Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Kolme lukematonta kirjaston kirjaa odottaa yöpöydällä! Tänä vuonna ilmestyneitä! Voi onnea.
Siitä että aurinko paistaa täällä.
Ja siitä, että teen tänään täytettyjä paprikoita pitkästä aikaa. Tähän tuo lisäiloa se, että siivosin ja tiskasin eilen, joten ei tarvitse tiskata ennen ruoanlaittoa.
Nukuin hyvin.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tehokkaasta päivästä, oli kerrankin aurinkoista/kuivaa vapaapäivänä niin oli mukava saada puuhommat loppuun ja kasvimaa/huone laitettua talviteloille. Huomenna jos paistaa/ei sada, silppuan loput risukasat ja kuormaan uudet sorat tielle. Ihana tehdä hikihommia ilman maskia!
Ostin myös tuoksukynttilän ja sisällä tuoksuu nyt ihan joulukuuselta ja pipareilta, kiva lisä kun kohta meinaan mussuttaa juustoja ja kerätä päivällä poltetut kalorit takas.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihana puoliso ja yhteistä elämää takana jo vajaa 20 vuotta. Just illalla puhuttiin että ilman 10 vuotta sitten tapahtunutta isoa kriisiä emme ehkä olisi enää yhdessä. Kun siitä selvittiin, suhteemme sai vakaamman pohjan. On suuri onni, että on löytänyt pulison, johon voi luottaa ja joka ymmärtää.
Toisinaan kriisit voivatkin kääntää suunnan suhteessa parempaan, mitä aiemmin. Vasta silloin se voi avata kummassakin jotain uutta, mikä pyrkinyt kyllä ulos, mutta ollut enemmän ja vähemmän tiedostamatonta. Silloin vasta monelle tulee toinen näkyväksi. Hienoa, että teiltä löytynyt riittävän paljon kypsyyttä saada homma toimimaan.🙂
Assburger kirjoitti:
Keittiöstä kuuluu lasten iloinen pulina.
Lapset.💜
Vierailija kirjoitti:
Upea kaunis lauantaiaamu!
Todellakin on. 💜
Vierailija kirjoitti:
Hyvin nukuttu yö ja pirteä olo. Aamuaurinko sinisellä taivaalla. Ei ole mitään sovittua ohjelmaa ja voin tehdä aivan mitä mieli tekee. Todennäköisesti kirjastossa käynti, puistokävely, hyvät kahvit jossain viihtyisässä kahvilassa. Iloinen siitä, että olen terve. Mukavaa ja iloista päivää kaikille!
Kuulostaa kivalle suunnitelmalle. Iloa päivääsi!🙂
Yks ukko vaan kirjoitti:
Sain juuri vaihdettua talvirenkaat autoon ja päivää jää jäljelle viikonlopun viettoon.
Hyvä, kun sait vaihdettua. Liukasta kenties jo paikka paikoin, ainakin tulossa. Rauhaisaa loppuviikkoa sinulle!🙂
Vierailija kirjoitti:
Nivelrikkolääke alkaa tehota ja pääsen jo vähän kävelemään sisätiloissa.
Kiva kuulla, että näin. Iloa ja voimaa sinulle loppuviikkoon!🙂
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen
Lapsistani👩👧👦
Parisuhteestani💕
Että olen suomalainen ja on turvallista elää omassa kodissa 🇫🇮🏠
Uskostani✝️
Monta ilon ja kiitollisuuden aihetta. Kaikkea hyvää elämässäsi eteenpäin!🙂
Vierailija kirjoitti:
Kolme lukematonta kirjaston kirjaa odottaa yöpöydällä! Tänä vuonna ilmestyneitä! Voi onnea.
Lukeminen kannattaa aina. Lukuiloa!🙂🧡
Vierailija kirjoitti:
Miehestäni ja lapsestani 🥰
💜
Faith kirjoitti:
Siitä että aurinko paistaa täällä.
Ja siitä, että teen tänään täytettyjä paprikoita pitkästä aikaa. Tähän tuo lisäiloa se, että siivosin ja tiskasin eilen, joten ei tarvitse tiskata ennen ruoanlaittoa.
Nukuin hyvin.
Mitä voit tehdä tänään, älä jätä sitä huomiseksi. Hyvä periaate. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Tehokkaasta päivästä, oli kerrankin aurinkoista/kuivaa vapaapäivänä niin oli mukava saada puuhommat loppuun ja kasvimaa/huone laitettua talviteloille. Huomenna jos paistaa/ei sada, silppuan loput risukasat ja kuormaan uudet sorat tielle. Ihana tehdä hikihommia ilman maskia!
Ostin myös tuoksukynttilän ja sisällä tuoksuu nyt ihan joulukuuselta ja pipareilta, kiva lisä kun kohta meinaan mussuttaa juustoja ja kerätä päivällä poltetut kalorit takas.
Hyötyliikunta on kyllä ihan parasta.❤ Aiot siis vielä herkutella.👌
Vierailija kirjoitti:
Kun asun Suomessa juuri nyt 😌
Samoin ajatuksin.🙂
Olen iloinen
Lapsistani👩👧👦
Parisuhteestani💕
Että olen suomalainen ja on turvallista elää omassa kodissa 🇫🇮🏠
Uskostani✝️