Ketä julkkista puolisosi muistuttaa?
Ketä tunnettua henkilöä puolisosi muistuttaa joko ulkonäöltään, tavoiltaan, ääneltään tai muuten?
Henkka Hyppönen on varsin saman näköinen kuin mieheni ja myös tuo (samanaikaisesti kadehdittava ja ärsyttävä) tapa "tietää kaikesta kaikki" on niiiiin tuttua.
Kommentit (217)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:22"]Nuorempana kuin Sakari Kuosmanen, mutta nykysin ilmetty "Ismo Laitela", eli näyttelijä Esko Kovero. Kiitos alapeukuista :D en edes kehtaa sanoa, ketä itse muistutan....
[/quote]
Kerro ihmeessä ketä muistutat? :D
En kerro, koska tuttavat tunnistaisivat minut ;)
Muistuttaa yhtä tyyppiä Kaunareista ehkä hieman, muuten on aika uniikki look.
Mun mies muistuttaa jotenkin tosi paljon näöltään ja myös vähän eleiltään sitä sinkkuelämässä näyttelevää Kihoa. En muista kyseisen näyttelijän nimeä.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:40"]
Mun mies muistuttaa jotenkin tosi paljon näöltään ja myös vähän eleiltään sitä sinkkuelämässä näyttelevää Kihoa. En muista kyseisen näyttelijän nimeä.
[/quote]
Onko Chris Noth? tjn....sama kuin Good wife-sarjan Peter Florrick?
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:15"]
Voi jeesus, veikkaan et teillä oikeesti istuu sellanen homer Simpsonin näkönen kalju piereskelevä kaljamaha siellä :D Ompa palstamammoilla muka komeat miehet :D
[/quote]
Voi kuule, jos sinun ukkosi on piereskelevä Homer Simpson, niin ei se tarkoita, että muidenkin miehet olisi.
t. 12
[/quote]
Hei, vähän huumoria kehiin!! :D Ei tää oo niin vakavaa! Tais osua arkaan paikkaan! ;)
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:40"]
[/quote]
Onko Chris Noth? tjn....sama kuin Good wife-sarjan Peter Florrick?
[/quote]
Just se.
Cristiano Ronaldo on nyt ensimmäinen joka tuli mieleen, kyseessä on siis latinomies.
Mieheni muistuttaa kovasti varsinkin sivuprofiilista katsottuna Daniel Funffrockia...
Tiedättehän se saksalaisnäyttelijä sarjasta lemmenviemää... Eivät he samannäköisiä ole, mutta piirteet ovat pitkälti samoja... ;)
Oikeasti vanhemmiten George W Bushia :)
miehestä entiedä katsoin kerran ääliö ulkomailla sarjaa ja ukko näyttää ihan samalta kuin kalju äijä siinä.tosin ukko toki nuoremman näköinen.
isäni näyttää ihan herculet poirotilta tosin vain viikset puuttuu.myös tuttavatkin vitsailee onko herra poirot kaljalla ymS
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:15"]
Voi jeesus, veikkaan et teillä oikeesti istuu sellanen homer Simpsonin näkönen kalju piereskelevä kaljamaha siellä :D Ompa palstamammoilla muka komeat miehet :D
[/quote]
Voi kuule, jos sinun ukkosi on piereskelevä Homer Simpson, niin ei se tarkoita, että muidenkin miehet olisi.
t. 12