Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Koti siivottu, aurinko paistaa ja on vapaapäivä :) Erityistä iloa tuottaa myös sinkkuus raskaan parisuhteen jälkeen. Ihaninta on saada nukkua rauhassa ja hiljaisuudessa - terkkuja vaan ex:lle joka kuorsaa kuin tiejyrä..
Puhtaasta ilmasta pöpelikössä, kaukana työpaikastani ja maskeista ja koronasta. Olen myös tehnyt päätöksen alanvaihdosta, ja se on antanut voimia ja toivoa elämään. Minulla on vain tämä yksi elämä, raha ei tuo onnea ja aion jättää varmasti työllistävän, mutta hiljaa ihmisen loppuun kuluttavan hoitoalan taakseni. :)
Mä olen iloinnut koko tämän syksyn siitä, että teini-ikäisten lasteni asiat sujuvat hyvin ja heillä tuntuu olevan asiat mallillaan! Kevät koetteli uskoa, kun etäkouluiltiin ja näytti sille, että kaikki harrastukset jäävät eikä toisen lapsen opiskelupaikasta saatu varmuutta. Vaan niinpä kumpikin nyt opiskelee ja harrastaa liikuntaa tahoillaan, ja voivat henkisesti & fyysisesti hyvin! Jaksan iloita tästä joka päivä!
Iloitsen leppoisan rauhallisesta aurinkoisesta sunnuntaista. 🤗
Vanhempani ajoivat tänään peurakolarin. Olen iloinen ja onnellinen, että ovat kumpikin kunnossa ja myös perheemme koira, joka oli sekin mukana.
Tuttavan runsaan puoleisesta omasta ajasta. ☺️
Kävin juuri katsomassa miniäni instaa, siellä oli ihana kuva nukkuvasta kaksivuotiaasta pojantyttärestäni ja pieni pätkä, jossa poikani hoivaa kohta 6 kk ikäistä poikaansa, poika hymyilee isälleen ihanasti. Mummun rakkaat ovat nuo kaksi ihanaa lasta!
Vierailija kirjoitti:
Tuttavan runsaan puoleisesta omasta ajasta. ☺️
Osaat selvästi kääntää kateuden voimavaraksi. Hienoa!💪😍
Tästä raskaudesta olen sanoinkuvaamattoman onnellinen. <3
Vierailija kirjoitti:
Kaverit kylässä, syötiin sushia ja oli mukavaa tavata. Joo kyllä, turvavälein.
Ystävyydessä on voimaa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen siitä, että saa asua Suomessa juuri nyt, haistella raitista ulkoilmaa, ihailla kaunista luontoa ja kulkea metsässä, vaikka korona jyllää ja maailmalla vahvoja rajoituksia.
Totta. Monissa asioissa on edelleen lottovoitto syntyä ja elää täällä Suomessa. Perusvarovaisuus tietysti tervettä, kuitenkin täällä on mahdollisuus vapaasti liikkua mm. mitä monessa muussa paikassa ei ole. Ehkä monella tämän myötä avautuneet silmät, miten kaunista ympärillämme on, miten puhdasta luontoa, etc. Jospa osaisimme tätä kaikkea arvostaa nyt enemmän. 💜
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään punatulkun.
Syksyllä on ihanaa kun alkaa taas näkyä punatulkkuja! Tulee ihan joulufiilis!
Vierailija kirjoitti:
Onnistuneesta kakusta, jonka leivoin (tuli mehukasta) 😋
Ja ystävistäni, jotka ovat ihania ja kannustavia. Äidistäni, joka soitti.
Ja kauniista aurinkoisista ja kuulaista säistä, joita on tänä vuonna suotu. Sekä merestä, jonka katselu aina rauhoittaa.Niin ja siitä, että on lauantai! Viikon lempipäivä 😊
Ps. Ihana ketju!
Sinulla on paljon ilon ja kiitoksen aihetta. Ja kiitos, minusta on välillä hyvä keskittyä positiivisiin ja iloisiin asioihinkin. Niihin, mitkä ovat juuri nyt hyvin ja mistä voisi löytää kiitollisuuden aihetta. Elämä on kuitenkin tässä ja nyt. Olenkin miettinyt, että tämä aika, mitä nyt elämme, on niin perin kummallistakin, mutta se voi olla myös sysäys johonkin paljon parempaan. Kenties.🙂
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että sain nukkua niin pitkään kuin halusin.
Omasta pesukoneesta.
El Camino-dvd:stä
Oi, niin parhautta, kun ei ole kiire minnekään. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Enkeli20 kirjoitti:
Vaalipetos
Tämä on täysin selvä juttu. Trumpilla oli miljoonien äänten etumatka. Vaalilaskenta lopetettiin kesken 3 tunniksi ja tämän jälkeen alueelliset postiäänet tuli rekoilla ja yhtään äänestyslappua ei republikaanien vaalivalvojat nähneet. Tämän selkeästi vaalilain vastaista. Veikkaan Bidenin häviävän oikeudessa. Muut kylläkin joutuvat oikeuteen. NIINISTÖ JURISTINA TIETÄÄ, että oikeudesta tulee aikanaan päätös. Niinistö luotti CNN uutiseen jossa CNN julisti Bidenin pressaksi. Niinistön moraali on tasolla Biden, Clintonit ja Bushit. Lisäksi Niinistö kuuluu pankkiporukoihin. Herätkää lampaat todellisuuteen ja tutkikaa asioita ja massamedia lue eliitin sensuuri ja propaganda media kiinni.
Voisitko ystävällisesti siirtyä muualle levittämään myrkkyäsi, kiitos!
Ikävä, että tulit ketjuun tuomaan epäsopua. Onko meidän tehtävä yrittää lähettää ketjusta pois toisia ihmisiä? Tämänhän piti olla ilosta kertova ketju. Minulle tuottavat iloa lapset jotka osaavat kuunnella eriäviäkin mielipiteitä. Näin isänpäivänä tulee myös mieleeni edesmennyt kultainen isäni joka osasi keskustelun taidon.Niinkuin myös rakas äitini. Suurta iloa tuottaa heidän sekä kuolleen veljeni muisteleminen.
Siitä, että kun olin tänään ulkona kävelyllä, sain otettua monta mielestäni onnistunutta valokuvaa.
Meillä mies Trumpin puolella ja minä Bidenin. Noh jouduin myöntämään, että nyt juttu haisee. CNN julkisti Bidenin voittajaksi, vaikka asia liittovaltion tuomioistuimessa. Olemme molemmat juristeja. On selvää, että Pressamme ymmärtää juristina, ettei vaalivoittajaa julista media vaan kansan äänet. Nyt äänet tarkistetaan, sillä missään osavaltiossa ei voi äänestysprosentti olla yli 100 %. Odotellaan siis oikeuden päätöstä, mutta kyllä asiassa on jotain vialla....