Miehen työmatka
Mies jäi kiinni viestittelystä toisen naisen kanssa, jonka kanssa on aikaisemminkin ollut juttua. Asiasta keskusteltiin. Mies poisti naisen numeron ja sanoi, ettei aio olla enää yhteydessä.
Nyt on kulunut jonkun aikaa ja mies ilmoitti, että on lähdössä työmatkalle ja on pari kolme päivää poissa. Reitti kulkee väkisinkin kaupungin halki, jossa tämä nainen asuu. Minusta ko.työhomman pystyisi hyvin tekemään etänä eli matkustaminen ei ole välttämätöntä.
Mitä ajatuksia tästä tulee?
Kommentit (29)
Hän menee nussimaan kannattaa tutkia puhelin/lomapakko tänään. Mies ei voi olla nussimatta jos menee työmatkalle, tutkitko puhelimen eilen?
En tutkinut. Luulen tosin, että kun asia on otettu nyt käsittelyyn, poistaa naisen viestit puhelimesta... Oli viikonloppuna ja alkuviikosta harvinaisen huonotuulinen.
No mä en ymmärrä, miten sä voit päättää, tarviiko miehen mennä työmatkalle. Eikö se ole työnantajan asia?
Mutta sehän ei ole se ongelma. Ongelma on se, että sinä et voi enää oikeutetusti luottaa mieheesi. Sun pitää miettiä, mitä sille teet/teette. Terapia? Ero? Asioiden kunnollinen selvittely kotona?
Yleensä myös tullut näihin maihin kotiin. Nyt on myöhässä...
Ehdotus on ollut hänen oma ideansa ja tosiaan lähtee sinne yksin. Ja tosiaan nämä työkuviot voisi hoitaa etänä. Sanoi itsekin vastikään, että yleensä ko. hommat hoidetaan etänä.
Sinulla on nyt luottamuspula. Aiotko jutella siitä miehesi kanssa?
Katsotaan. Mies todennäköisesti vain syyttää minua vainoharhaiseksi, jos nostan nämä asiat nyt taas esille. Eniten tuossa nyt hämmentää, että kun mies aikaisemmin sanoi, että jutut hoidetaan etänä niin nyt kummallisesti olisi lähdössä paikan päälle. Ihan vielä tätä ei ole lyöty lukkoon, mutta tällä kertaa mies ei ole ollenkaan puhunut tuosta etävaihtoehdosta...
Nyt on mies kyllä tosissaan myöhässä... Yleensä olis tähän aikaan kotona, vaikka olis kaupassakin käyny.
Mieheni tekee pari kertaa vuodessa työmatkoja Aasian maissa. Tuskin on pettänyt minua tai ainakaan en halua tietää sellaisesta. Lukemieni kirjoitusten perusteella suomalaismiehet ovat erityisen viehättyneitä aasialaisiin pieniin naisiin. Jos olisi päässyt sellaiseen makuun, tuskin enää tyytyisi minuun.
Nyt oikeasti. Miehen olis pitäny olla kotona n. tunti sitten, eikä vieläkään näy eikä kuulu.
No niin! Nyt vielä mielenkiintoisempia uutisia. Mies ilmoitti eilen, että hänellä on tänään työmatka ko. kaupunkiin, jossa tämä nainen asuu, eikä tiedä milloin tulee kotiin.
Nyt on oikeasti aika paha olo.
Kannattaa nyt ainakin tarkkaila rahankäyttöä eli tiliä ja luottokortin tapahtumia, vieraita ei panna ilmaiseksi se on selvää..
Ei ole vielä toistaiseksi yhteistä tiliä...
En oikeasti tiedä, mitä pitäisi tehdä. En tiedä, voiko tuohon mieheen luottaa enää. Haluaisin luottaa, enkä haluaisi kärkyä puhelinta ja toisaalta on melko todennäköistä että kun olen nyt kerran asiasta jo sanonut niin poistaa viestit nykyään. Olikohan vikatikki. Nyt ei ole mitään, mistä voisi sanoa näkeekö naista vai ei ja ylipäänsä onko uskollinen vai leikkiikö vain mukana.
Sinulla ei ole faktatietoa siitä käykö mies vieraissa vai ei ja ilmeisesti suhteenne on sellainen ettet voi sitä saadakaan. Oliko miehellä sutinaa ko. naisen kanssa teidän suhteenne aikana vai ennen sitä?
Mies saattaa olla pahantuulinen monesta syystä: työasiat, epäluuloinen ja mustasukkainen vaimo ...
Ehdotan, että puhut rauhallisesti miehen kanssa. Kerro omasta hämmennyksestäsi ja epävarmuudestasi. Kerro mikset voi luottaa mieheen. Älä siis kuulustele tai syyttele, vaan puhu omasta olostasi. Jos mies sanoo olevansa uskollinen sinun on vain päätettävä uskotko häntä vai et ja miksi et usko (jos niin valitset). Johtuuko epäluottamuksesi oikeasti miehestä vai jostakin omasta luoteenpiirteestäsi tms.
On toi nyt aika epäilyttävää, että tulee yhtäkkiä työmatka samaan kaupunkiin kuin missä se naikkonen on... Toisaalta mies ois voinut valehdella, että matka ois toisessa kaupungissa, jos tarvetta ois valehteluun.
Mitä tekisit itse?