipsi on EK, vaneri nykyisin yleisimmin koivua.
Isoisältä perimäni kultakellon laitoin siihen. Sisko peri käkikellon niin se tapaa laittaa sen sitten.
Onko kellään tietoa 2019 kevään ja kesän trendeistä? Äkkiä se kesä sieltä kuitenkin tulee niin olis kiva olla valmiina rannalle :)
Asun Kiinassa ja täällä näkyy katukuvassa nuorilla paljon animehahmoja, retrohipstereillä pokepalloja jne. lapsuudesta tuttuja.
Vanhemmilla naisilla on monesti esim. syömäpuikot, niin ei tarvi ravintoloissa käyttää kertiksiä/muiden käyttämiä. Paljon ekologisempaa ja hygieenisempää.
Hienoilla leideillä toki prameat kultakorut, joilla näytetään statusta ja varakkuutta.
Kiinalaisen uuden vuoden aikaan tammi-helmikuussa oli kaikilla possu-teemaa, kun nyt alkoi sian vuosi. Nyt ei ole hetkeen enää näkynyt possuja, seuraavana tuleekin lohikäärmesoutukilpailukausi, joten näkyy varmaan oman lempijoukkueen logoja ja lohikäärmeitä eri muodoissa.
Minulla on ulko-oven vara-avain. Kätevää ja näyttävää.
Tulipahan tätäkin luettua, kun en ollut lukenut kuin juttuja palstan legendaarisimmista ketjusta. Itse olen käyttänyt tampinia vain nenäverenvuodon tyrehdyttämiseen.
Mä askartelin mun irronneista hampaista (jotka säilytin lapsuudesta) semmosen kivan korun! Näyttää super kivalta:) (ja jos se joskus jonnekki unohtuu käytän angry bird avaimenperää)
Olen käyttänyt kirsikoita koristeena. Kivat luonnolliset ja kätevä napsaista välipalaksi. Lopuksi voi vielä yrittää saada kirsikan vartta kielellä solmuun. On siis monikäyttöinen koriste. Olen kovasti tykännyt.
Sellainen camee-koru -tyylinen riipus, siirtyy suvussa, aina äidiltä tyttärelle ja tyttärentyttärelle.
Minulla jäi Halloweenista lähtien naruun kiinni sellainen musta muovinen hämähäkki!
Vierailija kirjoitti:
Laitan makkaran.
Miten se pysyy sisällä?
Mitä levyjä sulla on? Jos on harviaisia LP-levyjä niin olisin kiinnostunut.