Sain eilen käsiini isäni vanhan passin. Se oli diplomaattipassi
Vuodelta 1958 🤩 Aivan mahtava! En ollut tiennyt, että MUN ISÄLLÄ on ollut diplomaattipassi 👍
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tuo passi on entistäkin ainutlaatuisempi, jos niitä ei yleensä jää talteen haltijoilleen 🤔 Hmmmm, hauskaa.
Miksi lie isälle se on sitten jäänyt.
ApVarmaan siksi että passi ei ole aito. Väärennetty ikäkin sen kertoo. Kyllä valtio aidoista diplomaattipasseista huolehtii.
Älä selitä, kateellinen känisijä. Suvussas ei ole kellään ikinä ollutkaan diplomaattipassia, eikä tule koskaan olemaankaan. Sori.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sittenhän tuo passi on entistäkin ainutlaatuisempi, jos niitä ei yleensä jää talteen haltijoilleen 🤔 Hmmmm, hauskaa.
ApVarmaan siksi että passi ei ole aito. Väärennetty ikäkin sen kertoo. Kyllä valtio aidoista diplomaattipasseista huolehtii.
Jos se ei ois aito, miksi ikää olisi peukaloitu 🤣
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä selitä, kateellinen känisijä. Suvussas ei ole kellään ikinä ollutkaan diplomaattipassia, eikä tule koskaan olemaankaan. Sori.
Ap
:). Ihan minulla itsellänikin on ollut diplomaattipassi. Sinulla ei taida olla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:). Ihan minulla itsellänikin on ollut diplomaattipassi. Sinulla ei taida olla ollut.
Ja minä olen meistä se, jolla on kotona diplomaattipassi, jonka kansia voin sisärajan yli ajellessani heilutella :DDDDD
Ap
Tämä on kyllä taas ihan uutta äitihullua, nyt hän on diplomaattipassihullu. :D
Vierailija kirjoitti:
Urani on nousujohteinen.
Ap
Onko tämä tapasi peitellä oman elämäsi epäonnistumista?
Ihan vaan ohiksena, taitaa olla suurin osa diplomaattipasseista muilla kuin ns. diplomaateilla.
Esim Um:n ja suurlähetystöjen monet duunarit kantaa niitä että on helpompi käydä tekeen ne duunit .
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä tapasi peitellä oman elämäsi epäonnistumista?
Niin, en tiedä. Urahakuinen en ole, onnellisuushakuinen kylläkin. Ei varmaan onnellisena tarttis sanoa niin ilkeästi kellekään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urani on nousujohteinen.
Ap
Niinkuin Hakkaraisella? Hänkin uhosi diplomaattipassista kovasti tässä taannoin.
Sulla on nyt iloinen ja ylpeä päivä. Hieno juttu.
Vietkö pian lastesi kotiin sen leipomasi isänpäiväkakun? Olet niin epäitsekäs, kun teet tämänkin muiden vuoksi!
Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan vaan ohiksena, taitaa olla suurin osa diplomaattipasseista muilla kuin ns. diplomaateilla.
Esim Um:n ja suurlähetystöjen monet duunarit kantaa niitä että on helpompi käydä tekeen ne duunit .
Nykyisin varmaan näin. Mutta en tiedä liikkuivatko ne muu henkilökunta 50-luvulla niin paljon? Meillä ainakin isän isä oli diplomaatti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Urani on nousujohteinen.
ApNiinkuin Hakkaraisella? Hänkin uhosi diplomaattipassista kovasti tässä taannoin.
Joo, tää tuli eilen mieleeni kun passi tuli vastaan ja sen sain :D Ajattelin, että mullapas onkin nyt h i t u s e n enemmän diplomaattipassia, kuin Hakkaraisella! 😂
Ap
Onpa isän vaimo kiva ihminen, kun antoi sinulle isäsi tavaroita!
KENELLÄ MUULLA sitten on DIPLOMAATTIPASSI Suomesta myönnetty 50-luvulta, jos ne aina piti palauttaa? Ei kovin monella! Mutta so what. Vaikka niillä kaikilla olis, joille se myönnettiinkin. Ihan sama.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Haha, eipä ollut isän vaimolla tätä passia. Sen toi minulle mun äitini. Se EKA vaimo, katsos.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Perheenjäsenillä on diplomaattipasseja, mutta duunarit ovat paikalta palkattuja (vaikka olisivat suomalaisia) joten heillä ei ole diplomaattipasseja. Eli vain diplomaateilla ja heidän perheenjäsenillään on diplomaattipassi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, eipä ollut isän vaimolla tätä passia. Sen toi minulle mun äitini. Se EKA vaimo, katsos.
Ap
Onpa äitisi ihana ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin varmaan näin. Mutta en tiedä liikkuivatko ne muu henkilökunta 50-luvulla niin paljon? Meillä ainakin isän isä oli diplomaatti.
Ap
Noniin nythän se selvisi miksi isälläs on ollut diplomaattipassi. Vai keksitkö tuon päästäsi nyt äkkiä?
Mihin hän köytti hymiönsä? Sinne osastollensako?