Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Enkeli20 kirjoitti:
Vaalipetos
Tämä on täysin selvä juttu. Trumpilla oli miljoonien äänten etumatka. Vaalilaskenta lopetettiin kesken 3 tunniksi ja tämän jälkeen alueelliset postiäänet tuli rekoilla ja yhtään äänestyslappua ei republikaanien vaalivalvojat nähneet. Tämän selkeästi vaalilain vastaista. Veikkaan Bidenin häviävän oikeudessa. Muut kylläkin joutuvat oikeuteen. NIINISTÖ JURISTINA TIETÄÄ, että oikeudesta tulee aikanaan päätös. Niinistö luotti CNN uutiseen jossa CNN julisti Bidenin pressaksi. Niinistön moraali on tasolla Biden, Clintonit ja Bushit. Lisäksi Niinistö kuuluu pankkiporukoihin. Herätkää lampaat todellisuuteen ja tutkikaa asioita ja massamedia lue eliitin sensuuri ja propaganda media kiinni.
Niin, ymmärrän huolesi. Joskus on kuitenkin hyväksi keskittyä pahuuden ja negatiivisuuden sijaan myös vähän iloisempiin juttuihin ja asioihin, joihin oikeasti voimme vaikuttaa. Silti se ei tarkoita sitä, että suljemme silmät siltä pahuudelta. On hyvä keskittyä omaan elämään, siihen hyvään, mitä siinä on ja rakkaisiin, läheisiin ihmisiin ja kanssakulkijoihin. Ja omilla, pienillä ja jokapäiväisillä valinnoilla, voimme olla tukematta sitä yhteiskunnan "syöpää", joka on jokaisen kohdalla omanlaisensa. Tehdä moraalisia ja eettisiä valintoja omien arvojemme ja resurssiemme pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Ihana puoliso, lapset ja lastenlapset. Äiti ja sisarukset. Hyvät ystävät ja naapurit. Suomi, puhdas ilma, vapaus, demokratia.
💜
Vierailija kirjoitti:
Näin puolen vuoden tauon jälkeen lapsenlapsiani ja lastani skypessä. Onnittelivat ja juttelivat. Ikävä on, kun asutaan niin kaukana. Mutta he ovat siellä jossakin ja siitä olen kiitollinen.
Voi, jälleennäkemisen toivossa, mutta onneksi on kuitenkin puhelin ja skype myös.🙂🧡
... Että pääsin Espanjasta kotiin kun täällä saa vapaasti mennä ulos kävelemään. Iloitsen Suomesta!
Vierailija kirjoitti:
Koti siivottu, aurinko paistaa ja on vapaapäivä :) Erityistä iloa tuottaa myös sinkkuus raskaan parisuhteen jälkeen. Ihaninta on saada nukkua rauhassa ja hiljaisuudessa - terkkuja vaan ex:lle joka kuorsaa kuin tiejyrä..
Olen pahoillani parisuhteesi kariutumisesta. Aina kuitenkin joku ovi aukeaa, kun toinen sulkeutuu. Voit ajatella nyt itseäsi, tehdä kaikkea, mikä juuri sinusta tuntuu hyvälle ja oikealle. Sinkkuus.💜
Vierailija kirjoitti:
Puhtaasta ilmasta pöpelikössä, kaukana työpaikastani ja maskeista ja koronasta. Olen myös tehnyt päätöksen alanvaihdosta, ja se on antanut voimia ja toivoa elämään. Minulla on vain tämä yksi elämä, raha ei tuo onnea ja aion jättää varmasti työllistävän, mutta hiljaa ihmisen loppuun kuluttavan hoitoalan taakseni. :)
Arvokas työ, kuitenkin nykypäivänä todella raskas ja voimia kuluttava. Varmasti sinulle paras päätös. Kaikkea hyvää toivon sinulle elämässäsi!🙂🧡
Vierailija kirjoitti:
Mä olen iloinnut koko tämän syksyn siitä, että teini-ikäisten lasteni asiat sujuvat hyvin ja heillä tuntuu olevan asiat mallillaan! Kevät koetteli uskoa, kun etäkouluiltiin ja näytti sille, että kaikki harrastukset jäävät eikä toisen lapsen opiskelupaikasta saatu varmuutta. Vaan niinpä kumpikin nyt opiskelee ja harrastaa liikuntaa tahoillaan, ja voivat henkisesti & fyysisesti hyvin! Jaksan iloita tästä joka päivä!
Voi, miten kiva kuulla, että asiat mallillaan. Siitä on hyvä jatkaa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani ajoivat tänään peurakolarin. Olen iloinen ja onnellinen, että ovat kumpikin kunnossa ja myös perheemme koira, joka oli sekin mukana.
Onneksi kaikki hyvin ja vanhempasi ja koira selvisivät kolarista. Ei ollut vielä heidän aikansa ja siinä iso kiitoksen aihe.💜
Vierailija kirjoitti:
Kävin juuri katsomassa miniäni instaa, siellä oli ihana kuva nukkuvasta kaksivuotiaasta pojantyttärestäni ja pieni pätkä, jossa poikani hoivaa kohta 6 kk ikäistä poikaansa, poika hymyilee isälleen ihanasti. Mummun rakkaat ovat nuo kaksi ihanaa lasta!
Lapsenlapset.❤
Siitä miten niin paljon parempia kaikki ovat kuin minä
2 viikon tauon jälkeen oli hyvää seksiä vaimon kanssa.
Nyt kiva käydä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Sain perjantaina postissa uudet silkkimaskit (tilasin torstaina iltapäivällä!), ja eilen pääsin jo käyttämään työpaikan illalliskutsuilla. Sen lisäksi että ovat mukavat käyttää, huomasi että moni kiinnitti huomiota ja kehui miten tyylikkäät ja sopivat asusteisiin. En olisi osannut kuvitella että tuollaisella yksityiskohdalla noin suuri merkitys, mutta tuli niin hyvä olo ja mieli kun sai kehuja. En voisi kuvitella enää että minnekään lähtisin jokin valkoinen paperimaski naaman peittona, kun on tyylikkäitäkin vaihtoehtoja tarjolla.
https://maskiset.net/fi/tuote/tyylikas-laadukas-100-silkki-kasvomaski/
Kunhan muistaa, että kunnon suoja on silti prioriteeteista loppuviimeksi tärkeämpi kuin se, miltä maskit näyttävät.🙂 Kiva kuitenkin, että teit onnistuneen ostoksen ja se tuotti sinulle iloa.
Vierailija kirjoitti:
Ettei tänään pieretä.
Suolistossa siis toimii niinkuin pitääkin. Hienoa!👍
Vierailija kirjoitti:
Tästä raskaudesta olen sanoinkuvaamattoman onnellinen. <3
Oi, tuhannesti onnea ja virtuaalihali! Ihanaa odotusaikaa sinulle ja voi hyvin!💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään punatulkun.
Syksyllä on ihanaa kun alkaa taas näkyä punatulkkuja! Tulee ihan joulufiilis!
Joo, punamulkut on ihania!
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että kun olin tänään ulkona kävelyllä, sain otettua monta mielestäni onnistunutta valokuvaa.
Valokuvaus on mahtava harrastus ja oivallinen väline sanoittaa myös itseään ja tunteitaan näkyväksi. Tärkeintä on, että itse pidät kuviasi onnistuneina. Kuvissa on voimaa.🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään punatulkun.
Syksyllä on ihanaa kun alkaa taas näkyä punatulkkuja! Tulee ihan joulufiilis!
Joo, punamulkut on ihania!
Eiiii... Mistä toi m-kirjain tuohon lipsahti... 😂
Vierailija kirjoitti:
... Että pääsin Espanjasta kotiin kun täällä saa vapaasti mennä ulos kävelemään. Iloitsen Suomesta!
Joskus pitää mennä kauas, että näkee lähelle. 💛
Iloitsen Bidenin voitosta. Toivon, että rauha palaa Amerikkaan. Siellä asuva sisareni pelkää jatkuvia mellakoita ja välittää Trumpin lietsovan vihaa puolueiden kannattajien välillä. Sisareni on asunut siellä vuodesta -79 eli on kokenut monen presidentin ajan eli on mihin verrata. Trumpin aika on ollut pahin.
Mukavaa työpäivää sinulle!🙂