Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Vierailija kirjoitti:
Todella monesta jutusta, vaikka elämäni ei todellakaan ole täydellistä. Hyvistä kavereista. Terveistä jaloista.
Tuskin kenellekään täydellistä elämää ole, mutta silti voi kokea kaiken täytenä. Olla tyytyväinen elämäänsä ja useimmiten jopa onnellinen. Keskeneräisiä ollaan myös, ketä enemmän ja ketä vähemmän. Silti epätäydellisen täydellisiä. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että mulla menee ihan ok. Olen terve, on työpaikka, on rahaa, on ystäviä. kaikkea mitä tarvitsen. Nytkin saan hyvillä mielin olla yksin kotona ja löhötä sohvalla punaviiniä siemaillen ja tehdä mitä ikinä haluan! Loving my life!
Ihana kuulla, että olet tyytyväinen elämääsi ja osaat nauttia siitä, mitä on. Kaikkea hyvää sinulle myös jatkossa!💜
Bidenin voitosta USA:ssa.
Ja siitä, että Trump menettää pian erikoisasemansa Twitterissä, hihihi!
https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-11-05/trump-s-special-trea…;
Kaverit kylässä, syötiin sushia ja oli mukavaa tavata. Joo kyllä, turvavälein.
Olen iloinen siitä, että saa asua Suomessa juuri nyt, haistella raitista ulkoilmaa, ihailla kaunista luontoa ja kulkea metsässä, vaikka korona jyllää ja maailmalla vahvoja rajoituksia.
Onnistuneesta kakusta, jonka leivoin (tuli mehukasta) 😋
Ja ystävistäni, jotka ovat ihania ja kannustavia. Äidistäni, joka soitti.
Ja kauniista aurinkoisista ja kuulaista säistä, joita on tänä vuonna suotu. Sekä merestä, jonka katselu aina rauhoittaa.
Niin ja siitä, että on lauantai! Viikon lempipäivä 😊
Ps. Ihana ketju!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä että Biden voitti, eikä Trump. Nyt maapallolla ehkä on taas vähän enemmän toivoa selviytyä.
Niin, tuohon en nyt sano muuta kuin molemmat ovat mitä ovat. Mukava silti kuulla, että sinä koet noin. Minä toivoisin ajatuksineni olevani väärässä. Aika näyttää, mitä tuleman pitää. Positiivisia näkymiä sinulle ja tälle planeetalle.🙂
Siksi käytinkin sanaa ehkä. En Bidenin politiikkaa tunne (enkä jaksa ottaa selvää), mutta lähes kuka tahansa on parempi vaihtoehto kuin Trump. Kiitos, samoin sinne.
Siitä, että sain nukkua niin pitkään kuin halusin.
Omasta pesukoneesta.
El Camino-dvd:stä
Vierailija kirjoitti:
Parisuh kirjoitti:
Ahdistus hellitti .. nyt on taas kaikki hyvin !
Ei ole kauaa. Tulee takaisin entistä voimakkaampana!
Mee roskiin.
Siitä, että mielenvikainen öykkäri saadaan vihdoin pois USA:n johdosta.
Trumpin tappiosta olen iloinen - EUn ja Suomen kannalta hyvä juttu
Ulkona paistaa aurinko kirkkaalta taivaalta ☀️, ollut viikolla niin harmaata ☁️
Olen iloinen Bidenin voitosta. Aurinko saa hymyilemään.
Minullekin tuli hyvä olo Bidenin voitosta, sellainen olo että nyt kääntyi joku sivu ja kaikki alkaa mennä nyt parempaan suuntaan.
Asioista, joita en sanoisi ääneen, ei tarvitse muistaa muita isiä kuin omaani, lasten isästä olen eronnut ja appi on kuollut. Lisäksi lähden illaksi töihin, ei tarvitse mennä iltapäiväksi kuuntelemaan sisarusten lasten kiljuntaa isän luokse. Isääni näen päivittäin ja aamulla soitin.
Ihanan rauhallinen isänpäivän aamu.
Ihana puoliso, lapset ja lastenlapset. Äiti ja sisarukset. Hyvät ystävät ja naapurit. Suomi, puhdas ilma, vapaus, demokratia.
Näin puolen vuoden tauon jälkeen lapsenlapsiani ja lastani skypessä. Onnittelivat ja juttelivat. Ikävä on, kun asutaan niin kaukana. Mutta he ovat siellä jossakin ja siitä olen kiitollinen.
Enkeli20 kirjoitti:
Vaalipetos
Tämä on täysin selvä juttu. Trumpilla oli miljoonien äänten etumatka. Vaalilaskenta lopetettiin kesken 3 tunniksi ja tämän jälkeen alueelliset postiäänet tuli rekoilla ja yhtään äänestyslappua ei republikaanien vaalivalvojat nähneet. Tämän selkeästi vaalilain vastaista. Veikkaan Bidenin häviävän oikeudessa. Muut kylläkin joutuvat oikeuteen. NIINISTÖ JURISTINA TIETÄÄ, että oikeudesta tulee aikanaan päätös. Niinistö luotti CNN uutiseen jossa CNN julisti Bidenin pressaksi. Niinistön moraali on tasolla Biden, Clintonit ja Bushit. Lisäksi Niinistö kuuluu pankkiporukoihin. Herätkää lampaat todellisuuteen ja tutkikaa asioita ja massamedia lue eliitin sensuuri ja propaganda media kiinni.
Voisitko ystävällisesti siirtyä muualle levittämään myrkkyäsi, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen että mies löysi uuden upean, seksikkään tuoksun ja olen päässyt tuoksuttelemaan sitä koko illan!
Olen iloinen, että mies löysi uuden upean seksikkään naisen ja pääsin hänestä eroon.
Siitä, että mulla menee ihan ok. Olen terve, on työpaikka, on rahaa, on ystäviä. kaikkea mitä tarvitsen. Nytkin saan hyvillä mielin olla yksin kotona ja löhötä sohvalla punaviiniä siemaillen ja tehdä mitä ikinä haluan! Loving my life!