Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te tietoisesti lapsettomat: kuka teidät hoitaa vanhana?

Vierailija
07.12.2019 |

Vai onko teillä perheessä ollut tapana, että te lapset ette pidä mitään yhteyttä vanhempiinne ja jätätte vain oman onnensa nojaan tms?

Kommentit (240)

Vierailija
1/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kyllä mielenkiintoista nähdä mitä tälle pommille käy kun tilanne on vanhainkodeissakin NYT JO katastrofaalinen.  Ikävä kyllä asia alkaa kiinnostaa ihmisiä vasta sitten kun itse on vanha..

Vierailija
2/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule elämään kovin vanhaksi joten ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miihkali

Vierailija
4/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta maata vanhainkodissa joten nappeja naamaan ja nukkumaan

Vierailija
5/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee kyllä mielenkiintoista nähdä mitä tälle pommille käy kun tilanne on vanhainkodeissakin NYT JO katastrofaalinen.  Ikävä kyllä asia alkaa kiinnostaa ihmisiä vasta sitten kun itse on vanha..

80-v dementiapotilaat "hoitavat" toisiaan ja vaihtelevat lääkkeitä.

Vierailija
6/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en pysty itse huolehtimaan itsestäni, nakkaan lusikan nurkkaan. Miksi pitäisi väkisin kituuttaa, kun ei ole mitään uskonnollista vakaumusta taustalla?

Vierailija
7/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla hoidettavana. Hoitelen sen sijaan itseni huisan kuuseen täältä ennen kuin olen siinä jamassa.

Vierailija
8/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta maata vanhainkodissa joten nappeja naamaan ja nukkumaan

Ongelma on se, että siinä pisteessä et enää pysty ajattelemaan noin. Kannattaa se nappinukutus siis tehdä hyvissä ajoin kun kuuppa vielä pelaa, 40-50 vuotta?

Vierailija
9/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on ylituotantoa ihmisistä. Eiköhän sitä hoitoa ole mahdollista ihan riihikyivalla rahalla saada.

Vierailija
10/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, suvussani ei ole kukaan lapsi varsinaisesti hoitanut vanhempiaan, ovat käyneet kyllä vanhainkodissa katsomassa ja vanhemmat on tunnistaneetkin lapsensa välillä. Ei kukaan ole esim asunut vanhan vanhempansa kanssa.

Vierailija
11/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua olla hoidettavana. Hoitelen sen sijaan itseni huisan kuuseen täältä ennen kuin olen siinä jamassa.

Sama täällä. Olen hyvin tarkka yksityisyydestäni, ja haluan pitää tietyn välimatkan kaikkiin ihmisiin. Pahin painajaiseni olisi joutua dementikkona vanhainkotiin muiden hoidettavaksi. Ei kiitos.

Vierailija
12/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en pysty itse huolehtimaan itsestäni, nakkaan lusikan nurkkaan. Miksi pitäisi väkisin kituuttaa, kun ei ole mitään uskonnollista vakaumusta taustalla?

Kovat on puheet nyt, mutta sitten kun se hetki on käsillä niin on vähän eri ääni kellossa :)

Vierailija
13/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ne lapset hoitaisivat, kun heidän on käytävä töissä?

Vierailija
14/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää siitä kansanedustaja Juha Mäkisen kommentista että lapsettomia naisia pitäisi rangaista? Entä miehiä tai tahattomasti lapsettomia?

Enkä kyllä tiedä vanhuksia joiden lapset niitä hoitais. Joten samassa veneessä ollaan kaikki

Vierailija
15/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, vuodeosastolla töissä ollessani oon usealti todennut et ei se lapsien olemassaolo tosiaankaan takaa sitä, että kukaan koskaan kävis katsomassa, hoitamisesta puhumattakaan.

Vierailija
16/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa, että "hoitaminen" ei tässä nyt tarkoita mitään saattohoitoa vaan ihan arkisia asioita joissa voi tarvita apua. Ap.

Vierailija
17/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulevat varmaankin että muiden lapset heidät hoitaa.Tosin niin myös käykin niin kauan kun heillä täppiä riittää.Hoito voi varmaan vain olla huonoa kun kukaan läheinen ei sitä seuraa.

Vierailija
18/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin pisteeseen saakka ap ajatteli hoitaa omat vanhempansa?

Kun kummasti niille vanhuksille tarvittaessa hankitaan sopimus kotihoitoon, tai laitospaikka. Lasten omahoitajuus on varsin harvinaista.

Se ei ole hoitamista, että käy kerran kuussa tai harvemmin katsomassa ja kahvittelemassa.

Vierailija
19/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne lapset hoitaisivat, kun heidän on käytävä töissä?

Olen monesti käynyt omia vanhempiani auttamassa kun olen päässyt töistä. Ihan vaikka auttamassa tietokoneen kanssa.

Vierailija
20/240 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan enkä haluakaan. Toivottavasti lähden saappaat jalassa ja jos en, niin sitten matka maahan jossa saa eutanasian. En todellakaan jää mihinkään laitokseen tai hoitoon mahdollisten vaippojen ja lääkkeiden kanssa hourailemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän