Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ekoluomuhörhöt ärsyttää!

Vierailija
26.07.2006 |

Siis nää taaperoimettäjät, vauvojaan joka paikkaan pissattavat perhepeteilijä kotihoitohihhulit, kyllä te tiedätte. Aina ne on korostamassa erinomaisuuttaan lasten kasvattajina, vaikka todellisuudessa niiden lapsista tulee syrjäytyviä outolintuja ja miehet hyvin usein kans jättää uppoavan laivan...

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki elämä

Vierailija
2/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimmat muksut on niillä muksuiässä. Saavat tehdä lähestulkoon mitä vaan kun niitä ei uskalleta komentaa. Ulkona kuljetaan kaiken maailman rätit päässä ja syödään tissiä vielä kahden vanhana. Mä en vaan jotenkaan kestä näitä ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

totaalinen burnout.

Ekoilijoille muutama sivistävä fakta:

a) kasvisruoka ei ole ihmisen luontainen ravinto - ihminen on sekasyöjä

b) ' kivulla on sinun synnyttämän' on kappale raamatusta, jossa todetaan myös, että tuhmat lapset on kivitettävä

c) vauvaa ei kiinnosta tissisi läheskään yhtä paljon kuin sinua

d) kestoista tulee todella paljon ihottumaa

Vierailija
4/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onksulla kenties kokemusta kestoista kun niistä kerran tulee ihottumaa? ei meille vaan ole tullu. tosin en kyllä hörhöksi itteeni edes laske, en osaa edes lajitella mitään jätteitä. olen pudasverinen lihansyöjä. kestoista en kyllä luopuis, auttoi hienosti sen jälkeen kun kertikset pisti ihon pahaan kuntoon.

Vierailija
5/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onksulla kenties kokemusta kestoista kun niistä kerran tulee ihottumaa? ei meille vaan ole tullu. tosin en kyllä hörhöksi itteeni edes laske, en osaa edes lajitella mitään jätteitä. olen pudasverinen lihansyöjä. kestoista en kyllä luopuis, auttoi hienosti sen jälkeen kun kertikset pisti ihon pahaan kuntoon.

Vierailija
6/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi että kertakäyttövaipat ovat eniten lapsen parhaaksi koska ne eivät tunnu märältä, myöhäinen potatuksen aloitus antaa vauvan olla vauva ja säästää lasta liian varhaisilta seksuaalisuuden kokemuksilta (????), oma sänky omassa huoneessa antaa lapselle parhaiten rauhan nukkua. Sekä että mahdollisimman normaali (=keskiverto) perhe-elämä, aatteet ja vaatteet tekevät lapsesta normaalin.

Kotihoitohihhuleita on kokemukseni mukaan yhtä paljon ekohörhöilijöissä kuin kertakäyttöelelijöissäkin.

Vierailija:

Siis nää taaperoimettäjät, vauvojaan joka paikkaan pissattavat perhepeteilijä kotihoitohihhulit, kyllä te tiedätte. Aina ne on korostamassa erinomaisuuttaan lasten kasvattajina, vaikka todellisuudessa niiden lapsista tulee syrjäytyviä outolintuja ja miehet hyvin usein kans jättää uppoavan laivan...

Vierailija
7/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä melkein toivon niille sitä burno..

Vierailija
8/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jotain ihme paperiakin siellä välissä? Kauheet kakat oli vauva tehnyt ja varmaan kiva raahata se vaippa kotiin... Ei saakeli sanon minä. Luontoystävällistä touhua se ei ole, koska kyllä peseminen koneessa kuormittaa myös luontoa.

Vierailija
9/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lopetin imetyksen kun lapsi oli jo taapero (1v6kk), lapsi nukkui pitkään vieressämme (olikin ainut tapa jolla saimme nukkua), olen pissattanut lastani ulos, kun ei ole ollut vessaa lähellä ja hätä iskenyt. (en kuitenkaan kaupungilla vaan maalla/puistossa ollessa)

Mikä pahinta juon itse luomumaitoa (laktoosi-intolerantikko kun olen) ja käytän luomukananmunia (ovat niin paljon paremman makuisia kuin tavalliset) ja ostan reilun kaupan banaania.

Lapseni ei ainakaan vielä ole syrjäytynyt outolintu. :) Päinvastoin, hänellä paljon kavereita ja hän hurmaa aina kaikki vieraatkin.

Vierailija:

Vierailija
10/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esimerkiksi että kertakäyttövaipat ovat eniten lapsen parhaaksi koska ne eivät tunnu märältä, myöhäinen potatuksen aloitus antaa vauvan olla vauva ja säästää lasta liian varhaisilta seksuaalisuuden kokemuksilta (????), oma sänky omassa huoneessa antaa lapselle parhaiten rauhan nukkua. Sekä että mahdollisimman normaali (=keskiverto) perhe-elämä, aatteet ja vaatteet tekevät lapsesta normaalin.

Kotihoitohihhuleita on kokemukseni mukaan yhtä paljon ekohörhöilijöissä kuin kertakäyttöelelijöissäkin.

Vierailija
11/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kestovaippailijoita, liinailijoita, kierrättävät...

Koskaan he eivät ole yrittäneet " käännyttää" minua, eivätkä mainosta erinomaisuuttaan.

Toki edellämainituista asioista puhumme, mutta ihan osana muuta keskustelua. Eivätkä he pidä minua toisenluokan kansalaisena, vaikka käytän omalla lapsella kertavaippoja jne.

Eli, ei päde kaikkiin.

Vierailija
12/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun avauksena näköjään sellaisten asioiden paheksuminen, joista ette tiedä mitään, ettekä haluakaan tietää. Mä en ole tiennytkään että ekologinen ajattelu on jotenkin muotijuttu, omalla kohdallani sitä on kestänyt kohta 15 vuotta.

Vierailija
13/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
14/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkujat. Todennäköisesti te haukkujat ette tunne henk. koht. ketään tämmöistä haukkumaanne ihmistä. En tunne minäkään, mutta en myöskään hauku. Annetaan kaikille vapaus elää kuten parhaaksi näkevät. Siitä ei ole mitään haittaa, että joku tätä meidän maapallo-raukkaa vähän ajattelee.

Vierailija
15/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis elettiin mahdollisimman luontoystävällisesti. Mutta kuri kyllä oli, ja paljon ankarampi kuin naapurin " normaali" muksuilla. Tarumoja ei ole jäänyt perheen elämäntavasta, ympäristön taholta tulleesta asiattomasta panettelusta kylläkin.

Vierailija:

Pahimmat muksut on niillä muksuiässä. Saavat tehdä lähestulkoon mitä vaan kun niitä ei uskalleta komentaa. Ulkona kuljetaan kaiken maailman rätit päässä ja syödään tissiä vielä kahden vanhana. Mä en vaan jotenkaan kestä näitä ihmisiä.

Vierailija
16/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireita? T. toinen vaivasta kärsivä

Vierailija
17/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ymmärrä, miten se mihinkään liittyy.

t:8

Vierailija
18/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkee provohan tää oli. Mua myös ärsyttää eniten ap:n kaltaset tuomitsijat sillä kyllä tuollaisia ihmisiä löytyy ihan oikeastakin elämästä. Meillä käytetään kestoja, kasvissyöjiä ei tod. olla enkä imettänyt ollenkaan kun se ahdisti mua. Siinäkin on hyvä syy jollekin käydä mun kimppuun:) kaikkia ei voi miellyttää ja miksi pitäiskään?

Vierailija
19/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingistä ja 19v täällä.

Vierailija
20/103 |
26.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska juon maitoa todella paljon ja maitojuoma on kalliimpaa kuin luomumaito, päätin kokeilla. Eipä ole oireita tullut, vaikka juon sitä litran päivässä. Eikä muistakaan luomumaitotuotteista. Joskus jo luulin päässeeni koko taudista ja join lasillisen tavallista maitoa -> kamalat vatsanväänteet ja maha sekaisin.

Kokeilepas vain. Sitä ei ole homogenoitu ja useimmat laktoosi-intolerantikot saavat nimenomaan homogenoiduista tuotteista oireita.

Vierailija:

11, asian vierestä, mutta eikö luomumaidosta tule sulle oireita? T. toinen vaivasta kärsivä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme