Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olette iloisia just nyt?

Vierailija
06.11.2020 |

Mä oon mun ihan ekoista "mummokalsareista". Tai - mallit rullaantuvat ikävästi jo alas (senverran tullut lisäkiloja, vaikka vielä ihan normaalipainoinen pituuteen nähden), mutta nämä uudet istuvat päälle mukavasti.

Kommentit (449)

Vierailija
341/449 |
12.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Alangon synttärikeikasta Tavastialla/Yle areenassa :)

Vierailija
342/449 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iho-ongelmani on monen vuoden oireilun jälkeen alkanut parantua kun jätin viljat pois kuukausi sitten:)

Siirryit gluteenittomiin? Mitä kuituja nautit nyt niiden tilalla?

Hienoa, että olet saanut avun ongelmaasi.🙂👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/449 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, kun saatiin säästettyä, ja ostettua lapsille näiden toivelahjat jouluksi. :) Joojoo kulutus kaupallisuus blaablaa, mutta meidän perheelle joulu on aina ollut vuoden suurin juhla!

Vierailija
344/449 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehokas päivä.  Nyt on purjevene  nostettu tuohon pihalle. Ollaan valmiina talveen yksi asia kerrallan. Toivottavasti on yhtä leutokuin viime talvi.

Minä taas toivon kunnon talvea ja ihan siksikin, kun läheinen, iso järvi peittyi suurelta osalta jo aikaisessa vaiheessa kesää sinilevään, juurikin viime talven vuoksi, kun jääpeitettä ei tullut ollenkaan. Ja pidän hiihtämisestä ja luistelemisesta.🙂

Vierailija
345/449 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä kun  pystyn tuntemaan sääliä kammottavakäytöksistä ihmistä kohtaan, ja pyrin antamaan hänelle anteeksi, vaikka hän on aiheuttanut paljon pahaa ja vaikeuksia.

Ihan oikeasti, tämä ei ole mitään teeskentelyä.

Anteeksi antaminen helpottaa tietysti omaa oloa, kaikkea ei kuitenkaan tarvitse sietää ja on hyvä asettaa rajat huonolle käytökselle. 💜

Vierailija
346/449 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain siivottua kotia tänään illalla aika paljon. Huomiseksi jäi vain vähän. Inhoan siivoamista ja siirrän sitä aina niin pitkään kuin mahdollista. Kun lopulta saan jonkun homman tehtyä, niin olo on tosi helpottunut. On ihanaa olla siistissä kodissa.

Toden totta. Aloittaminen on usein vaikeinta, vaikka lopulta olo tuntuukin tosi kivalta, kun saanut näkyvää aikaan. Minä olen aina siivouksen jälkeen palkinnut itseni kukilla. 🙂

Vierailija
347/449 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tervehtynyt.

💚

Vierailija
348/449 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ismo Alangon synttärikeikasta Tavastialla/Yle areenassa :)

Olen joskus vähän nuorempana tyttönä ollut yhdellä Alangon keikalla ja pitää sanoa, että oli huippuhyvä, vaikka en sinällään musiikkiansa ole juurikaan koskaan muuten kuunnellut. Silloista keikkaa voisi kuvailla rakasteluksi. Pitkä esileikki ja loppuhuipennus. Tajunnan räjäyttävä. Vai onko se vain niin, että on täysin eri asia kuunnella musiikkia kotona eri laitteista kuin konserttia/keikkaa livenä. 🙂

Vierailija
349/449 |
13.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, kun saatiin säästettyä, ja ostettua lapsille näiden toivelahjat jouluksi. :) Joojoo kulutus kaupallisuus blaablaa, mutta meidän perheelle joulu on aina ollut vuoden suurin juhla!

Mitäpä omien lasten eteen ei tekisi ja onhan se mukavaa, että lahja/lahjat mieluisia. 🙂💛

Vierailija
350/449 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon jotenkin uuden äärellä ja oon siitä tosi innoissani. Mussa on joku herännyt sisällä, joku tunne, joka on pitkään nukkunut. Mutta se ei ole herännyt täysin samanlaisena kun kävi nukkumaan, joten siksi uuden äärellä.

Mä koen mun elämän päivä päivältä fantastisemmaksi, jotenkin tosi hyvä olla. Tää elämä on niin upeeta kun pysähtyy ja hengittää. Kun hiljentää sen sisäisen (negatiivisen) kommentoinnin. Kun leikkaa kaikki tätä hetkeä edeltävät tapahtumat ja ajatukset itsestä ja maailmasta pois ja kun leikkaa myös kaikki tulevat kuvitelmat ja on vaan tässä. Ei eilistä, ei huomista, ei mitään taakkaa tai kuvitelmaa siitä kuka olen tai kuka luulen olevani. Tyhjää vaan. Ihan mahtavaa. Kiitos tästä ketjusta ap!!

😊👍

Vierailija
351/449 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen:

- äitini on lähes tervehtynyt rintasyövästä

- on yhä itselläni työpaikka

- joululoma on ovella

- vuoden pahimmat tapahtumat ovat takana päin

Vierailija
352/449 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa tuli käytyä 3 kertaa salilla tällä viikolla. Onpa virkeä olo. 😍

Vierailija
353/449 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, lemmikit, olen pysynyt terveenä ja joulu ainakin :)

Vierailija
354/449 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen kun ei ole lunta tulvillaan raikas talvisää,

vaan on muutama lämpöaste ja maa on paljas.

Kulkuset eivät kylläkään helkkäile, siihen suhtaudun neutraalisti.

Talven valkohiutaleet eivät leijaile kilvan, se on ihan kiva

kun ei tarvitse sitten rehkiä lumenluonnin kanssa.

Lumi ei laula saappaiden alla lauluaan eikä narise.

Ryijyä ei tarvita lämmikkeeksi, kun lunta ei tuiskuta.

Vähemmästäkin voi tulla iloiseksi.

Vierailija
355/449 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahduttaa kun löysin jäänsinisiä joulupalloja Lidlistä 5€ koko iso laatikko. Näytti laatikossa halvoilta mutta vihreässä kuusessa kylmänvalkoisten tuikkujen kanssa aivan mielettömän upeilta.

Vierailija
356/449 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulee, lapset on kotona ja huomenna on vapaa päivä 😊

Vierailija
357/449 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa karkki suussa ja kinkku jääkaapissa sulamassa. Pari päivää vielä ja suku yhdessä.

Vierailija
358/449 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme perheen kanssa terveitä, melkein kaikki jouluruuat ja kaikki lahjat on jo hankittu. Enää kolme päivää töitä ja sitten puolitoista viikkoa lomaa!

Vierailija
359/449 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menimme perjantaina naimisiin ja juuri kotiuduimme rentouttavalta hotelliviikonlopulta. Kaksi viikkoa lomaa edessä ja joulu ❤️

Vierailija
360/449 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että työpäivä päättyi ja pääsen nukkumaan ihan just!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi