Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain eilen käsiini isäni vanhan passin. Se oli diplomaattipassi

Vierailija
08.11.2020 |

Vuodelta 1958 🤩 Aivan mahtava! En ollut tiennyt, että MUN ISÄLLÄ on ollut diplomaattipassi 👍

Kommentit (177)

Vierailija
41/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Passissa on myös syntymäaika. Näyttää KOVASTI siltä, että siinä olevaa vuosilukua on jälkikäteen käsitelty 🤣 2 vuotta aikaisemmaksi....

Ilmeisesti isän on pitänyt päästä ravintolaan 😄 Miettikää, kun menisitte 16-18-vuotiaana 50-luvulla ravintolaan diplomaattipassilla! Ei pöllömpi homma 🙃😆

Ap

Minulla on yksi tuttu joka köyttää hymiöitä samoin kuin sinä, hän on suljetulla osastolla edelleen.

Mihin hän köytti hymiönsä? Sinne osastollensako?

Vierailija
42/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän tuo passi on entistäkin ainutlaatuisempi, jos niitä ei yleensä jää talteen haltijoilleen 🤔 Hmmmm, hauskaa.

Miksi lie isälle se on sitten jäänyt.

Ap

Varmaan siksi että passi ei ole aito. Väärennetty ikäkin sen kertoo. Kyllä valtio aidoista diplomaattipasseista huolehtii.

Älä selitä, kateellinen känisijä. Suvussas ei ole kellään ikinä ollutkaan diplomaattipassia, eikä tule koskaan olemaankaan. Sori.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sittenhän tuo passi on entistäkin ainutlaatuisempi, jos niitä ei yleensä jää talteen haltijoilleen 🤔 Hmmmm, hauskaa.

Ap

Varmaan siksi että passi ei ole aito. Väärennetty ikäkin sen kertoo. Kyllä valtio aidoista diplomaattipasseista huolehtii.

Jos se ei ois aito, miksi ikää olisi peukaloitu 🤣

Ap

Vierailija
44/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Älä selitä, kateellinen känisijä. Suvussas ei ole kellään ikinä ollutkaan diplomaattipassia, eikä tule koskaan olemaankaan. Sori.

Ap

:). Ihan minulla itsellänikin on ollut diplomaattipassi. Sinulla ei taida olla ollut.

Vierailija
45/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

:). Ihan minulla itsellänikin on ollut diplomaattipassi. Sinulla ei taida olla ollut.

Ja minä olen meistä se, jolla on kotona diplomaattipassi, jonka kansia voin sisärajan yli ajellessani heilutella :DDDDD

Ap

Vierailija
46/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä taas ihan uutta äitihullua, nyt hän on diplomaattipassihullu. :D 

Vierailija
47/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urani on nousujohteinen.

Ap

Vierailija
48/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä tapasi peitellä oman elämäsi epäonnistumista?

Vierailija
49/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan ohiksena, taitaa olla suurin osa diplomaattipasseista muilla kuin ns. diplomaateilla.

Esim Um:n ja suurlähetystöjen monet duunarit kantaa niitä että on helpompi käydä tekeen ne duunit .

Vierailija
50/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä tapasi peitellä oman elämäsi epäonnistumista?

Niin, en tiedä. Urahakuinen en ole, onnellisuushakuinen kylläkin. Ei varmaan onnellisena tarttis sanoa niin ilkeästi kellekään.

Ap

Vierailija
51/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urani on nousujohteinen.

Ap

Niinkuin Hakkaraisella? Hänkin uhosi diplomaattipassista kovasti tässä taannoin.

Vierailija
52/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt iloinen ja ylpeä päivä. Hieno juttu.

Vietkö pian lastesi kotiin sen leipomasi isänpäiväkakun? Olet niin epäitsekäs, kun teet tämänkin muiden vuoksi!

Hyvä!

Vierailija
53/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan ohiksena, taitaa olla suurin osa diplomaattipasseista muilla kuin ns. diplomaateilla.

Esim Um:n ja suurlähetystöjen monet duunarit kantaa niitä että on helpompi käydä tekeen ne duunit .

Nykyisin varmaan näin. Mutta en tiedä liikkuivatko ne muu henkilökunta 50-luvulla niin paljon? Meillä ainakin isän isä oli diplomaatti.

Ap

Vierailija
54/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Urani on nousujohteinen.

Ap

Niinkuin Hakkaraisella? Hänkin uhosi diplomaattipassista kovasti tässä taannoin.

Joo, tää tuli eilen mieleeni kun passi tuli vastaan ja sen sain :D Ajattelin, että mullapas onkin nyt h i t u s e n enemmän diplomaattipassia, kuin Hakkaraisella! 😂

Ap

Vierailija
55/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa isän vaimo kiva ihminen, kun antoi sinulle isäsi tavaroita!

Vierailija
56/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

KENELLÄ MUULLA sitten on DIPLOMAATTIPASSI Suomesta myönnetty 50-luvulta, jos ne aina piti palauttaa? Ei kovin monella! Mutta so what. Vaikka niillä kaikilla olis, joille se myönnettiinkin. Ihan sama.

Ap

Vierailija
57/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, eipä ollut isän vaimolla tätä passia. Sen toi minulle mun äitini. Se EKA vaimo, katsos.

Ap

Vierailija
58/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheenjäsenillä on diplomaattipasseja, mutta duunarit ovat paikalta palkattuja (vaikka olisivat suomalaisia) joten heillä ei ole diplomaattipasseja. Eli vain diplomaateilla ja heidän perheenjäsenillään on diplomaattipassi.

Vierailija
59/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, eipä ollut isän vaimolla tätä passia. Sen toi minulle mun äitini. Se EKA vaimo, katsos.

Ap

Onpa äitisi ihana ihminen!

Vierailija
60/177 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin varmaan näin. Mutta en tiedä liikkuivatko ne muu henkilökunta 50-luvulla niin paljon? Meillä ainakin isän isä oli diplomaatti.

Ap

Noniin nythän se selvisi miksi isälläs on ollut diplomaattipassi. Vai keksitkö tuon päästäsi nyt äkkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi