Ketä julkkista puolisosi muistuttaa?
Ketä tunnettua henkilöä puolisosi muistuttaa joko ulkonäöltään, tavoiltaan, ääneltään tai muuten?
Henkka Hyppönen on varsin saman näköinen kuin mieheni ja myös tuo (samanaikaisesti kadehdittava ja ärsyttävä) tapa "tietää kaikesta kaikki" on niiiiin tuttua.
Kommentit (217)
Janor Lanier. Kun osa ei kuitenkaan häntä tunne, niin sanotaan, että samalla intentisyydellä ja vakaumuksella oman elämänsä Gordon Ramsay.
Lauri tilkasta muistuttaapi. Mutta on vielä paljon pidempi
Mieheni on kuin kopio George Clooneysta.
Ulkonäöltään ja energialtaan muistuttaa nuuskamuikkusta :D
Jensen Ackles, eli siis supernaturalista Dean Winchester.. :) Lähes identtinen, nenä on vaan erilainen :D
Jason Flemyngiä, paitsi että hänellä ei ole ihan niin punaiset hiukset . Monesti kyllä yhtä sotkussa, kuin tässä kuvassa: http://www.google.com/images?q=jason+flemyng&hl=fi&tbm=isch&ei=FNEOU_6hENSAyAOB2IGwBA&start=0&sa=N#i=0
Aku hirviniemen ja jyrki kataisen sekoitus
Paul Walkeria, ihan hiukan vaan "karheampi". Siksi jotenkin tuntui toooosi pahalta kun ko. tähti kuoli, vaikken ikinä ennen ole reagoinut julkkisten kuolemiin tms.
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 08:00"]
Aku hirviniemen ja jyrki kataisen sekoitus
[/quote]
pelottavaa o_O
Dolph Lundgrenia, uuh vaan vieläkin mun ukolle..
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:07"]Bruce Willisiä
[/quote]
Meillä sama mies!
Mutta siis kaljuna, ehdottomasti.
Ihan ministi Ville Valoa. Mutta on roteva rakenteeltaan ja jotenkin "siistimpi" versio.
Heikki Kinnusta :P Varsinkin kun ottaa niitä "kinnusmaisia" onksviljoonäkyny-ilmeitä.
Mun mieheni näyttää aivan Disneyn Pocahontasin Kocoumilta, siltä mieheltä siis jonka kanssa Pocahontasin kuului avioitua kunnes John Smith tuli kehiin. Tukka tosin on lyhyempi :D
[quote author="Vierailija" time="27.02.2014 klo 00:58"]
Cristiano Ronaldo on nyt ensimmäinen joka tuli mieleen, kyseessä on siis latinomies.
[/quote]
Paitsi että portugalilaiset (kuten eivät espanjalaiset ja italialaisetkaan) eivät ole latinoita.
Latinot/latinat elävät tuolla Väli- ja Etelä-Amerikassa.
Martin Niemeä. Valitettavasti. Nyt se on auki, nyt se on kii.
Paavo Arhinmäkeä :D paitsi että mun miehelle ei kasva parta, muuten on ihan ilmetty Paavo :D