Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenikuulista/geishakuulista?

Vierailija
19.05.2014 |

Ostin alunalkaen aika isot geishakuulat (luullen että niillä on jotain tekemistä lantionpohjan treenauskuulien kanssa) ; siitä viisastuttuani hankin heti kohtalaisen pienet ja painavat treenikuulat joiden ohjeessa luki niiden soveltuvan aikaisemmin harjoitelleille.

Oon nyt ihan pihalla että miten niillä treenataan, tunnen todella hyvin lantionpohjan lihasten toiminnan ja osaan treenata niiden eri osa-alueita sekä paikat on aika napakat, olen toistaiseksi vielä synnyttämätön nuori nainen. Kokeilin vielä kaikista pienimpiä (?) Kuulia, lopputulemana ne vain olla möllöttävät sisuksissani, tunnen ne puristamalla mutta muuta en pystykään tehdä, niiden ulossaaminen on haastavaa kun joutuu oikein tonkia, mikäli puristan lantionpohjan lihaksilla, kuulat nousevat "ylöspäin". Mitä mun pitäis tehdä? Toiveissa olisi kunnon ylläpito ja tiukempi puristus. Onko koko touhun funktiona saada puristettua kuulat pois? :D vai saada pidettyä ne sisällä kaikenlaisessa pomppimisliikunnassa jne. Oon aika ulalla, suuri kiitos jos joku osaa neuvoa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu mulla, en ymmärrä niiden käyttöä :D Mulla on kans sellaset isot. Niiden sisään saaminen on työlästä ja ulos ne pitää pusertaa :D Mut hyvältä ne tuntuu, kun kuulat niiden sisällä heiluu, saa mukavia väronöitä. mut tuskin niistä hyötyä on treenatessa?

Vierailija
2/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla kakkonen geisha- vai treenikuulat? Joo kyllähän ne isot on ihan mukava pitää sisällä mutta eipä niistä oikein mitään irti saa. Netistäkään en oikein löydä kovin kattavia ohjeita treenaamiseen ja just tuo, että jos ne pienet kuulat pysyy tiukasti sisällä ja ne tuntee alakerran lihaksilla niin onko treenaamisesta silloin hyötyä? Mulla on nyt monenkokoisia kuulia, pingispallokoosta puolen marmorikuulan kokoiseen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä be geisha kuulat? :) Pitää käydä ostaa pienemmät jo kokeilla niitä. Ei oo mun mies koskaan valittanut, et oisin löysä, ja ei itsestänikään siltä tunnu, mut kiva ois treenailla, vaikka ennalta ehkäisyn vuoksi :)

Vierailija
4/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä työnnetä ulos! Itse olen synnytyksen jälkeen joutunut käymään fysioterapiassa ja sanoi että olen tehnyt väärin kun työnnän ulos. Lantionpohjan lihaksilla nostetaan ylöspäin. Jos kuulat ovat pienet ja painavat ja pysyvät hyvin sisällä voi olla ettet tarvitse niitä.

Vierailija
5/5 |
19.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät lantionpohjan lihakset saa säännöllisellä treenillä. Tässä linkki samantyyppisiin ohjeisiin mitä neuvolasta ja fysioterapiasta saa. Ne voi myös tehdä kuulalla.

http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/mika_vikana/lantionpohjan_jumpalla_varmuutta_ja_suloa

t.5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi