Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä olette iloisia just nyt?

Vierailija
06.11.2020 |

Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.

Kommentit (449)

Vierailija
101/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauva palstasta.

Keskustelupalstat ovat. Usein.🙂

Vierailija
102/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain pimperoa!

No, mutta sehän on myös yksi hyvä ilon aihetta, siinä missä muutkin. Kaikki ei saa, vaikka haluaisi.🙂👌

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen armosta

Tämä on kaikista tärkein, vaikka elämä olisi miten hyvää muutoinkin. Tää on perusta.

Vierailija
104/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöydällä valtava kimppu ruusuja kaikissa pinkin ja punaisen sävyissä, koko huone tuoksuu. Ostin itelleni synttärilahjaksi.

Onneksi olkoon!

Olen tänään iloinnut kauniista päivästä, lasteni seurasta, siitä että on vapaapäivä, siitä että huomenna on tiedossa mukava tapahtuma, neilikat ovat säilyneet hyvinä jo pari viikkoa, saunaillasta sekä siitä että elämässä tuntuu jälleen olevan vaihtoehtoja monella tapaa.

Vierailija
105/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöydällä valtava kimppu ruusuja kaikissa pinkin ja punaisen sävyissä, koko huone tuoksuu. Ostin itelleni synttärilahjaksi.

Onneksi olkoon!

Olen tänään iloinnut kauniista päivästä, lasteni seurasta, siitä että on vapaapäivä, siitä että huomenna on tiedossa mukava tapahtuma, neilikat ovat säilyneet hyvinä jo pari viikkoa, saunaillasta sekä siitä että elämässä tuntuu jälleen olevan vaihtoehtoja monella tapaa.

Hyvästä olosta lihaksissa ja mielessä: miehen ja koirien kanssa päivä taimikon harvennuksessa, isot rangat kauniisti kasassa, mahassa hyvää hirvenlihakeittoa ja kohta sauna lämpimäksi. Nautitaan viimeisistä lämpimistä mökillä, seuraavat viikonloput vietetään kaupungissa.

Vierailija
106/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivelrikkolääke alkaa tehota ja pääsen jo vähän kävelemään sisätiloissa.

Tälle ihan mahottoman iso peukku, toivottavasti vaivasi helpottaa niin, että pääset uloskin kävelylle, aikanaan. Tsemppiä!

Vierailija
107/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Keittiöstä kuuluu lasten iloinen pulina.

Lapset.💜

Ja sitten jos tuuri käy, niin lapsenlapset, minulla kävi tuuri 63-vuotiaana vasta, mutta tämä onkin sitten sitä ihanampaa. 2 v tyttö ja reilu 5 kk poika, ja voi että ne on ihania.

Vierailija
108/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesuksen armosta

Tämä on kaikista tärkein, vaikka elämä olisi miten hyvää muutoinkin. Tää on perusta.

Minä pidän vuorisaarnaa perustana ja elämän ohjenuorana. Siis kymmentä käskyä.

Vierailija
109/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että työn alla oleva kuolinpesän selvitys alkaa olla voiton puolella. Pää meinaa räjähtää tämän hitauden kanssa. Kun mikään ei etene viranomaisten kanssa. Olen tätäkin kirjoittaessa kännissä.

Vantaaltakin tilattu virkatodistus kuusi viikkoa sitten. Ei näy, ei kuulu. Puhelimella pääsee läpi ehkä kerran viikossa tiedustelemaan, kun on kuunnellut tunnin Stingiä. Koronauutisia seuratessa ajattelen nykyään ensimmäiseksi, että minkälaista on hoitaa kuolinpesän selvitystä lockdownin olosuhteissa?

Juosta virastoissa, pankeissa, kutsua koolle osakkaat, leski...

Jokainen kuollut vaatii kuukausia kestävän kuolinpesän selvityksen. Helvetillisen paperirallin.

Vierailija
110/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Keittiöstä kuuluu lasten iloinen pulina.

Lapset.💜

Ja sitten jos tuuri käy, niin lapsenlapset, minulla kävi tuuri 63-vuotiaana vasta, mutta tämä onkin sitten sitä ihanampaa. 2 v tyttö ja reilu 5 kk poika, ja voi että ne on ihania.

Lapset on lahjoja ja valitettavasti kaikille ei suoda, minullekaan. Iloitsen silti täysillä, kun joillekuille tämä onni suodaan. Ihana kuulla, että olet isoäiti/isoisä.💜

Vierailija
111/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon!

💜

Vierailija
112/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että Biden voitti, eikä Trump. Nyt maapallolla ehkä on taas vähän enemmän toivoa selviytyä.

Vierailija
113/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Hyvästä olosta lihaksissa ja mielessä: miehen ja koirien kanssa päivä taimikon harvennuksessa, isot rangat kauniisti kasassa, mahassa hyvää hirvenlihakeittoa ja kohta sauna lämpimäksi. Nautitaan viimeisistä lämpimistä mökillä, seuraavat viikonloput vietetään kaupungissa.

Ihmeen pitkään ollut kauniit, lämpimät säät. Tämä vuosi on ollut kaikin puolin poikkeuksellinen.

Vierailija
114/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että työn alla oleva kuolinpesän selvitys alkaa olla voiton puolella. Pää meinaa räjähtää tämän hitauden kanssa. Kun mikään ei etene viranomaisten kanssa. Olen tätäkin kirjoittaessa kännissä.

Vantaaltakin tilattu virkatodistus kuusi viikkoa sitten. Ei näy, ei kuulu. Puhelimella pääsee läpi ehkä kerran viikossa tiedustelemaan, kun on kuunnellut tunnin Stingiä. Koronauutisia seuratessa ajattelen nykyään ensimmäiseksi, että minkälaista on hoitaa kuolinpesän selvitystä lockdownin olosuhteissa?

Juosta virastoissa, pankeissa, kutsua koolle osakkaat, leski...

Jokainen kuollut vaatii kuukausia kestävän kuolinpesän selvityksen. Helvetillisen paperirallin.

Voi, kun voisi auttaa muutenkin kuin kommentoimalla. Virtuaalihalaus ja hirveän paljon voimia ja jaksamista sinne. 💜

Vierailija
116/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että Biden voitti, eikä Trump. Nyt maapallolla ehkä on taas vähän enemmän toivoa selviytyä.

Niin, tuohon en nyt sano muuta kuin molemmat ovat mitä ovat. Mukava silti kuulla, että sinä koet noin. Minä toivoisin ajatuksineni olevani väärässä. Aika näyttää, mitä tuleman pitää. Positiivisia näkymiä sinulle ja tälle planeetalle.🙂

Vierailija
117/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
118/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että sain taas ihan mielettömän hyvän sienisaaliin. Ja vietin monta hyvää tuntia metsässä ❤️

Vierailija
119/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella monesta jutusta, vaikka elämäni ei todellakaan ole täydellistä. Hyvistä kavereista. Terveistä jaloista.

Vierailija
120/449 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä että sain taas ihan mielettömän hyvän sienisaaliin. Ja vietin monta hyvää tuntia metsässä ❤️

Mikäs sen hienompaa kuin samoilu metsässä ja samalla vielä pakkanen nauraa (?), kun kotiin pääsee. Suppilovahveroitako poimit vai vieläkö löytyy muutakin?