Mistä olette iloisia just nyt?
Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.
Kommentit (449)
Vierailija kirjoitti:
Näin tänään punatulkun.
Huippua! Punatulkkuja ei aina niin kovin paljoa näekään. Joinakin vuosina enemmän kuin yleensä.🙂
Vierailija kirjoitti:
Löysin ehkä viimein sattumalta toimivat hiustenhoitotuotteet kuiville hiuksille ja niitä olen testaillut ( tulin juuri saunasta). Samalla nyt on ollut muutenkin parempi päivä ja en sillä tavalla jaksanut huolehtia mistään. Ulkoilu piristi, kun sinne jaksoi vielä toisenkin kerran lähteä. Auringonlasku oli hieno myös. Iloinen osaa olla aina silloin, kun pystyy olemaan rauhallinen ja hetken näyttää kaikki paremmalta. Eräs viesti palstalla piristi eilen tosi paljon ja sain kehuja (kiitos vielä sinulle tuntematon). Samalla se musiikki on aina iloa tuottava juttu myös . Ehkä tämä tästä taas paranee :)
Löysit monta ilon aihetta tänään ja auringonlasku oli tosiaan huikean hieno. Luonnon keskellä mieli rauhoittuu ja syke laskee ja itsekin koen luonnon keskellä samoilun mielekkäänä. Terapeuttisena. Joka päivä sieltä löytää jotain uutta. Pieniä ja suuria ihmeitä.
Kaikkea hyvää ja kaunista sinulle elämässä eteenpäin! 🙂🧡
Vierailija kirjoitti:
Videopeleistä ja viihteen täydellisistä miehistä, musiikista ja kaljasta.
🙂👍
Mä oon jotenkin uuden äärellä ja oon siitä tosi innoissani. Mussa on joku herännyt sisällä, joku tunne, joka on pitkään nukkunut. Mutta se ei ole herännyt täysin samanlaisena kun kävi nukkumaan, joten siksi uuden äärellä.
Mä koen mun elämän päivä päivältä fantastisemmaksi, jotenkin tosi hyvä olla. Tää elämä on niin upeeta kun pysähtyy ja hengittää. Kun hiljentää sen sisäisen (negatiivisen) kommentoinnin. Kun leikkaa kaikki tätä hetkeä edeltävät tapahtumat ja ajatukset itsestä ja maailmasta pois ja kun leikkaa myös kaikki tulevat kuvitelmat ja on vaan tässä. Ei eilistä, ei huomista, ei mitään taakkaa tai kuvitelmaa siitä kuka olen tai kuka luulen olevani. Tyhjää vaan. Ihan mahtavaa. Kiitos tästä ketjusta ap!!
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkästä aikaa onnellinen (vuosi todella raskasta aikaa). Ja lapsivapaa viikonloppu mun ihanan miehen kanssa, syödään hyvää ruokaa ja möllötetään kotona.
Olet onnesi ansainnut. Kivaa iltaa sinulle!🙂
Vierailija kirjoitti:
Siitä, ku äiti toi savulohta aamulla, sain tehtyy yhe vaikee sudokun, jota tuli tehtyy yli viis tuntii useamman päivän aikana ja ku No Nut November epäonnistu, nii ei tarvii enää kiduttaa itteesä ja Coca-Colasta lasipullossa. :) M25
Wau! Hienoa, että sait tehtyä ja vielä vaikeimman. Mä en ole päässyt oikein koskaan kiinni sudokuihin. Aivot ei vaan taivu niihin.🙂 Ja nam! Savulohi ihan parhautta. Ja verraten terveellistäkin. Kivaa loppuiltaa sulle ja unia, kun aika on.🙂
Pääsin irti vaikeasta ihmissuhteesta. Tänään oli hyvä päivä, koiran kanssa saatiin pitkästä aikaa lenkkeillä kuivalla kelillä, ja sain illalla viettää tunnin rauhassa sohvalla. Nyt on päivän velvollisuudet hoidettu, enää pari pientä juttua ja saan olla paikallani nukkumaanmenoon saakka.
Vierailija kirjoitti:
Löysin lääkkeen joka puree masennukseen.
Sinusta tuleekin varmasti maailman rikkain ihminen. Jatka vain uusien keksintöjen tiellä.🙂🧡
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jotenkin uuden äärellä ja oon siitä tosi innoissani. Mussa on joku herännyt sisällä, joku tunne, joka on pitkään nukkunut. Mutta se ei ole herännyt täysin samanlaisena kun kävi nukkumaan, joten siksi uuden äärellä.
Mä koen mun elämän päivä päivältä fantastisemmaksi, jotenkin tosi hyvä olla. Tää elämä on niin upeeta kun pysähtyy ja hengittää. Kun hiljentää sen sisäisen (negatiivisen) kommentoinnin. Kun leikkaa kaikki tätä hetkeä edeltävät tapahtumat ja ajatukset itsestä ja maailmasta pois ja kun leikkaa myös kaikki tulevat kuvitelmat ja on vaan tässä. Ei eilistä, ei huomista, ei mitään taakkaa tai kuvitelmaa siitä kuka olen tai kuka luulen olevani. Tyhjää vaan. Ihan mahtavaa. Kiitos tästä ketjusta ap!!
Kiitos, kun jaoit ajatuksesi kanssamme. Hienoja ja kypsiä mietteitä. Kaikkea hyvää sinulle ja voi hyvin! 🙂
Vaikka rahaa on vähän on sitä silti enemmän kuin eilen ja aika ihana katto pään päällä. Ja vaikkei töitä ole riittävästi niin minullapa on idea miten työllistän itseni ja kohta elämä ei ole vähän ymmärtävien esimiesten varassa. Tiedän jo, ettei joulukuun palkalla paljon lahjoja ostella, mutta onpahan aikaa järjestää lisätulonlähteitä. Olen iloinen, että olen pakkotilanteessa, pakko on paras muusa. Iloinen siitä, että on maailman ihanimmat lapset ja maailman rakkain mies. Iloinen siitäkin, että on tämä palsta ja että täällä on iloisiakin aiheita.
Mulla oli toissapäivänä viimeinen sytostaattitiputus. Olo on nyt aika kamala, mutta olen iloinen, että nyt ne on ohi.
Vierailija kirjoitti:
Pääsin irti vaikeasta ihmissuhteesta. Tänään oli hyvä päivä, koiran kanssa saatiin pitkästä aikaa lenkkeillä kuivalla kelillä, ja sain illalla viettää tunnin rauhassa sohvalla. Nyt on päivän velvollisuudet hoidettu, enää pari pientä juttua ja saan olla paikallani nukkumaanmenoon saakka.
Olen iloinen puolestasi, että olet voimaantunut riittävästi, saadaksesi itsesi irti jostain, mikä ei ole sinulle hyväksi ja oikeaksi. Kauniita unia ja unikuvia, kun aika on!🙂
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli toissapäivänä viimeinen sytostaattitiputus. Olo on nyt aika kamala, mutta olen iloinen, että nyt ne on ohi.
Minulla oli tuo päivä vuonna 2007. Muistan vieläkin tunteen. Hyviä vointeja ❤️
Vierailija kirjoitti:
Kun aurinko paistoi tänään :) Ja alkava uusi parisuhde
Voi sitä aikaa, kun tapaa uuden, merkityksellisen ihmisen! Perhosia vatsanpohjassa ja pää pilvissä kiitäen. Rakastuminen on ihanaa ja vielä ihanampaa, kun se syvenee rakkaudeksi. Toivon sinulle onnea suhteessasi!🙂
Teini tuli ajoissa kotiin ja ei ollut humalassa. Halasi ja toivotti hyvää yötä.
Että vieressä on mies, joka rakastaa minua hyvin paljon, ja jota minä rakastan vähintään yhtä paljon. Olen iloinen, että olen saanut viimeiset 18 vuotta jakaa hänen kanssaan. Olen niin kiitollinen, että törmäsin juuri häneen. Pakahdun ihan onnesta, kun katson vähänkin sinnepäin.
Huh, kiva, että ehdit.👍