Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko mennä tällaisiin töihin?

Vierailija
26.02.2014 |

kehitysvammaisten pariin tekemään kokoonpanotyötä, en siis olisi pomona vaan työntekijänä. Olen oppimisvaikeuksista kärsivä ja fyysisesti sairas niin työkkäri ehdotti tuota. Pieni paikkakunta niin hävettää.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Jostain sun pitää aloittaa.

Vierailija
2/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:01"]

Mene ihmeessä. Jostain sun pitää aloittaa.

[/quote]

Tottakai pitää jostain aloittaa mutta kun on perhe,mies ja lapsi niin pitää niidenkin mainetta ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mukavalta tavalta saada itsensä ulos totutuista ympyröistä ja homma on terapeuttista, työkaverien kanssa varmasti hauskaa.

Vierailija
4/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:05"]

Kuulostaa ihan mukavalta tavalta saada itsensä ulos totutuista ympyröistä ja homma on terapeuttista, työkaverien kanssa varmasti hauskaa.

[/quote]

Joo mutta työkavereilla ei ole perhettä, en kuitenkaan ole kehitysvammainen. Ja mulla ei kehitysvammaisia vastaan mitään ole mulla yksi lievästi kehitysvammainen ystäväkin mutta mulla eri tilanne.

Vierailija
5/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 08:57"]

kehitysvammaisten pariin tekemään kokoonpanotyötä, en siis olisi pomona vaan työntekijänä. Olen oppimisvaikeuksista kärsivä ja fyysisesti sairas niin työkkäri ehdotti tuota. Pieni paikkakunta niin hävettää.

[/quote]

Mikä tässä hävettää? 

Vierailija
6/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaamisesta ei ole kyse, jos työstä maksettaisiin palkkaa eikä työmatka olisi kohtuuton niin menisin ihan mielelläni. Kehitysvammaiset saattaisivat olla työkavereina ihan mielenkiintoisia. Tosin hoitava lääkärini ei minulle luultavasti suosittelisi kokoonpano- tms. liukuhihnatyötä, koska se pahentaisi sairauksiani.

Vierailija
7/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:13"]

[/quote]

Mikä tässä hävettää? 

[/quote]

Se että joku saa tietää että käyn siellä töissä. Sillähän voi olla vaikka millainen negatiivinen vaikutus lapsen elämään.

Vierailija
8/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paikalliseen keharien toimintakeskukseen. Ei taida olla sun paikkas.

Vierailija
9/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:16"]

Kehtaamisesta ei ole kyse, jos työstä maksettaisiin palkkaa eikä työmatka olisi kohtuuton niin menisin ihan mielelläni. Kehitysvammaiset saattaisivat olla työkavereina ihan mielenkiintoisia. Tosin hoitava lääkärini ei minulle luultavasti suosittelisi kokoonpano- tms. liukuhihnatyötä, koska se pahentaisi sairauksiani.

[/quote]

Siis sen työmarkkinatuen plus 9€ päivä siitä saisi, työmatka nyt ei pitkä olisi.

Vierailija
10/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:18"]

Siis paikalliseen keharien toimintakeskukseen. Ei taida olla sun paikkas.

[/quote]

Joo,tuollainen paikka se olisi.

Vierailija
11/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo on vähän loukkaavaa, että sinulle on ehdotettu tuollaista. Eri asia, jos olisit ohjaajana siellä tai avustajana. Mitä jos kysyisit esim.avustajan paikkaa ja tekisit samalla niitä kokoonpano töitä sekä olisit esimerkkinä ja ohjaajana niille kehitysvammaisille.

Vierailija
12/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:17"]

[/quote]

Mikä tässä hävettää? 

[/quote]

Se että joku saa tietää että käyn siellä töissä. Sillähän voi olla vaikka millainen negatiivinen vaikutus lapsen elämään.

[/quote]

Nyt en ymmärrä. Tarkoitatko että joku alkaa kiusaamaan lastasi työpaikkasi johdosta? 

Vierailija
13/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sulla on kehitysvammaisia vastaan?

Vierailija
14/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:20"]

Minusta tuo on vähän loukkaavaa, että sinulle on ehdotettu tuollaista. Eri asia, jos olisit ohjaajana siellä tai avustajana. Mitä jos kysyisit esim.avustajan paikkaa ja tekisit samalla niitä kokoonpano töitä sekä olisit esimerkkinä ja ohjaajana niille kehitysvammaisille.

[/quote]

Kysyin tuota mutta he jotka ovat ohjaajana ja avustajina heillä on tutkinto siihen siis esim lähihoitaja,sosionomi yms eli en pääse niihin hommiin.

Vierailija
15/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:20"]

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:17"]

[/quote]

Mikä tässä hävettää? 

[/quote]

[/quote]

Nyt en ymmärrä. Tarkoitatko että joku alkaa kiusaamaan lastasi työpaikkasi johdosta? 

[/quote]

Kyllä siinä niin voi käydä kun pienellä paikkakunnalla kuitenkin juorutaan ja tiedetään toisten asiat aika hyvin.

Vierailija
16/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:22"]

Mitä sulla on kehitysvammaisia vastaan?

[/quote]

Ei yhtään mitään, mulla on ystäväkin joka on kehitysvammainen en vain koe itse kuuluvani tuonne.

Vierailija
17/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, että ensimmäisenä oot asennevammaasi siirtämässä lapsiisi. "Älä sitten tee töitä kehareiden kanssa koska sun lapset..."

Olisit oikea vanhempi ja opettaisit tekemään oikein!

Vierailija
18/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:23"][quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:20"]

[/quote]

Kysyin tuota mutta he jotka ovat ohjaajana ja avustajina heillä on tutkinto siihen siis esim lähihoitaja,sosionomi yms eli en pääse niihin hommiin.

[/quote] Ok, olen itse ollut avustajana tuollaisessa paikassa eikä minulla ole koulutusta. En sinuna menisi sitten. Ja ymmärrän täysin nuo häpeän tunteet.

Vierailija
19/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 09:25"]

Niin, että ensimmäisenä oot asennevammaasi siirtämässä lapsiisi. "Älä sitten tee töitä kehareiden kanssa koska sun lapset..."

Olisit oikea vanhempi ja opettaisit tekemään oikein!

[/quote]

Ei vaan haluaisitko sinä että lapsiasi kiusataan? en halua että niin käy tämän asian kanssa.

Vierailija
20/86 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia kiusataan vähemmästäkin jo, minuakin aikoinaan siitä että äiti oli myyjä ja isä rekkakuski(!?!?), että en kyllä itse tollaseen paikkaan menisi töihin. Muutenkaan.