Onpa huono maine somaleilla Amerikassa. Kukakohan sen on pilannut?
Kommentit (10)
Itse veikkaisin rasismia, koska jenkit eivät suostu kumartamaan tätä herrakansaa ja syöttämään sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaisin rasismia, koska jenkit eivät suostu kumartamaan tätä herrakansaa ja syöttämään sänkyyn.
Kyllähän se on suurta rasismia, kun ei suostuta palvelemaan. Tälle herrakansallehan on kunnia asia, kun pystyy elämään muiden siivellä eikä tarvitse itse tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mitamitamita sina sanoa. Jenkila olla huono maa. Ei sada kela fyrka tekemata mitaan. Ja joutua linna jos rikos. Suomi olla hyva saada kaiki mita pyyta eika joutua linna jos rikos.
Ihanaa asua näiden naapurissa kuunnella v tun huutamista yöt ja päivät.
Tämä on ihan selvästi Suomen vika. Vaadin, että meidän pitää heti pyytää anteeksi sekä somaleilta että amerikkalaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitamitamita sina sanoa. Jenkila olla huono maa. Ei sada kela fyrka tekemata mitaan. Ja joutua linna jos rikos. Suomi olla hyva saada kaiki mita pyyta eika joutua linna jos rikos.
Kuulemma minnesotassa saavat jotain avustuksia. Sen takia ne menevät sinne asumaan vaikka usassa olisi lämpimiäkin paikkoja
Tällä kansalla taitaa olla huono maine myös omassa maanosassaan!
Vierailija kirjoitti:
Tällä kansalla taitaa olla huono maine myös omassa maanosassaan!
Niitä ei haluta minnekään. Siihen on syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan selvästi Suomen vika. Vaadin, että meidän pitää heti pyytää anteeksi sekä somaleilta että amerikkalaisilta.
Ei. Kyllä se on meidän persujen vika.
Ihan itse paskoivat