Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Vierailija kirjoitti:
Kun iltavuoro loppui juuri äsken.
Toivon, että sait sen päätteeksi makeat ja voimaannuttavat unet. Kivaa lauantaita sinulle!🙂
Hyvin nukuttu yö ja pirteä olo. Aamuaurinko sinisellä taivaalla. Ei ole mitään sovittua ohjelmaa ja voin tehdä aivan mitä mieli tekee. Todennäköisesti kirjastossa käynti, puistokävely, hyvät kahvit jossain viihtyisässä kahvilassa. Iloinen siitä, että olen terve. Mukavaa ja iloista päivää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Tein joulusiivouksen ja kotona oli vielä ruokaa jäljellä :)
Oletkin ajoissa liikkeellä. Hienoa! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Teini tuli ajoissa kotiin ja ei ollut
humalassa. Halasi ja toivotti hyvää yötä.
Olette molemmat onnekkaita. Huolehtiva, välittävä ja rakastava äiti. Lapsi, joka ottaa sen kaiken vastaan ja antaa vastarakkautta. 🙂💜
Vierailija kirjoitti:
Että vieressä on mies, joka rakastaa minua hyvin paljon, ja jota minä rakastan vähintään yhtä paljon. Olen iloinen, että olen saanut viimeiset 18 vuotta jakaa hänen kanssaan. Olen niin kiitollinen, että törmäsin juuri häneen. Pakahdun ihan onnesta, kun katson vähänkin sinnepäin.
Olen iloinen puolestanne. Tekstistäsi välittyy rakkaus, lämpö ja arvostus. Toivottavasti saatte vielä paljon yhteisiä vuosia. 🧡
Vierailija kirjoitti:
Jeesuksen armosta
💜
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oma koti.
Se on jo aika iso ilon aihetta. Suurella osalla maailman väestöstä, kun ei ole. Olet siinä mielessä etuoikeutettu.🙂
Vierailija kirjoitti:
Aviomiehestäni, koirastani, kodistani ja tulevista työmahdollisuuksista. Sekä hyvistä ystävistä ja läheisistä.
Ihanaa, että huomaat, mitä kaikkea sinulla onkaan.🧡
Vierailija kirjoitti:
Elämä on muutenkin onnellista mutta iloitsen siitä että Trump on historiaa. Toivottavasti muuallakin äärioikeisto ja öyhötys vähitellen menettää jalansijaa.
Onni on elämäänsä tyytyväinen ihminen. 💜
Parisuh kirjoitti:
Ahdistus hellitti .. nyt on taas kaikki hyvin !
Hyvä, että olosi on helpottanut. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Muistin kerrankin pyyhkiä pepun ku kävin aamupaskalla..
Olet siis edistynyt. Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin lääkkeen joka puree masennukseen.
Oi, kertoistko enemmän, mun masennukseen ei ole mikään lääke auttanut!
Viina auttoi..
Se on vain hetken helpotus. Jos sinulla mahdollisuutta, aloita vaikkapa pienillä happihyppelyillä ja ota kamera mukaan, missä muodossa onkaan. Kännykkä, pokkari, etc. Tosin tämä vain ehdotus, mutta oikeasti toivon, että sinulla olisi joskus paremmin ja hyvä olla itsesi kanssa.🙂🧡
Jätin pillerit pois miehen tietämättä ja ovuloin. Tänä iltana tulee käymään flaksi!
Vierailija kirjoitti:
Aurinko paistaa.
särkyjä tänään tavallista vähemmän
Puhdas koti
Näitä lukiessa on ihana huomata, miten paljon ilon ja kiitoksen aiheita elämästä löytyy. Voimaa, iloa ja valoa sinulle tähän päivään!🙂🧡
Vierailija kirjoitti:
Ollaan menossa miehen kanssa teatteriin. Esityksen piti olla keväällä, mutta siirtyi tähän päivään. Nyt innolla menossa. Onhan tässä kotona tullut möllötettya koronankin takia, joten tällainen kulttuurimeno tuntuu erityisen hyvältä.
Mukavaa kulttuuri-iltaa teille!🙂
Vierailija kirjoitti:
Huomenna mennään metsäretkelle, makkaranpaistoa ja vaellusta.
Kuulostaa huippuhienolta! Ihanaa päivää teille!🙂
Vierailija kirjoitti:
Nyt on vapaapäivä, ei tarvitse kiirehtiä minnekään. Hyvin nukuttu yö takana. Lämmin peitto yllä, kupissa hyvää kahvia ja hetki omaa aikaa, kun muu perhe nukkuu. Kissa nukkuu jaloissa.
Oon terve ja tänään on aikaa urheilla pitkän kaavan mukaan. Huomenna juhlitaan isääni ja lasteni isänpäivää.
Vapaapäivä, eikä kiirettä minnekään. Oma aika.👍💜
Sain juuri vaihdettua talvirenkaat autoon ja päivää jää jäljelle viikonlopun viettoon.
Nivelrikkolääke alkaa tehota ja pääsen jo vähän kävelemään sisätiloissa.
Upea kaunis lauantaiaamu!