ekoluomuhörhöt ärsyttää!
Siis nää taaperoimettäjät, vauvojaan joka paikkaan pissattavat perhepeteilijä kotihoitohihhulit, kyllä te tiedätte. Aina ne on korostamassa erinomaisuuttaan lasten kasvattajina, vaikka todellisuudessa niiden lapsista tulee syrjäytyviä outolintuja ja miehet hyvin usein kans jättää uppoavan laivan...
Kommentit (103)
Vierailija:
totaalinen burnout.Ekoilijoille muutama sivistävä fakta:
a) kasvisruoka ei ole ihmisen luontainen ravinto - ihminen on sekasyöjä
b) ' kivulla on sinun synnyttämän' on kappale raamatusta, jossa todetaan myös, että tuhmat lapset on kivitettävä
c) vauvaa ei kiinnosta tissisi läheskään yhtä paljon kuin sinua
d) kestoista tulee todella paljon ihottumaa
muutama fakta kestovaippa perheeltä:
a)totta!
b)mitähän sinä tällä hait??? kaikki kivittämään lapsiaan???!!!
c)eipä tuo tissi nyt ole ikinä pahemmin kiinnostanut...
d)ei ole tullut ikinä ihottumaa!
luontoa? Miten todella voi esim. kestovaippailu ärsyttää? Ethän sinä joudu niitä vaippoja pesemään ;)
Meidän perhe on mielestäni tavallinen, vaikka moni noista " hörhöilyistä" onkin osa elämäämme (mm. kestot, vauvoina lapsia kannettiin liinassa, kestositeet itsellä, minä oon kasvissyöjä mutta muut perheessä ei, kierrätys jne.). Mutta en todellakaan paasaa näistä asioista. Toki jos joku kysyy apua esim. kestoilussa niin mielelläni autan. Nämä ovat jokaisen omia valintoja! Minä taas olen huomannut, että moni joka ei esim. kestoile selittää mulle vähän anteeksipyydellen syitä miksi ei niin tee. Vaikka en todellakaan tuomitse heidän kertiksiään (mutta vissiin omatunto kolkuttaa jotenkin?!).
Itse en pystyisi oikein elämään itseni kanssa, jos en kierrättäisi tms. En pysty olemaan ajattelematta luontoa (vaikka tiedänkin että omat tekoni ovat suhteessa pieniä). Mutta näin pystyn olemaan onnellinen ja omatuntoni mahd. puhdas. Mutta pyrin myös muuten olemaan " hyvä ihminen" /lähimmäinen. Miksi sellainen ärsyttää toisia?
Heh, olikohan nro.53 joka sanoi, että hiljaiset hörhöt täyttävät maan :) Olisi aika kiva tulevaisuudennäkymä :)
Olen bisneselämässä toimiva, uraa arvostava ja hyvin toimeentuleva. En kestoillut, enkä liinaillut. Kuitenkin taaperoimetin, lapseni on saanut pissiä puskiin ja olin kotona pitkään. Perhepedissäkin oltiin/ollaan lapsen niin halutessa. Arvostan luomuruokaa. Jätteet lajittelen ja haaveilen kompostorista.
Kumpi mä nyt sitten oon, kylmä bisneshai vai hörhö? Tästähän tulee jo identiteettikriisi.... ;-)